Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, og det gjør vi jo også. Men småguider og sånt er veldig greit å ha. Men slik som Tørris-guiden ser ut nå ser jeg ingen vits i å ha den som sticky.

Nå har vi disse stickytrådene:

Tørris/LN2-Guide for nybegynnere V1.2

Guide: Basic vannkjøling & anbefalinger

Nettbutikker og nyttige linker

Vannkjøling - FAQ

GUIDE: enkel anti-knekk på slanger.

Lurer du på kva du skal ha i vannkjølinga di?

Jeg syns det er unødvendig og rotete med såppas mange tråder. Jeg lurer på om jeg skal renovere guiden, og flette inn de tre siste der.

Hva tror dere? Problemet er jo at mange av trådene er gått ut på dato, og forfatterne ikke er her lengre. Jeg tenker det er greiest med stor-opprydding :)

Innvendinger?

Lenke til kommentar

Skal se hva jeg får gjort :) Hvis folk ønsker å beholde en tråd som sticky, shout out now.

Jeg savner også ekstremkjøling-prat her. Det blir mye vann, men veldig lite tørris og LN2. Eneste er jo minhund som er rebelsk av seg, og kjøper en chiller. Dersom noen tar en session på minussiden av graderstokken, så hadde det vært veldig bra med bilder osv her. OC-resultater taes selvfølgelig i OC-forumet :)

Det er ikke noen som kan påta seg ansvaret med å skrive en ny LN2/Tørris-guide, eller skal jeg bare linke til HW-artikkelen i guiden?

Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne være med på og lage en hjelpetråd for kulde osv. ja :thumbup:

Noe guid ser jeg ikke noe poeng i og skrive når man har guider fra de beste som man kan legge ut.

Men skal ta og tenke litt på det Wiki:)

Blir ikke lenge før det blir klokking på kulde her nå så, hadde vært artig med en tråd der man kan poste bilder av oppsettet mens man driver på, ha generel diskusjon rundt det, hjelp, linker til mods osv.

Så har nok i huet mitt ja :)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Ok, her er ei utfordring til alle saman. Klikk >>her<< og fyll inn det som står under.

* Click to start

* Brand: Gigabyte

* Socket: Intel LGA 1366 (i7)

* Chipset: Intel X58

* Motherboard: Gigabyte GA-X58A-UD3R

* Klikk "next"

Så ser du under "MB SB". Er >>dette<< den samme som den blokka som ligg på "CoolingConfigutaroren"? Ti poeng til den første som svarar riktig...

Lenke til kommentar

Det syntest eg også - for nokre veker sidan. No er alt det eg bestilte kome, og tidlegare i kveld starta eg på bygginga. GPU-blokka er på plass, men då eg skulle til å montere SB-blokka såg eg allereie før eg prøvde å montere den at den ikkje passa! Eg er berre sånn LITT sur akkurat no...! :realmad:

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...