Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Trur dei ligg på rundt femtilappen. Så dyrt er det, ja. :p Men det er vel eigentleg verdt det, med tanke på kor mykje finare dei er enn "vanlege" fittings. Det einaste negative i tillegg til prisen må vel vere at dei tek så stor plass. Dei var rett og slett for breie til NB-blokka, så der har eg ein vanleg "barbed" fitting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men man kjøper ikke de i Norge heller da :tease:

Venter på Bitspower sine comp.-nipler til Tygon :love:

Det ble EK Supreme HF nickel\acetal sort på meg :thumbup:

Og Ek 4-way blokka. Sistnevnte skal snart være i hus...løpet av et par dager.

Førstnevnte er på vei vet jeg.

Bilder kommer såklart når ting er i hus :thumbup:

Så denne http://www.ekwaterblocks.com/shop/blocks/cpu-blocks/ek-supreme-hf-acetal-nickel.html

sammen med

http://www.ekwaterblocks.com/shop/blocks/motherboard-blocks/full-board-blocks/x58-chipset/ek-fb-evga-classified-4-sli-acetal-nic.html

Og sort minneblokk, sorte nipler og sort slange :love:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Eg brukte vanlege fittings i oppsettet før, men sidan dette er main-PCen min og eg sannsynlegvis ikkje skal gjere store endringar på den med det første tenkte eg at eg skulle slå til og gjere det så lekkert som overhode mogeleg. :p

Forresten, eg sendte deg bilder av den gamle riggen min for ei god stund sidan, Wiki. Eg reknar med dei enten ikkje er komne fram eller blitt oversett, men om du skulle sjå dei ein dag er det berre å drite i dei. Bilder av oppsettet mitt no kjem så snart eg er ferdig. Eg håpar også på å få låne meg eit speilreflekskamera for photoshooten. ;)

Lenke til kommentar

Den styreboksen skal være gjemt, jeg syns den er genial den passer på at det ikke blir kondens osv.

Men man kan også slå av den og da får man det så kaldt at det blir kondens.

Synes med fordel at de kunne designet den litt bedre. Funksjonene er jo alle tiders da.

Lenke til kommentar

Tenkte vel tanken at om vannpumpen ble tilstrekkelig kjølt så vil den holde i maaaange år :)er jo i praksis ingen slitedeler i disse pumpene, en kan om nødvendig bytte keramikk kulen og/eller impelleren. Derfor jeg har laget hull for grei tilkomst til festepinnen.

Økt vekt på pumpene vil gi mindre vibrasjoner. Forutsatt at alle komponentene i vannpumpen er av bra kvalitet og ikke noe går istykker under modifisering så er det vel win-win situasjon

Endret av idleman_2
Lenke til kommentar

Noen som synes jeg har gått litt for grundig til verks, som det å modifisere vannpumpene ? Kanskje synes det er tullete ?

Bruksverdi ser jeg ikke, men boy-o-boy for en underholdningsverdi det bor i slike prosjekter :p Kan jo ikke virke negativt inn, anyways.

Jeg syns det er kult, jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...