Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

satan, likte det der Idle :thumbup:

Mye koster kobber om dagen?

Kjøpte en liten platebit for 300 kroner... 80 cm x 20 cm 2 mm tykk... halv to på en fredag og gutta var på vei hjem for helgen... kunne sikkert fått en bedre pris på mandag men fyren nevnte en pris og gadd ikke å diskutere. Et plateverksted ved siden av fikk klippet av en remse på 16 mm som jeg bruker som sidevegger, mest med tanke på kjøling av stator + spolen på siden, ytterst på pcb kort som ofte brenner opp vistnok på pumpene som har havarert.

Sannelig ikke lett å finne en kobberbit om dagen. skulle gjerne hatt en skikkelig kobberblokk 50x 50 x 50 mm^3 en må jo handle hele lengder a 4-5 meter :O

Endret av idleman_2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Då kjem ei bildeoppdatering med litt av det eg har gjort på det siste døgnet. Enjoy! :wee:

post-157801-1281277348,7532_thumb.jpg

Demontering av det gamle oppsettet

post-157801-1281277362,2864_thumb.jpg

Liitt forskjell på dei to radiatorane, både i lengde...

post-157801-1281277371,3319_thumb.jpg

...og i høgde. Det er altså Feser Monsta Lite og Swiftech MCR320

post-157801-1281277379,1356_thumb.jpg

Blank og fin kjøleflate til CPUblokka - EK-Supreme LT

post-157801-1281277395,8511_thumb.jpg

XFX 5870 med fabrikkjølar

post-157801-1281277405,3887_thumb.jpg

Og der var kjølaren demontert

post-157801-1281277417,5646_thumb.jpg

GPU-blokk, også EK

post-157801-1281277424,5588_thumb.jpg

post-157801-1281277433,7525_thumb.jpg

Påmontert

post-157801-1281277447,1213_thumb.jpg

Blokka til southbridge, som kven som helst kan sjå ikkje passar...

post-157801-1281277460,1336_thumb.jpg

Oops, problem! NB-blokka blokkerer for lydkortet! Oh noes... Fekk lirka det til på eit vis då, så det kan hende det går likevel

post-157801-1281277471,1894_thumb.jpg

Montering av avstandsstykke til radiator

post-157801-1281277483,9439_thumb.jpg

Slange mellom GPU og NB

post-157801-1281277496,229_thumb.jpg

Og slange mellom CPU og RAM

post-157801-1281277505,7901_thumb.jpg

post-157801-1281277519,4122_thumb.jpg

post-157801-1281277530,2973_thumb.jpg

Monsta Lite hengt opp på baksida av kabinettet. Det såg riktig så snasent ut. :p

post-157801-1281277539,664_thumb.jpg

Planen vidare for oppsettet er:

Tank -> pumpe -> SB -> GPU -> NB -> Rad1 (Monsta Lite) -> CPU -> RAM -> Rad2 (Swiftech MCR320) -> Tilbake til tank.

Lenke til kommentar

Det er berre vanleg grøn kjølevæske. Det er >>denne<<, sjølv om biletet på sida der ikkje er likt. Blitsen gjer også til at den ser litt grønare ut enn den eigentleg er. Kan fikse eit bilde av det når eg skal fylle. ;)

Og Monstaen skal ikkje køyre passivt, nei. Planen var sandwich, men eg er ikkje sikker på korleis det blir etter kvart. Eg tvilar i alle fall på at det blir fleire enn 5 vifter, då avstandsstykka tek opp ein plass alt. Uansett, minst 3 stk 2300rpm Yate Loon-vifter blir det iallefall. :)

Lenke til kommentar

Er det kontakt mellom loddingene på lydkortet og skruen til blokka?

Hvor tykk er monsta lite?

Kanten på kortet berører skruen, men det er ikkje kontakt mellom loddingane og skruen. Lurer uansett på å ha eit eller anna mellom kortet og skruen så det er null kontakt - berre for å vere på den sikre sida. Radiatoren er ca 6 cm tjukk.

@Idle: Lekkert pumpefeste, det der! Du skal køyre dualtop, right?

Lenke til kommentar

Er det kontakt mellom loddingene på lydkortet og skruen til blokka?

Hvor tykk er monsta lite?

Kanten på kortet berører skruen, men det er ikkje kontakt mellom loddingane og skruen. Lurer uansett på å ha eit eller anna mellom kortet og skruen så det er null kontakt - berre for å vere på den sikre sida. Radiatoren er ca 6 cm tjukk.

@Idle: Lekkert pumpefeste, det der! Du skal køyre dualtop, right?

Ikke akkurat pumpefeste, men kjøling for pumpene ;)

Kan du ikke korte inn lengden på skruen isteden ?

Endret av idleman_2
Lenke til kommentar

Jo, eg lurer litt på det også. Kan hende det er det beste, men kanten nederst på kortet vil framleis ha kontakt med strammemutteren som sit på skruen. :hmm:

sett skruen med hode fra kabinettet og mutter på utesiden ? evt bruke forsenket skruehode.

Du spurte om jeg skal ha dualtopp... ser du ikke at toppen sitter påmontert på siste bilde ;)

Endret av idleman_2
Lenke til kommentar

Ah, no ser eg det, ja. La ikkje merke til det med ein gong. :p

Ang. festet med skruen trur eg nok det lettaste blir å sage/file bort så mykje som råd, og heller feste noko mellom det som eventuellt skulle stå igjen. Å montere den den andre vegen blir meir tungvint, og kortet vil sannsynlegvis framleis berøre blokka...

Lenke til kommentar

Eg tok og snudde skruen likevel eg, og det vart i alle fall betre. Acetal er ein type plast, og skal så vidt eg veit ikkje leie straum - sidan blokka har acetaltopp vil det altså ikkje gjere noko om den berører kortet heller.

Edit: Enda ein liten skuff... >>Tanken<< eg bestilte var lekker som f***, men passar faktisk ikkje inn. Den er laga for 5,25" bay, men fronten er rett og slett for brei. Om ein zoomar inn på bilda på linken ser ein at det er ei slags plate i plexi i front (som skal vere der) som stikk litt utanfor resten, og den er til saman omtrent ein halv cm for brei. Det var vanskeleg nok å få pressa inn den bakerste delen, men fronten er rett og slett for stor. Eg veit ikkje om det er meininga at den skal stikke utanfor resten av fronten, men då passar uansett ikkje skruehola.

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Grunnen til at eg valde Monstaen var stort sett anbefalingar frå Soppen og reviews rundt om på nettet. Det skulle ikkje mykje lesing til for å skjønne kva det var snakk om her - ein skikkeleg kraftradiator! Den er liksom dobbelt så stor, dobbelt så tung og dobbelt så stilig som den andre radiatoren eg har. Eg har ikkje fått prøvd den ut noko sjølv enda sjølvsagt (fekk den ganske nyleg), men eg kan godt teste den og komme med tilbakemeldingar når eg er ferdig med bygginga om du vil. :)

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Grunnen til at eg valde Monstaen var stort sett anbefalingar frå Soppen og reviews rundt om på nettet. Det skulle ikkje mykje lesing til for å skjønne kva det var snakk om her - ein skikkeleg kraftradiator! Den er liksom dobbelt så stor, dobbelt så tung og dobbelt så stilig som den andre radiatoren eg har. Eg har ikkje fått prøvd den ut noko sjølv enda sjølvsagt (fekk den ganske nyleg), men eg kan godt teste den og komme med tilbakemeldingar når eg er ferdig med bygginga om du vil. :)

Og den fungerer for lowRPM vifter? Gjerne kom med tilbakemeldinger på den ja, men mulig jeg bestiller før dem går tom, er jo special ed. lol.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...