Cortinarius rubellus Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Black ice har 140mm, Thermochill, Feser monsta Lite Lenke til kommentar
Moraelyn Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Phobya og Magicool også har 140.3. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hvilket merke er å anbefale for lav viftehastighet. Har en BlackIce nå og brennte meg på den (dårlig research) da den krever mye luft for å fungere optimalt. Planen er som nevt tidligere å ha en, eller to looper med 2x 420mm radiatorer + noctua 140mm vifter som dilter på 6-800rpm. Feser og Thermochill kansje? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Fesers Monsta Lite krever ikke sterke vifter. Phobya og Magicool er også gode, men har lite erfaring med de...kanskje moralyn kan svare bedre på det:) Den radiatoren jeg hadde anbefalt til 600-800rpm er Swiftech sine..men de har ikke 140 da Endret 4. august 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Skal det ikke funnke om du koker dem, bøyer dem litt andre veien så putt dem i frysern. Gjennta dette endel ganger. Er det dem gjør for og få dem bøyd. Eller få ekstra bøy uten att slangen lager en knekk. Fungerte utmerket. Trengte ikke en gang å fryse de. Tusen takk Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Merkelig som doktor ikke klarer å innrømme at han tok feil Prøvd å få han inn i tråden her før men lar seg ikke lokke. Kanskje han er skremt av oss ekte vasshuer Endret 4. august 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Får jeg spørre hvem du mener:P Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Er vel DrHawkins? Det som står i signaturen min er skrevet av han BTW ... Endret 4. august 2010 av Randeboy Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Får jeg spørre hvem du mener:P du kan lese selv https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1242208&view=findpost&p=16025973 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1242208&view=findpost&p=16026903 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1242208&view=findpost&p=16028282 Skal jeg slutte å kalle han doktor og heller kalle han for tørrhue ? Er vel DrHawkins? Det som står i signaturen min er skrevet av han BTW ... Er det korrekt det han skriver i signaturen din ? Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Korrekt nei ... Tror han hadde røyket sokkene sine rett før han skreiv det der, pluss litt til som jeg ikke fikk plass til. DrHawkins mener jo vannkjølingen han har er mye bedre enn noe annet internt system man kan bygge seg selv. :!: Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Må man rengjøre radiatoren før den tas i bruk? Så at Wikipedersen skrev det i en av trådene som DrHawkins var aktiv i. Lenke til kommentar
X672 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Er lurt ja da det kan vera litt rusk og rask i radiatoren Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Noen bilder -> Plexi glass limes inn når det er ferdig malt... Funderer litt på hvor jeg skal plassere vifte for å kjøle ned vannpumpene, luftinntak og uttak Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Korrekt nei ... Tror han hadde røyket sokkene sine rett før han skreiv det der, pluss litt til som jeg ikke fikk plass til. DrHawkins mener jo vannkjølingen han har er mye bedre enn noe annet internt system man kan bygge seg selv. :!: leste du den tråden der han hardnakket påstod at vann og aluminium ikke er i kontakt i aquaduct saken ? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Digger trådene til det "tørrhuet". Gir meg alltid noe og le av Ser veldig pent ut idle! Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hvorfor har du skurene utenpå? OT Noen som har lest dette kunsttykke av doktoren? Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Hvorfor har du skruene utenpå? Kan skru løs skruene og ta av sideveggene for å kunne sjekke ting uten å måtte ta av pc (måtte rette opp skrivefeil i quote) Endret 4. august 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Noen som har lest dette kunsttykke av doktoren? Ikke overraskende ROFL! Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Må formulere meg litt annerledes. Hvorfor er ikke skruene innfelt? En ting jeg alltid har lurt på finnes det noe tegneprogram for å tegne opp vannkjøling? OT Det som skremmer meg med doktoren er at han er mest aktiv i Hjelp til kjøp og salg av PC kategorien! Endret 4. august 2010 av martin808 Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Korrekt nei ... Tror han hadde røyket sokkene sine rett før han skreiv det der, pluss litt til som jeg ikke fikk plass til. DrHawkins mener jo vannkjølingen han har er mye bedre enn noe annet internt system man kan bygge seg selv. :!: leste du den tråden der han hardnakket påstod at vann og aluminium ikke er i kontakt i aquaduct saken ? Ja, gjorde det. Mente de tårnene var der til pynt han, tullingen. Endret 4. august 2010 av Randeboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå