Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Mr.A:

Ja, eg trur det er det beste. Eg gidd ikkje å ha dette halv-gjort. Men eg er veldig usikker på kva eg kan gjere annleis. Eg har brukt to, nesten tre dagar på å sette det saman så nøyaktig som mogeleg og alt av fittings var festa perfekt. Kan ikkje forstå korleis det kunne leke!

Her er slange: http://www.aquatuning.de/product_info.php/info/p2265_Masterkleer-tubing-PVC-17-4-13mm--1-2-ID--clear.html

Og fittings: http://www.sidewindercomputers.com/bi1cofifor3o.html

Dette verka for å passe fint også. Dei sat heilt fast når eg festa dei første gongen berre for å teste.

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Hmm... Då er det kanskje ikkje så rart likevel då. Eg prøvde nettopp med ein bit tygon og då var det litt vanskelegare å få den på, så då kan det vel hende det er problemet... :ermm:

Eg bestilte rundt 4 meter tygon-slange som eg eigentleg skulle bruke (dette er fittings som er laga spesielt for tygon), men var ikkje klar over at det var skrift på den, noko eg synast øydela litt av utsjånaden. Men eg hadde også nokre meter av slangen eg linka til over her, og når eg fann ut at den passa (noko den tydelegvis ikkje gjer) bestemte eg meg for å bruke den i staden. Men eg sjekka opp både slangen og niplane før eg begynte, og då såg det ut til å passe... :hmm: (Etter Google altså)

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

@Cmf_Tiger:

No shit! :p

Edit: Hmm... Nokon som veit kvifor Tygon er så fast bestemt på å øydelegge looken på slangane ved å trykke merkenamnet på dei? Det ser berre unekteleg stygt ut... :hmm:

Jaja, det blir vel til at eg tar opp att alt saman igjen. Denne gongen med "riktig" slange... Men kva skal eg bruke til å feste den mutter-saken på niplane eigentleg? Ei tang vil vel berre lage stygge hakk og spor.

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

@Cmf_Tiger:

No shit! :p

Edit: Hmm... Nokon som veit kvifor Tygon er så fast bestemt på å øydelegge looken på slangane ved å trykke merkenamnet på dei? Det ser berre unekteleg stygt ut... :hmm:

Jaja, det blir vel til at eg tar opp att alt saman igjen. Denne gongen med "riktig" slange... Men kva skal eg bruke til å feste den mutter-saken på niplane eigentleg? Ei tang vil vel berre lage stygge hakk og spor.

Tang med gummi rundt for eksempel?

Lenke til kommentar
cpu kjøler fra forrige århundre

Og fortsatt holder koken!

:)

Wiki: Dessverre, TRUE er allerede borte ser jeg. Ligger i alle fall ikke her hjemme. Men du finner helt sikkert en brukt en plass, eller billig til salgs på nett. Kan jeg spørre hva du trenger den til? Ikke kjøle CPU håper jeg?

Sykt kjekk å ha til midlertidige oppsett og sånt. Alltid greit å ha en bra luftkjøler liggende ;) Og den er jo enda mer enn god nok, selv til klokking.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...