Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Well FUCK!

3x 2300rpm papstvifter på Swiftechen var nok lyd det, men 6 stk. av dei vart faen meg jetfly! Jeez!! (3 på Swiftech og 3 på Monsta)

Kos med viftestyring då. :wee: På det lavaste turtalet er det nesten lydlaust (så klart litt lyd, men langt frå sjenerande). Uansett skal 120mm-viftene på Monstaen bytast ut med 140mm-vifter frå Yate Loon så snart dei kjem. Det blir enda meir digg! :thumbup:

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Jeg må spørre folk som bestiller fra aquatuning. Blir dere og tollbelagt på frakta. Er ikke det heilt feil da. Skal jo ikke ha penger på frakta?? Og hva er det der utleggsprovisjons greia.

150kr å så kommer tolla i tillegg. Får ikke aqua tuning til å sende som gave heller. Glad jeg har alt jeg trenger. Og håper virkelig det blir noe av en vannkjølingsbutikk i norge.

Det trenger vi og det tipper jeg kunna lønnt seg for begge parter.

Om ikke vedkommende blir blakk på det extra som må betales i toll da. Jævla grådige nazi norge. Fri flyt for F****

Pakken min fra Aquatuning gikk rett gjennom tollen :)

Fikk den i tillegg levert på døra.

Lenke til kommentar

Ja breida pass på så den ikke tar av. Skulle fyrt opp to 4870x2 eller 5970 kort på 100% jeg og. det tar nok av.

Eller kobble alle 4 kjølerene på 12v samtidig. HAHA blir hørselskada da..

Nå det kommer vel en lapp fra ups sikkert. har du en blå lapp på sia så sier du ikke har lov å åpne før du har betalt da??

Endret av turbo_fever
Lenke til kommentar

EK dual-ddc V2 topp bestilt. bestilte også en tube 60 mm med multioption link til å ha oppå dual topp greia tenker det blir greiere å fylle på vann i systemet. Hmm kanskje skaffe meg noen korte snabber med slange klar type så en kan se på killcoil... trenger bare 20-30 cm.

Lekte med RC nitro bilen idag :D artig motoren fin tuna artig :)

Endret av idleman_2
Lenke til kommentar

Hmm.. destillert vann... det er to typer:

Kjemisk industri renset vann, som oftest batteri vann.

Ekte destilert vann = kondens vann (fordampe vannet og kjøle ned vannet)

Biltema 'destillert' vann er vel det som kalles batterivann, denne er vel kun kjemisk renset.

Apoteket har fremdeles destilert vann ? Denne må vel være ekte. Er det forskjell for oss vannhuer om vannet er destillert eller kjemisk renset ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...