Meh. Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 Jeg postet link til det prosjektet der for ikke så lenge siden Men det er fortsatt veldig stilig! Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 Jeg postet link til det prosjektet der for ikke så lenge siden Men det er fortsatt veldig stilig! Haha regnet nesten med at det var en repost egentlig, tror ikke slikt går upåaktet hen i vann-verdnen, men tok sjangsen på å poste uansett;) Kansje flere får den med seg Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 Ikke nytt, men fremdeles et utrolig prosjekt Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Og enden på visa var at pc'n ramlet på messa den var utstilt på... og ble visst ikke reparert... For å ha det sagt så dukket ikke pakken jeg venter på opp på postkontoret idag Endret 18. august 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 Og enden på visa var at pc'n ramlet på messa den var utstilt på... og ble visst ikke reparert... hæ ? seriøst ? Den som fikk den til å velte kan brenne... Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 Og enden på visa var at pc'n ramlet på messa den var utstilt på... og ble visst ikke reparert... hæ ? seriøst ? Den som fikk den til å velte kan brenne... Etter det jeg har forstått ja, var noen som kommenterte denne et eller annet sted. Hadde vel dukket opp flere bilder under bruk om den fremdeles var i bruk. Er jo blitt 2-3 år siden denne ble bygd ? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 Etter det jeg har forstått ja, var noen som kommenterte denne et eller annet sted. Hadde vel dukket opp flere bilder under bruk om den fremdeles var i bruk. Er jo blitt 2-3 år siden denne ble bygd ? Likevell imponerer den. Skjønte nesten at den var gammel. Tviler på at noen hadde bygd noe så tøft til så gammel hw. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 Den er lite sur da :!: Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 Var nok et sponset/bestilling ikke en privat person som har bygd Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 Var nok et sponset/bestilling ikke en privat person som har bygd Og pga. den er bestilt så er ikke det surt :!: Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 Var nok et sponset/bestilling ikke en privat person som har bygd Jeg har utstyr på skola til å lage sånn... KLØR i fingrene... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 Var nok et sponset/bestilling ikke en privat person som har bygd Jeg har utstyr på skola til å lage sånn... KLØR i fingrene... Go for it. Får selv bruke automatisk dreiebenk og sveiseapparat. Sikkert noe mere også. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 Var nok et sponset/bestilling ikke en privat person som har bygd Jeg har utstyr på skola til å lage sånn... KLØR i fingrene... Go for it. Får selv bruke automatisk dreiebenk og sveiseapparat. Sikkert noe mere også. Verkstedsjefen kommer til å få infarkt "nei jeg satte ei fil til fresing, den er vell ferdig om et par dager!" Uansett så er det vell ikke bare å slenge sammen helelr, må vell ha noen måneder å pøsnke det ut i Inventor først før jeg starter produksjon... Spørs om timeplanen tillater slik aktivitet Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 Jeg har utstyr på skola til å lage sånn... KLØR i fingrene... Går du CNC-maskineringsfag? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 Verkstedsjefen kommer til å få infarkt "nei jeg satte ei fil til fresing, den er vell ferdig om et par dager!" Uansett så er det vell ikke bare å slenge sammen helelr, må vell ha noen måneder å pøsnke det ut i Inventor først før jeg starter produksjon... Spørs om timeplanen tillater slik aktivitet Som sagt go for it. Du kan jo ta å spørre læreren din om det er greit at du bruker all tiden der på det. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 Jeg har utstyr på skola til å lage sånn... KLØR i fingrene... Går du CNC-maskineringsfag? Industridesign. Kobber og Alu er ikke noe problem å frese på 3D fresen vår. (vedder på at det er det mest pratisk rettet masterstudiet på hele NTNU) Denne saken bruker vi: Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 Tar du imot bestillinger eller Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 Var nok et sponset/bestilling ikke en privat person som har bygd Jeg har utstyr på skola til å lage sånn... KLØR i fingrene... Go for it. Får selv bruke automatisk dreiebenk og sveiseapparat. Sikkert noe mere også. Verkstedsjefen kommer til å få infarkt "nei jeg satte ei fil til fresing, den er vell ferdig om et par dager!" Uansett så er det vell ikke bare å slenge sammen helelr, må vell ha noen måneder å pøsnke det ut i Inventor først før jeg starter produksjon... Spørs om timeplanen tillater slik aktivitet Så da vet du hvor du kan skaffe ordentlige kobber blokker ? kg prisen er jo syk for tia, og det virker som det kun er tynnplater å få tak i... skulle jeg ha noe større måtte jeg til råvare forhandler og kjøpe hele lengder :/ Hadde jo egentlig tenkt å bygge vannblokk til vannpumpene men skrinla det når det ikke var noe å oppdrive Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 Er posten udugelige ? pakken kom til norge torsdag inn til tollvurdering, så endret dette igår -> Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt 17.08.2010 14:55, 0001 OSLO skulle normalt vært på postkontoret påfølgende dag... inkompetente folk der inne skjønner ikke ordet 'god service' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå