Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Mora: Kan du bruke de der mellom 2 radiatorer i sandwitch?

Fikk Dimasen i dag, og det måtte mangle noe....ikke noe stort, flexfan manglet.

skriene og vifte-holdern var med..men ikke den flex-dingsen.

Ellers så så det superb ut. Var en bitteliten stripe i bunnen, men den kan man ikke se.

Pga. den stripen så sparte jeg 50 euro nesten:P

Kommer med bilder senere i kveld:)

Må sette den sammen først :!:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Soppen. Hva bruker mann for og fjerne kjøleribben fra minnebrikken. Er det en ide å bruke varme. På mine ocz reaper sitter det jo som limt. Brukt termal lim virker det nessten som.

Sitter dønn fast på mine OCZ også. Vil tro det er termisk lim som er brukt her.

Lenke til kommentar

Yes det er en lim pad, bruker forsiktig en varmepistol. Fått av den store delen.

Edit-1:

Jeg fikk det av til slutt. Håper den fungerer enda. Har kommet ned på kobberen noen småe plasser, men ikke brudt noen baner ser det ut som. Være mere forsiktig med nesste.

Går dem i stykker kjøper vi nye. :S

Endret av turbo_fever
Lenke til kommentar

Hentet ut et pakke nå jeg å. Har fått alt av vannkjølingsdelene nå. Betalte kun 358,- i moms og tollgebyrer på begge tilsammen :)

Det eneste jeg mangler nå er fester til radiatoren. Bestilte et par slike, men de passa ikke på raden. Får se om jeg får til en slags overgang eller om jeg lager nye.

Gleder meg til å se hvordan det blir :D

Lenke til kommentar

Kjøpte noe som kalles "electronic cleaner" eller noe slikt på Biltema. Sto at den ikke legger igjen noen ting.

Det legger igjen noe hvit stoff som sitter godt. Bruker bruker rødsprit etterfulgt av arctic clean.

Hva kan jeg bruke hvis jeg ikke har arctic clean? Bare rødsprit?

Lenke til kommentar

Hva kan jeg bruke hvis jeg ikke har arctic clean? Bare rødsprit?

Rødsprit legger igjen rester av stoffene de putter i for at folk ikke skal drikke det, derfor bruker jeg arctic clean etterpå, prøver samtidig å spare på arctic clean for den er dyr.

Eg har brukt berre raudsprit ein del gongar, og det fungerer for så vidt greitt, men det er ikkje perfekt heller. Skaff ei flaske isopropanol, så held det ei stund. ;)

Hvor får du tak i det ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...