Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og enden på visa var at pc'n ramlet på messa den var utstilt på... og ble visst ikke reparert...

hæ ? seriøst ? Den som fikk den til å velte kan brenne...

Etter det jeg har forstått ja, var noen som kommenterte denne et eller annet sted. Hadde vel dukket opp flere bilder under bruk om den fremdeles var i bruk. Er jo blitt 2-3 år siden denne ble bygd ?

Lenke til kommentar

Etter det jeg har forstått ja, var noen som kommenterte denne et eller annet sted. Hadde vel dukket opp flere bilder under bruk om den fremdeles var i bruk. Er jo blitt 2-3 år siden denne ble bygd ?

Likevell imponerer den. Skjønte nesten at den var gammel. Tviler på at noen hadde bygd noe så tøft til så gammel hw.

Lenke til kommentar

Var nok et sponset/bestilling ikke en privat person som har bygd

Jeg har utstyr på skola til å lage sånn... KLØR i fingrene... :ph34r:

Go for it. Får selv bruke automatisk dreiebenk og sveiseapparat. Sikkert noe mere også.

Verkstedsjefen kommer til å få infarkt :D "nei jeg satte ei fil til fresing, den er vell ferdig om et par dager!"

Uansett så er det vell ikke bare å slenge sammen helelr, må vell ha noen måneder å pøsnke det ut i Inventor først før jeg starter produksjon...

Spørs om timeplanen tillater slik aktivitet :hmm:

Lenke til kommentar

Verkstedsjefen kommer til å få infarkt :D "nei jeg satte ei fil til fresing, den er vell ferdig om et par dager!"

Uansett så er det vell ikke bare å slenge sammen helelr, må vell ha noen måneder å pøsnke det ut i Inventor først før jeg starter produksjon...

Som sagt go for it. Du kan jo ta å spørre læreren din om det er greit at du bruker all tiden der på det.

Lenke til kommentar

Var nok et sponset/bestilling ikke en privat person som har bygd

Jeg har utstyr på skola til å lage sånn... KLØR i fingrene... :ph34r:

Go for it. Får selv bruke automatisk dreiebenk og sveiseapparat. Sikkert noe mere også.

Så da vet du hvor du kan skaffe ordentlige kobber blokker ? kg prisen er jo syk for tia, og det virker som det kun er tynnplater å få tak i... skulle jeg ha noe større måtte jeg til råvare forhandler og kjøpe hele lengder :/ Hadde jo egentlig tenkt å bygge vannblokk til vannpumpene men skrinla det når det ikke var noe å oppdrive

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...