Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Du ser ikke bruksverdi...skaff deg briller lillegutt:)

Idle: Nei, langt ifra. Er flere som har fått pumpene ødelagt pga. at de produserer varme. Jeg tror pumpene har vært svake fra før av, men uansett så kan slikt som du gjør det gjøre at de lever lengre.

Har vurdert Koolanze sin kjøledings siden jeg ikke har utstyr til og lage noe sånt som du har gjort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du ser ikke bruksverdi...skaff deg briller lillegutt:)

Idle: Nei, langt ifra. Er flere som har fått pumpene ødelagt pga. at de produserer varme. Jeg tror pumpene har vært svake fra før av, men uansett så kan slikt som du gjør det gjøre at de lever lengre.

Har vurdert Koolanze sin kjøledings siden jeg ikke har utstyr til og lage noe sånt som du har gjort.

Hva slags utstyr tror du at jeg har brukt ? :p ikke noe avansert om du tror det

Liste over utstyr:

skrutvinge

baufil

talmeter

skyvelær

vannpumpetang

sandpapir 120 og 320

fil

kokeplate(!)

borrmaskin borr gjengetapp og senketapp

Lenke til kommentar

Mye mer utstyr enn jeg har liggende :p

Fikk du ikke kutta noen greier til på et verksted?

eneste var at jeg fikk klippet av en 16mm remse av kobberplaten så jeg slapp å bruke baufil, ville fått problemer på grunn av lengden 80 cm.

Kokeplate er fin å bruke til å lodde sammen plater etc

Endret av idleman_2
Lenke til kommentar

Har litt utstyr, med ikke slik som gjenge"blabla og blabla, problemet er egentlig at jeg må jobbe i kåken. og høre sånt arbeid i noen timer gjør dama gal pluss det og rydde opp når man driver med kobber foreks. masse kobberstøv osv.

VIL HA EGET ARBEIDSROM

ha et eget lite verksted er jo drømmen for mange gutter :dribble:

Lenke til kommentar

Hmm, jeg skulle egentlig hatt meg en TRUE-kjøler. Hvor mye går de for nå om dagen? Brukt.

Husker ikke om jeg har solgt min eller ikke. Kan sjekke for deg når jeg kommer hjem. Se i "roteskuffen" min. Vet det lå en TRUE der med 2x vifter og skikkelige Thermalright viftefester (ikke metallklips dritten). Må bare sjekke om den fortsatt er der eller ikke ;) Kan få den for frakt om den er der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...