Breidablik Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 Ferdig med slangearbeidet - igjen. Og viss noko skulle leke no veit ikkje eg... Drainport i botnen vart ikkje så gale, det. Beklager litt dårlige bilder. Lite batteri igjen på kameraet, så eg måtte skunde meg. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 Ser veldig bra ut det der Breida Håper alt er tett nå Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 (endret) pumpekjølingen så og si ferdig, montert på kasse for å teste at det passer Satt på gummidempere (derfor stålskinne på undersiden) Ser det er endel støv men rensing tar jeg når alt er malt Hmmm noe feil med editoren ? uttryksikoner er borte, får ikke bestemt hvor jeg vil ha bildene og sette inn kommentarer mellom disse... ikke får jeg opp bildeboksene quote etc... er diskusjon fucked ? Endret 11. august 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 (endret) pumpekjølingen så og si ferdig, montert på kasse for å teste at det passer Satt på gummidempere (derfor stålskinne på undersiden) Ser det er endel støv men rensing tar jeg når alt er malt Er det ikke bare å dyppe de i vann eller sprit nå som de er vanntett ? Edit: Diskusjon.no var fucked, men er tilbake her ivertfall. Jeg har aldri kunnet velge hvor jeg skulle ha bilder. Endret 11. august 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 Ferdig med slangearbeidet - igjen. Og viss noko skulle leke no veit ikkje eg... Drainport i botnen vart ikkje så gale, det. Beklager litt dårlige bilder. Lite batteri igjen på kameraet, så eg måtte skunde meg. ser bra ut fungerer drain valve nå ? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 11. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 Veldig bra Breida. Hmm, merkingen på Tygon-slangene var ikke så ille. Har sett langt verre. Skulle ønske de kunne legge til små merkinger som man kun ser om man leter etter dem. Da hadde det blitt en slags stolthetsfølelse ved å ha en type slanger - som det er med HW osv. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Takk for det folkens! Ang drainvalven har eg ikkje prøvd den ut der den står enda, men den burde uansett fungere betre enn sist. Tygon-merkingane prøvde eg å unngå så godt som råd, så dei kortaste slangane har ikkje merking det heile, og der eg måtte ha marking passa eg på å få det på baksida av slangen, så eg trur det vil vise enda mindre når eg får væske i det. Edit: Når eg ser etter på bilda ser eg at logoane viser ganske godt pga blitsen, men t.d. den ved pumpa vil ikkje vise likevel, pga forma på glaset. Det einaste som eventuellt vil vise er den mellom minneblokk og rad, men så lenge det berre er ein får det vere greitt. Endret 12. august 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Pent Breida. Hvilken tank har du? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Denne ( http://www.sidewindercomputers.com/xssi5bayreab.html ) Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Ooog væska er i systemet. Og det er tett! Yay! Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Veldig pent! Gleder meg som en unge til jeg kan gjøre det samme selv. Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Bestilte en del varer fra Sidewinders. De klarte å sende 6 x 120mm vifter i stedet for 4 x 120mm og 2 x 140mm vifter som jeg hadde bestilt. Har sendt dem en epost og venter på svar. Holder på å installere vannkjøling i 800D og har kuttet ut og installert en ny grill i toppen for å få plass til en 480mm rad i stedet for 360mm. Hva er lurest av å montere raden først eller hovedkortet? Lurer på om jeg får plass til RX480 med både push/pull. Tar rimelig lang tid å montere vannkjøling. Gjør alt grundig, og har ingen erfaring fra før av, men det er gøy. Glad jeg har ferie nå som jeg holder på med dette prosjektet. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Veldig pent! Gleder meg som en unge til jeg kan gjøre det samme selv. Takk for det! Hehe, jammen gjekk det med ein del væske i Monstaen, ja. @Vighilicious: Kult! 480mm rad i toppen høyrest fett ut! Om du installerer hovudkortet eller raden først er eigentleg det same i eit såpass stort kabinett, då ein alltids får inn begge uansett, men sidan du skal ha ein ekstra stor rad i toppen kan det vel kanskje lønne seg å installere den først. Edit: Bildeplassering fungerer ikkje heilt, nei... Endret 12. august 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
X672 Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Ser veldig bra ut Breida men gjekk det 3L på det systemet der? Trur eg bruker 1 1/2L på mitt og eg har ein 9x120 rad Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Neida, det gjekk vel mellom 1,5 og 2 liter omtrent. Den tredje flaska forsvann som lekkvatn i det forrige systemet... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Orginale Monsta tar 1,2 liter alene, Monsta Lite tar ca. halvparten etter det jeg har forstått. Pluss han har tank, så stemmer bra det der da. Mitt oppsett tar 3 liter :!: Endret 12. august 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Mhm, Monsta Lite tar ca 6 dl, Swiftech-raden tar mellom 3 og 4 dl, tanken tar rundt 3,5 dl - det blir altså rundt 13 dl. Fire blokker og ein del slange i tillegg tar også litt, så det blir oppimot 2 liter til saman, trur eg. Edit: Mangel på væske var faktisk det eg var mest redd for no etter at eg måtte ta opp att alt saman, og no har eg omtrent 3 dl til overs, så det var "så vidt". Eg har for så vidt 3 liter kjølevæske til då, men det er ikkje same typen, og langt ifrå like fin. Endret 12. august 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Har noen en 90 graders G1/4 nippel til overs? Endret 12. august 2010 av Magronmhr Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Kanskje, må se hva jeg trenger først:) Forhåpentligvis for jeg satt opp hk\minne loopen i helga, cpu-blokka kommer ikke før neste uke så. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Jeg må spørre folk som bestiller fra aquatuning. Blir dere og tollbelagt på frakta. Er ikke det heilt feil da. Skal jo ikke ha penger på frakta?? Og hva er det der utleggsprovisjons greia. 150kr å så kommer tolla i tillegg. Får ikke aqua tuning til å sende som gave heller. Glad jeg har alt jeg trenger. Og håper virkelig det blir noe av en vannkjølingsbutikk i norge. Det trenger vi og det tipper jeg kunna lønnt seg for begge parter. Om ikke vedkommende blir blakk på det extra som må betales i toll da. Jævla grådige nazi norge. Fri flyt for F**** Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå