Cortinarius rubellus Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Hvis noen har 45 graders nipler så send meg gjerne en pm:) Helst rotary så jeg kan lage u-nipler Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Idag kommer kabinette mitt Gler meg ja, men gruer meg til å finne bulker eller noe som er ødelagt. Siden det kommer helt fra england.. Skal bli godt å endelig komme igang med bygget mitt. Å få puttet all den gode vannkjølinga inn i Ett stort kabinett.. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Idag kommer kabinette mitt Gler meg ja, men gruer meg til å finne bulker eller noe som er ødelagt. Siden det kommer helt fra england.. Skal bli godt å endelig komme igang med bygget mitt. Å få puttet all den gode vannkjølinga inn i Ett stort kabinett.. Hvordan kabinett har du kjøpt ? Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Yes sir det er Lian-Li B70 custom Bilder kanskje imårra om det ikke er f***a. Mhm. av insiden, vinduet og toppen Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Grisepent turbo, bilder er påkrevd Er det noen som har testet å ha loppen i den rekkfølgen her: res->pumpe->gpu->cpu->rad? vet det ikke er helt kurrant da gpu varmer opp cpu og slikt+man dumper varmen av pumpen rett i blokkene, men hadde blitt kvitt en masse slanger og det hadde blitt så mye lettere med lufting. Lurer da på hvor stort utslag det vil bli. Loopen er atm: Res->pumpe->rad->cpu->gpu og det er igrunn et herk ved lufting og få tilpasset slangene på en pen måte. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Dere kan få en liten teaser da. Av toppen Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Skal oppdatere loggen nå. kom og pakke fra Aqua Tuning idag. 2 pakker på en dag gitt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Endelig pakken fortollet og sendt fra oslo:D TURBO: MER BILDER Endret 30. juli 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
X672 Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Grisepent turbo, bilder er påkrevd Er det noen som har testet å ha loppen i den rekkfølgen her: res->pumpe->gpu->cpu->rad? vet det ikke er helt kurrant da gpu varmer opp cpu og slikt+man dumper varmen av pumpen rett i blokkene, men hadde blitt kvitt en masse slanger og det hadde blitt så mye lettere med lufting. Lurer da på hvor stort utslag det vil bli. Loopen er atm: Res->pumpe->rad->cpu->gpu og det er igrunn et herk ved lufting og få tilpasset slangene på en pen måte. Kan umulig tenke meg at det blir noko serlig utslag. Vann temperaturen vil vel balansere seg i heile loopen til slutt. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 @Soppen.. Sjekk i bygge tråden min om noen min Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Give me a link vasshue Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Silence,,, I KILL YOU... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1160435&pid=16004085&st=20entry16004085 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Seriøst pent kabinett, laserkuttinga på toppen var bare rosinen i pølsa da Jeg har funnet ut at jeg må lage noe i akryl til Dimasen jeg venter på, på sette et særpreg på det. Har vurdert og lage ssd pg hd holdere i rød akryl, siden kabinettet er sort og 4-way er sort og rødt med vannblokk så er det samme fargekomboen. Og bruke sorte skruer til og feste med. Har også vært inne på tanken og lage "lokk" på det, men får se etterhvert. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Tror jeg har sett unektelig bra ut isåfall. :!: Veldig nice kabinett turbo_fever ... Ser kjempebra ut den grillen der. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 @soppen. Skal du ha mørk rød acryllic da? Hva med fluoriserende rød da?? Såg gul fluoriserende og det var fantastisk. Men passer ikke til det røde på blokka kanskje.. Og den grillen er bare :love: :love: :love: Lenke til kommentar
Moraelyn Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Turbo, tenkte du for å bytte ut compressioner mellom GPUer? Kanskje bruk denne stedet? Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg skal bytte. Har to Koolance VID-3 ell hva det heter. 2 Slot typen.. Lenke til kommentar
Moraelyn Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg bare spurte fordi jeg har alle disse settene at jeg vil ikke bruk lol Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Dere kan få en liten teaser da. Av toppen *Awesome kabinettbilde!* Holy fucking shit! Nice kabinett, turbo! Gler meg til å sjå det der fullt av vasskjøling! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå