Cortinarius rubellus Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Henviser deg til denne tråden: http://www.xtremesystems.org/forums/forumdisplay.php?f=155 Chiller er veldig artig med tanke på hva man kan få til Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Hva tror dere om avklistring av Tørris-guiden? Den er utdatert, og det er ingen aktivitet i den. Vannkjølings-guiden skal jeg ta en større oppussing på etterhvert. Poenget er at vi har litt mange sticky-tråder her. Wad thinkz? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Jeg syns vi kunne tatt alt her jeg:) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Hehe, og det gjør vi jo også. Men småguider og sånt er veldig greit å ha. Men slik som Tørris-guiden ser ut nå ser jeg ingen vits i å ha den som sticky. Nå har vi disse stickytrådene: Tørris/LN2-Guide for nybegynnere V1.2 Guide: Basic vannkjøling & anbefalinger Nettbutikker og nyttige linker Vannkjøling - FAQ GUIDE: enkel anti-knekk på slanger. Lurer du på kva du skal ha i vannkjølinga di? Jeg syns det er unødvendig og rotete med såppas mange tråder. Jeg lurer på om jeg skal renovere guiden, og flette inn de tre siste der. Hva tror dere? Problemet er jo at mange av trådene er gått ut på dato, og forfatterne ikke er her lengre. Jeg tenker det er greiest med stor-opprydding Innvendinger? Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Høre greit ut Wiki, er mye der som er gått ut på dato ja. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Skal se hva jeg får gjort Hvis folk ønsker å beholde en tråd som sticky, shout out now. Jeg savner også ekstremkjøling-prat her. Det blir mye vann, men veldig lite tørris og LN2. Eneste er jo minhund som er rebelsk av seg, og kjøper en chiller. Dersom noen tar en session på minussiden av graderstokken, så hadde det vært veldig bra med bilder osv her. OC-resultater taes selvfølgelig i OC-forumet Det er ikke noen som kan påta seg ansvaret med å skrive en ny LN2/Tørris-guide, eller skal jeg bare linke til HW-artikkelen i guiden? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Alt sub-zero bør gå i en tråd. Ellers er det tull å ha 5 stickyer om vannkjøling. Flett dem ihop til 1 eller 2, så er det bedre. Nettbutikktråden er kjekk å ha, men tipper den trenger litt oppfrisking. Ingen info er nesten bedre enn utdatert info... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Enig. Jeg er på det. Men kuldegrader får noen andre ta seg av, for der er jeg grønn Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Jeg vil gjerne være med på og lage en hjelpetråd for kulde osv. ja Noe guid ser jeg ikke noe poeng i og skrive når man har guider fra de beste som man kan legge ut. Men skal ta og tenke litt på det Wiki:) Blir ikke lenge før det blir klokking på kulde her nå så, hadde vært artig med en tråd der man kan poste bilder av oppsettet mens man driver på, ha generel diskusjon rundt det, hjelp, linker til mods osv. Så har nok i huet mitt ja Endret 6. august 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Einig der, Sopp. Ein eigen tråd litt lik denne, men for meir ekstrem kjøling hadde vore kjekt når større prosjekt (stort sett overklokking) er på gang. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 er det noen som har kjøpt noe fra Watercooling Uk før? Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Ferdig med den ene pumpen... testet at den virker og at 'skoen' blir varm når pumpen har fått kjørt seg litt. Tyder vel på en vellykket operasjon Endret 6. august 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Du har to pumper som driver en loop eller er det to looper på en topp? Hvordan er det med vibrasjoner nå? Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Du har to pumper som driver en loop eller er det to looper på en topp? Hvordan er det med vibrasjoner nå? Må vente til jeg er ferdig med begge pumpene, hører ikke noe lyd men kjenner at det er noe som flytter på seg Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 satan, likte det der Idle Mye koster kobber om dagen? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Ok, her er ei utfordring til alle saman. Klikk >>her<< og fyll inn det som står under. * Click to start * Brand: Gigabyte * Socket: Intel LGA 1366 (i7) * Chipset: Intel X58 * Motherboard: Gigabyte GA-X58A-UD3R * Klikk "next" Så ser du under "MB SB". Er >>dette<< den samme som den blokka som ligg på "CoolingConfigutaroren"? Ti poeng til den første som svarar riktig... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Ser veldig sånn ut. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Det syntest eg også - for nokre veker sidan. No er alt det eg bestilte kome, og tidlegare i kveld starta eg på bygginga. GPU-blokka er på plass, men då eg skulle til å montere SB-blokka såg eg allereie før eg prøvde å montere den at den ikkje passa! Eg er berre sånn LITT sur akkurat no...! Endret 7. august 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Kjenner til den der ja, gjorde det samme med R2E og fikk en blokk som ikke passet Bestillte til og med fra EK men fikk byttet den igjen Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 satan, likte det der Idle Mye koster kobber om dagen? Om du lurte på hvorfor jeg ikke har slipt platen under pumpen så er planen å gjøre ferdig begge pumpene montere på toppen og slipe begge samtidig så dette blir helt plant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå