Cortinarius rubellus Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Du ser ikke bruksverdi...skaff deg briller lillegutt:) Idle: Nei, langt ifra. Er flere som har fått pumpene ødelagt pga. at de produserer varme. Jeg tror pumpene har vært svake fra før av, men uansett så kan slikt som du gjør det gjøre at de lever lengre. Har vurdert Koolanze sin kjøledings siden jeg ikke har utstyr til og lage noe sånt som du har gjort. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Du ser ikke bruksverdi...skaff deg briller lillegutt:) Jeg ser ikke bruksverdien. Garantert andre som gjør det Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Du ser ikke bruksverdi...skaff deg briller lillegutt:) Idle: Nei, langt ifra. Er flere som har fått pumpene ødelagt pga. at de produserer varme. Jeg tror pumpene har vært svake fra før av, men uansett så kan slikt som du gjør det gjøre at de lever lengre. Har vurdert Koolanze sin kjøledings siden jeg ikke har utstyr til og lage noe sånt som du har gjort. Hva slags utstyr tror du at jeg har brukt ? ikke noe avansert om du tror det Liste over utstyr: skrutvinge baufil talmeter skyvelær vannpumpetang sandpapir 120 og 320 fil kokeplate(!) borrmaskin borr gjengetapp og senketapp Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Mye mer utstyr enn jeg har liggende Fikk du ikke kutta noen greier til på et verksted? Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Mye mer utstyr enn jeg har liggende Fikk du ikke kutta noen greier til på et verksted? eneste var at jeg fikk klippet av en 16mm remse av kobberplaten så jeg slapp å bruke baufil, ville fått problemer på grunn av lengden 80 cm. Kokeplate er fin å bruke til å lodde sammen plater etc Endret 9. august 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Har litt utstyr, med ikke slik som gjenge"blabla og blabla, problemet er egentlig at jeg må jobbe i kåken. og høre sånt arbeid i noen timer gjør dama gal pluss det og rydde opp når man driver med kobber foreks. masse kobberstøv osv. VIL HA EGET ARBEIDSROM Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Hmm, jeg skulle egentlig hatt meg en TRUE-kjøler. Hvor mye går de for nå om dagen? Brukt. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Har litt utstyr, med ikke slik som gjenge"blabla og blabla, problemet er egentlig at jeg må jobbe i kåken. og høre sånt arbeid i noen timer gjør dama gal pluss det og rydde opp når man driver med kobber foreks. masse kobberstøv osv. VIL HA EGET ARBEIDSROM ha et eget lite verksted er jo drømmen for mange gutter Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Du ser ikke bruksverdi...skaff deg briller lillegutt:) Jeg ser ikke bruksverdien. Garantert andre som gjør det Skal komme og vise deg "bruksverdi" jeg...bare og brette ned buka Idle: har fått min egen pc-krok da Begynner og bli pen, Yoda i plysj overvåker at alt blir bra. Endret 9. august 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august 2010 Bæh, ingen blokker til Foxconn Renaissance. Hvis noen finner, rop ut. Hvis ikke blir det nytt HK. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. august 2010 Rapporter Del Skrevet 10. august 2010 jeg roper nytt hk uansett Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 10. august 2010 Rapporter Del Skrevet 10. august 2010 Hmm, jeg skulle egentlig hatt meg en TRUE-kjøler. Hvor mye går de for nå om dagen? Brukt. Husker ikke om jeg har solgt min eller ikke. Kan sjekke for deg når jeg kommer hjem. Se i "roteskuffen" min. Vet det lå en TRUE der med 2x vifter og skikkelige Thermalright viftefester (ikke metallklips dritten). Må bare sjekke om den fortsatt er der eller ikke Kan få den for frakt om den er der. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 10. august 2010 Rapporter Del Skrevet 10. august 2010 Bah, I am in serious lack of STRIPS! Og det er langt til ByggTorget... Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 10. august 2010 Rapporter Del Skrevet 10. august 2010 lltid kjipt å gå tom for småting når man bygger:p Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 10. august 2010 Rapporter Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Eg har liksom EIN vanleg fitting som treng strips, og då har eg sjølvsagt ingen... Det er faktisk det einaste eg manglar før fylling av systemet! Endret 10. august 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 10. august 2010 Rapporter Del Skrevet 10. august 2010 Fiskesnøre Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 10. august 2010 Rapporter Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Hehe, eg skal ikkje skjere hol på slangen heller då. Edit: 20 kroner fattigare, 100 strips rikare og ein god del forbrente kaloriar seinare har eg alt eg treng. På tide å få væske i slangane! Endret 10. august 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 10. august 2010 Rapporter Del Skrevet 10. august 2010 HJØØLP! Fillporten lekker! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 10. august 2010 Rapporter Del Skrevet 10. august 2010 Vel... Tette? Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 10. august 2010 Rapporter Del Skrevet 10. august 2010 Wiki: Dessverre, TRUE er allerede borte ser jeg. Ligger i alle fall ikke her hjemme. Men du finner helt sikkert en brukt en plass, eller billig til salgs på nett. Kan jeg spørre hva du trenger den til? Ikke kjøle CPU håper jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå