Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker _alltid_ uten unntak masse arctic clean. Begge flaskene.

Den koster noen kroner, men det er det verdt synes jeg. Det er jo tross alt komponenter til 5000-> og opp (hver enkelt). Da er noen kr for en flaske med arctic billig ;)

Det er helt sikkert andre ting som funker også, men hvorfor gjøre det vanskelig, når man kan gjøre det enkelt.

Lenke til kommentar

Klør i fingrene etter nytt prosjekt nå i vinter! Lærte mye av mitt første med Apple kassa:D

Har ett Lian-Li 7077(Black) stående på skapet, som jeg tenkte å kutte i stykker :D

lian_li_pc_7077-400-400.jpg

11-112-050-05.JPG

Tenkte å fylle hele fronten med http://www.microplex.no/WebPages/Produkt/ProduktInfo.aspx?plid=124219&WebSiteMapNodeID=2005106 og montere en 3x140mm radiator der.

Så skjære hull i toppen og montere enda en 3x140 radiator.

Blir vell sende noe slik ut da:

917508-a.jpg

Hadde også tenkt å male hele innsiden sort og bygge en custom "skrueløs" HDD rack som står på tvers av kabinettet og ikke langsmed slik som nå.

Har dere ellers noen ideer om hva jeg kan gjøre? Tar i mot _alle_ inspill med takk :D

Lenke til kommentar

Kan noen si meg hva som er normal avstand mellom midten av skruehullet og enden på radiatoren? Jeg har selv målt på H50, men vet ikke om det er den samme avstanden på vanlige 360 radiatorer e.l.

post-169569-1280693838,4027_thumb.jpg

Det er kanskje ikke noe bestemt svar på dette, men noen som vet sånn cirka?

Jeg vil helst være sikker på at det er plass til en radiator i kabinettet jeg bygger, om jeg finner ut at jeg vil ha full vannkjøling etter hvert.

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Da må du vel bare måle på den radiatoren du skal bruke. :p

Jeg skal bruke Corsair H50, men ønsker å ha muligheten til å ha full vannkjøling om det blir aktuelt i fremtiden.

Etter det jeg har sett så er det forskjellig, og tror ikke det er en standard på hva avstanden er på. Ser ikke sånn ut på mine iallefall.

Dere gidder vel ikke å måle på de dere har, eller? :innocent:

Så lenge jeg evt at et par gode og populære radiatorer passer, er det godt nok for meg ;)

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Målte nå, og den ene var det 9cm fra skruehull til skruehull.:p

Jeg tror du har misforstått litt. Se på de røde pilene på bildet jeg postet.

Du kan jo laste ned slik profiler i pdf. Så kan du printe ut i 1\1 skala og legge på radn. Eller på kabinett og ta ca mål. Vet du finner maler på mnpctech.com du kan laste ned. Kanskje noe slikt hjelper??

Her er link http://www.mnpctech...._Templates.html

Jeg er klar over de malene, men edt hjelper dessverre ikke så mye i og med at de ikke viser enden på radiatoren som jeg viste på bildet.

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...