Cortinarius rubellus Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Mora: Kan du bruke de der mellom 2 radiatorer i sandwitch? Fikk Dimasen i dag, og det måtte mangle noe....ikke noe stort, flexfan manglet. skriene og vifte-holdern var med..men ikke den flex-dingsen. Ellers så så det superb ut. Var en bitteliten stripe i bunnen, men den kan man ikke se. Pga. den stripen så sparte jeg 50 euro nesten:P Kommer med bilder senere i kveld:) Må sette den sammen først :!: Endret 30. juli 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Ja kom jo to pakker idag, Her er hva som var i den.. Lenke til kommentar
Moraelyn Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Mora: Kan du bruke de der mellom 2 radiatorer i sandwitch? Jo. Også mellom CPU og mosfet/chipset blokker med noen 90-grader, osv. Planen min var å bruk dem mellom de fire D5 mine, men jeg byttet til BP Dual-D5 topper. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 @Soppen. Hva bruker mann for og fjerne kjøleribben fra minnebrikken. Er det en ide å bruke varme. På mine ocz reaper sitter det jo som limt. Brukt termal lim virker det nessten som. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Varme er en smart ting ja, hårføner foreks. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 @Soppen. Hva bruker mann for og fjerne kjøleribben fra minnebrikken. Er det en ide å bruke varme. På mine ocz reaper sitter det jo som limt. Brukt termal lim virker det nessten som. Sitter dønn fast på mine OCZ også. Vil tro det er termisk lim som er brukt her. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Yes det er en lim pad, bruker forsiktig en varmepistol. Fått av den store delen. Edit-1: Jeg fikk det av til slutt. Håper den fungerer enda. Har kommet ned på kobberen noen småe plasser, men ikke brudt noen baner ser det ut som. Være mere forsiktig med nesste. Går dem i stykker kjøper vi nye. :S Endret 30. juli 2010 av turbo_fever Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Pakke frå FrozenCPU ligg på postkontoret og ventar. Pakken inneheld bla a rad, chipset-blokk og stort sett resten av det som manglar. Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Hentet ut et pakke nå jeg å. Har fått alt av vannkjølingsdelene nå. Betalte kun 358,- i moms og tollgebyrer på begge tilsammen Det eneste jeg mangler nå er fester til radiatoren. Bestilte et par slike, men de passa ikke på raden. Får se om jeg får til en slags overgang eller om jeg lager nye. Gleder meg til å se hvordan det blir Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Hva er best til å rense CPUer for termisk pasta? Rent isopropanol. Annet som fungerer like bra? Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Egentlig alt med sterk sprit. :!: Har jo selvfølgelig noen som mener at mye annet ikke fungerer like bra, men i praksis så har jeg ihvertfall ikke sett en eneste forskjell når jeg bruker isopropanol og negllakkfjerner. Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Kjøpte noe som kalles "electronic cleaner" eller noe slikt på Biltema. Sto at den ikke legger igjen noen ting. Endret 31. juli 2010 av Magronmhr Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Er det noen som vet om noen 5850 kort som har det gamle PCB designet? Har kjøpt blokker og et nytt XFX kort, men på det passer ikke blokkene pga nytt design. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Bremserens fungerer også Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Kjøpte noe som kalles "electronic cleaner" eller noe slikt på Biltema. Sto at den ikke legger igjen noen ting. Det legger igjen noe hvit stoff som sitter godt. Bruker bruker rødsprit etterfulgt av arctic clean. 1 Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Kjøpte noe som kalles "electronic cleaner" eller noe slikt på Biltema. Sto at den ikke legger igjen noen ting. Det legger igjen noe hvit stoff som sitter godt. Bruker bruker rødsprit etterfulgt av arctic clean. Hva kan jeg bruke hvis jeg ikke har arctic clean? Bare rødsprit? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Eg har brukt berre raudsprit ein del gongar, og det fungerer for så vidt greitt, men det er ikkje perfekt heller. Skaff ei flaske isopropanol, så held det ei stund. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Hva kan jeg bruke hvis jeg ikke har arctic clean? Bare rødsprit? Rødsprit legger igjen rester av stoffene de putter i for at folk ikke skal drikke det, derfor bruker jeg arctic clean etterpå, prøver samtidig å spare på arctic clean for den er dyr. Eg har brukt berre raudsprit ein del gongar, og det fungerer for så vidt greitt, men det er ikkje perfekt heller. Skaff ei flaske isopropanol, så held det ei stund. Hvor får du tak i det ? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Jernia, Byggmaker, bensinstasjonar... Mange som har det, faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå