Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Edit: Hmm... Nokon som veit kvifor Tygon er så fast bestemt på å øydelegge looken på slangane ved å trykke merkenamnet på dei? Det ser berre unekteleg stygt ut... :hmm:

Undrer på det samme selv. Jeg bruker aldri Tygon.

Bare å slappe av breida. Alle søler litt en gang iblandt ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, det vil eg tru. Berre litt kjipt å bomme så kraftig på eit såpass stort oppsett. :p Menmen, eg lærte vel noko av det. Som å vere minst 112% sikker på slange og fittings før eg byrjar på bygginga. :innocent:

Og for å oppdatere litt, no er nesten heile systemet tomt for væske, og eg er bra oppgitt over den tilsynelatande kjempepraktiske drainport/outlet-saken som er heilt ubrukeleg og viste seg å vere til meir bry enn hjelp...

Lenke til kommentar

Hehe, det vil eg tru. Berre litt kjipt å bomme så kraftig på eit såpass stort oppsett. :p Menmen, eg lærte vel noko av det. Som å vere minst 112% sikker på slange og fittings før eg byrjar på bygginga. :innocent:

Og for å oppdatere litt, no er nesten heile systemet tomt for væske, og eg er bra oppgitt over den tilsynelatande kjempepraktiske drainport/outlet-saken som er heilt ubrukeleg og viste seg å vere til meir bry enn hjelp...

Hvilken type var det som er ubrukelig ?

Lenke til kommentar

Den her ( http://www.frozencpu.com/products/8334/koo-159/Koolance_G14_Brass_Inline_Drain_Valve_Fitting_VLV-XTSPL.html ). Den er eigentleg ikkje så dum i seg sjølv, det berre det at den ikkje fungerer... Væska kjem ikkje ut når den er av, men når "hetta" er påskrudd piplar det ut... Skal sjå om eg får brukt den noko betre seinare...

Lenke til kommentar

Hmm, har en sånn en på vei :hmm:

Hehe.. Vel, då kan eg iallfall seie såpass at å kople det slik eg gjorde fungerer særs dårleg (sjå bilda nokre sider bak). Altså med flowen rett gjennom og uttaket på den sida der det berre er eit uttak. Eg trur det er lurare med uttaket i ein av endane, og heller ha ein sving på flowretninga. Eg vil tru det set ned flowen litt, men då skal i det minste drainporten fungere som den skal.

Lenke til kommentar

Moralyn sine pumper er så sexy at jeg vurderer om og spørre angående leie-pris foren natt:P

Mora: Har ikke glemt det vi snakket om, men jeg venter på blokkene osv. så jeg kan finne ut hvilken og hvor mange jeg trenger:)

Denne er den som gjelder hvis man har 2x355:

http://www.performance-pcs.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=59_318_665&products_id=25767

Lenke til kommentar

Jada, eg opna tanken for å ta inn luft der, og den er berre eit lite stykke før drainporten i loopen, men det var det ikkje mykje hjelp i. Vatnet går berre rett forbi der uttaket er og vidare i loopen. Veit ikkje om eg forklarte det godt nok i sist post, men eg trur det luraste er å ha uttaket rett på motsett side av der væska kjem ifrå, slik at det går rett ut når ein opnar.

Edit: Dersom ein derimot brukar dei to opningane som er på same side som inn- og utgang for loopen og den som er åleine på ei langside som drain fungerer det nok ganske mykje betre. Det negative med det er at det ikkje er plass til to stk. comp. fittings (i den storleiken eg brukar) ved sidan av kvarandre på den langsida.

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Den her ( http://www.frozencpu.com/products/8334/koo-159/Koolance_G14_Brass_Inline_Drain_Valve_Fitting_VLV-XTSPL.html ). Den er eigentleg ikkje så dum i seg sjølv, det berre det at den ikkje fungerer... Væska kjem ikkje ut når den er av, men når "hetta" er påskrudd piplar det ut... Skal sjå om eg får brukt den noko betre seinare...

Øh på produktsiden står det ->

Construction is an anodized aluminum body

burde vel ungått denne uansett ???

Lenke til kommentar

Anodisert aluminium skal vel ikkje skade? Så vidt eg veit er det vel berre oksidert aluminium som har fått danna eit "ekstra lag" utanpå, og skal vel ikkje gjere noko skade. Eller gjer det noko med væska?

Er nok at en nippel lager en ripe i gjengen på huset så har vannet direkte kontakt med bart aluminium...

Lenke til kommentar

http://www.koolance.com/water-cooling/product_info.php?product_id=667

sjekk denne da. Er rart dem ikke skriver den er laget av alu da. Dette er bare blokka, den er brass og plugger er i stål

@Breida..

Den er ikke tett?? Teste med å stikke noe tynnt opp i hullet.

Åpner du en av pluggene fosser det vel ut??? Greier du å tømme det på den måten da?? Har du nå bilder?

Endret av turbo_fever
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...