idleman_2 Skrevet 4. august 2010 Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Må formulere meg litt annerledes. Hvorfor er ikke skruene innfelt? En ting jeg alltid har lurt på finnes det noe tegneprogram for å tegne opp vannkjøling? OT Det som skremmer meg med doktoren er at han er mest aktiv i Hjelp til kjøp og salg av PC kategorien! Er derfor jeg hakker på han! Itil det som er understreket) fordi de ikke er i veien. Endret 4. august 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 jaja, jeg fikk le godt i kveld :!: Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Chillern er i hus før kl 17 i dag. Gleder meg til å få testet den Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 demonterte vannpumpa litt tok av pcb og magnet greia fra plastikken... den var visst limt fast til impeller huset sannsynligvis termisk lim ? ? vurderer seriøst å fylle hele elektronikken og statoren med termisk ikke ledende fyllmasse tilsvarende de fyller trafoer med... men hvor finner en slik fyllmasse ? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Chillern er i hus før kl 17 i dag. Gleder meg til å få testet den Nydelig Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Pumpetoppen er framme. Då har eg faktisk alt eg treng for å byrje bygginga! Endret 5. august 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Har bestemt meg for ingjutningsmasse i mpc 355 vannpumpen + kjøleblokk som går gjennom platen slik at denne blir kjølt av viftene på radiator. Varmeledende og isolerer pcb kortet mot vannlekasje https://www.elfa.se/elfa3~no_no/elfa/init.do?shop=ELFA_NO-NO#toc=0;item=75-629-11; ble det av vibrasjons demperne ? Lett i en halvtime.. jeg vet jeg har dem et sted Endret 5. august 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
X672 Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Chillern er i hus før kl 17 i dag. Gleder meg til å få testet den Fått den på plass? Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Chillern er i hus før kl 17 i dag. Gleder meg til å få testet den Fått den på plass? +1 og bilder takk Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Chillern er i hus før kl 17 i dag. Gleder meg til å få testet den Fått den på plass? Ja den kom 17.30 Å fy flate den esken var stor Kona holdt på å besvime når hun så at jeg nesten ikke fikk den inn døra godt pakket var den også, 3 esker oppi hverandre. men nå er den i hus så da er det bare å sette opp akvariet "skal du ha akvarie også" sa kona da hun leste utenpå esken. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Gleder meg til høsten kompis Da skal vi slå til sikkelig...så pass opp, er 2 stk som skal ta over verden Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 (endret) "skal du ha akvarie også" sa kona da hun leste utenpå esken. Er det bare meg eller har AquaTunig sluttet og selge 80mm tanken til Koolance med flere utganger? Endret 5. august 2010 av martin808 Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Chillern er i hus før kl 17 i dag. Gleder meg til å få testet den Fått den på plass? Ja den kom 17.30 Å fy flate den esken var stor Kona holdt på å besvime når hun så at jeg nesten ikke fikk den inn døra godt pakket var den også, 3 esker oppi hverandre. men nå er den i hus så da er det bare å sette opp akvariet "skal du ha akvarie også" sa kona da hun leste utenpå esken. Er jo ikke bilde av eske vi vil se Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 martin: http://www.aquatuning.de/product_info.php/info/p8157_Koolance-Reservoir-Body-80mm.html og denne til http://www.aquatuning.de/product_info.php/info/p8161_Koolance-Reservoir-Nozzle-Base.html Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Pakker ut nå så bilder kommer snart men får ikke testet i dag for jeg mangler noen hurtig-koblinger som kommer snart håper jeg Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 obs! sorry for dobbelpost men her er bildene Minhund sin hund sammen med chillern(Hailea HC-300A) Toppen og siden Var ikke noe annet en luft inntak bak så det gadd jeg ikke ta bilde av. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 @Amanita Muscaria Jeg mener den versjonen som har Inn/utganger i selve glasset. Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Er det noen som vet hva som er inlet og outlet på en Phobya DC12-260? Den slangen som kommer fra radiatoren. Hvor skal den? Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 obs! sorry for dobbelpost men her er bildene Minhund sin hund sammen med chillern(Hailea HC-300A) Toppen og siden Var ikke noe annet en luft inntak bak så det gadd jeg ikke ta bilde av. Nøyaktig hva er det du har kjøpt? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Er det noen som vet hva som er inlet og outlet på en Phobya DC12-260? Den slangen som kommer fra radiatoren. Hvor skal den? Jeg er 99,9% sikker på at vannet kommer ut på toppen Nøyaktig hva er det du har kjøpt? Lurer jeg også på? Endret 5. august 2010 av martin808 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå