Cortinarius rubellus Skrevet 13. august 2010 Rapporter Del Skrevet 13. august 2010 (endret) hvis du mener det er FAIL så er det ikke mye ..skal jeg love deg. Er dyre ting i den pakken der og kommer det toll på det så blir det ikke noe kult for meg, Knopfler og en til Regner med at det bare blir tollgebyr for det er brukte ting. Endret 13. august 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 13. august 2010 Rapporter Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Sist gang jeg fikk pakke fra EKwaterblocks ble den ikke stoppa i tollen 250 euro + frakt Nå er det bare varer for 40 euro eller noe deromkring. La merke til at ekwaterblocks merket pakken som gave Endret 13. august 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Slutta å bekymre meg for sånt for lenge siden. Er jo lite en kan gjøre med det uansett Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Har dere noen effektive måter for å bli kvitt luft i systemet bortsett fra å klemme på slangene? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Snu/vende på radiator. Blåse. Snu/vende på hele systemet. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Å anskaffe en god tank. Den jeg hadde før gjorde jobben greit. Den jeg bruker nå gjorde jobben serdeles godt! All luft var borte fra slangene på under en time, dette uten at jeg trykket på slanger eller liknende. Endret 14. august 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Å anskaffe en god tank. Den jeg hadde før gjorde jobben greit. Den jeg bruker nå gjorde jobben serdeles godt! All luft var borte fra slangene på under en time, dette uten at jeg trykket på slanger eller liknende. Hvilken tank er det? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 >>Denne<< Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Dersom man har mulighet til å ha tank i topp er det plankekjøring uansett Også et tips å fylle radiator opp før man monterer den (hvis plasseringen tillater det). Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Kommer vel og an på hvor bra pumpe® en har, om flow er høy nok drar det luften ut på null tid Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Kommer vel og an på hvor bra pumpe® en har, om flow er høy nok drar det luften ut på null tid Det er helt korrekt, jeg kan være veldig sløv med det der og det går fortsatt helt fint Kraftig pumpe er elsk Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Det er også sant, men litt unødvendig å investere i monsterpumpe av den grunn. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 DDC/mcp355/mcp350 og D5 regnes vel som tilstrekkelig sterke i dette henseende Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Fytti katta... Maskinen min må veie minst 40 kg. Helt seriøst! Kabinettet i seg selv veier nøyaktig 19,5kg, og all innmaten, inkl. vannkjølingen (radiatorer og sånt) veier jo også rimelig mye. Det er faktisk såpass at det er vanskelig å bære.. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Tror min radiator kasse veier altfor mye og det uten noenting inni Svingt male rullen idag fått malt alle platene til radiatorkassen, 12 stk enkelt plater + 3 plater som er skrudd og limt sammen... 6 flater på hver eneste plate er malt tok noen timer :O Får se når malingen har tørket om jeg trenger et strøk til :/ Begynner å ligne noe iallefall tatt altfor lang tid å bygge dette greiene Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Pictjars now! Jeg vil se! Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Pictjars now! Jeg vil se! Må tørke først Blitsen kan forstyrre tørkingen kanskje Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Haha, tror ikke det er noen direkte fare for det. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Må prøve å ta uten blitz. Finne noen lamper som lyser på platene. Og stille hvitbalansen til innelys. Om du har mulighet. Blitzn vil jo reflektere veldig i svart da.. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Blits er virkelig no-no når man tar bilder av HW/PC. Fucker jo opp alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå