SilentNET Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 Jeg kan aldri i livet tenke meg at det der har noe som helst å si. I aller aller værste fall så gnir skruen imot kortet slik at øverste laget blir slitt bort og noe kan komme til syne, som kanskje leder strøm slik at noe blir kortsluttet.. Men det er vel like sannsynlig som at du skal vinne i lotto i helga, uten at du leverer inn kupong. Jeg ville ikke tenkt over det i hele tatt, med mindre noe ikke virker som det skal. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 Så lenge den ikke er i kontakt med kretsene på kortet burde det være helt trygt ja. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 Jaggu var det stor forskjell på slangane, ja! Denne eine slangen tok meg nesten eit kvarter å få festa skikkeleg. Noko seier meg at dette kan ta laang tid. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 jeg skal heldigvis ha egen loop til cpu og en loop til hk-blokka\minne I dag tror jeg får 4-way blokka Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 Vet noen av dere hvordan Corsair H50, eller en annen 120 radiator, yter passivt? Vil det funke å kjøle en AMD Phenom II X6 1090T med H50 uten bruk av vifter rettet direkte mot radiatoren? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 Pumpe og tank på plass, og tidlegare Wiki sine avstandsstykke har fått ny paintjob. Pumpa vart no altså flytta opp til dei resterande 5,25" bayane for å gi plass til drainport i botnen. Dette burde gjere tømming av systemet i framtida veldig mykje lettare enn det eg gjorde i går. Lenke til kommentar
X672 Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 Jaggu var det stor forskjell på slangane, ja! Denne eine slangen tok meg nesten eit kvarter å få festa skikkeleg. Noko seier meg at dette kan ta laang tid. Eg pleier å bruke ein hårføner til å myke opp slange enden litt men eg har aldri brukt sånne nippler da Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 Å få slangen på plass var ikkje vanskeleg, men å skru på den "hetta" var jaggu tungt. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 Vet noen av dere hvordan Corsair H50, eller en annen 120 radiator, yter passivt? Vil det funke å kjøle en AMD Phenom II X6 1090T med H50 uten bruk av vifter rettet direkte mot radiatoren? Fungerer særdeles dårlig passivt. Fungerer også relativt dårlig med vifter som har svake mottrykksegenskaper. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 Singel radiator uten vifter på en cpu, da hadde jeg heller tatt en god luft-kjøler ja:) Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 Singel radiator uten vifter på en cpu, da hadde jeg heller tatt en god luft-kjøler ja:) En stor heatpipe cpu kjøler fungerer bedre som passiv kjøler enn singel radiator passivt, så enig med soppen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 Man skal ikke undervurdere luftkjøling nei Pluss man har vannkjøling enten for og ha det så stille som mulig eller får og få best kjøling...som oftest er det en av de 2:) Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Fungerer særdeles dårlig passivt. Fungerer også relativt dårlig med vifter som har svake mottrykksegenskaper. Jeg har litt få valgmuligheter med plasseringen av radiatoren til H50, og at vifta skal henge på gjør det ikke så mye enklere Singel radiator uten vifter på en cpu, da hadde jeg heller tatt en god luft-kjøler ja:) Nå har det seg slik at jeg fikk H50 av Komplett.no, så jeg kommer ikke til å bytte den ut med det først Endret 11. august 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 H50 er ikke dårlig, men jeg hadde ikke kjørt den uten vifte sier jeg bare Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 H50 er ikke dårlig, men jeg hadde ikke kjørt den uten vifte sier jeg bare Hadde det derimot vært mo-ra 2 eller 3 da kan vi snakke om passiv kjøling.. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 H50 er ikke dårlig, men jeg hadde ikke kjørt den uten vifte sier jeg bare Jeg har ikke planer om å kjøle 1090T med H50 passivt, men jeg lurer på hvor varm prosessoren ville blitt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 H50 er ikke dårlig, men jeg hadde ikke kjørt den uten vifte sier jeg bare Jeg har ikke planer om å kjøle 1090T med H50 passivt, men jeg lurer på hvor varm prosessoren ville blitt Det er vel egentlig bare å prøve selv, når du får den Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 Enig i den, beste er og prøve det når du får det:) Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 Ja, det er mulig jeg prøver det ut selv, men vi får vente å se Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 (endret) H50 er ikke dårlig, men jeg hadde ikke kjørt den uten vifte sier jeg bare Jeg har ikke planer om å kjøle 1090T med H50 passivt, men jeg lurer på hvor varm prosessoren ville blitt Det er vel egentlig bare å prøve selv, når du får den Skal jeg bestille en prest ? VG artikkel: En vannkjølingsentusiast måtte bøte med livet da en H50 av ukjent merke eksploderte når vedkommende av ukjent grunn hadde tatt vekk viften. Artikkelen oppdateres Endret 11. august 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå