Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Idag kommer kabinette mitt :w00t: Gler meg ja, men gruer meg til å finne bulker eller noe som er ødelagt. Siden det kommer helt fra england..

Skal bli godt å endelig komme igang med bygget mitt. Å få puttet all den gode vannkjølinga inn i Ett stort kabinett..

Hvordan kabinett har du kjøpt ?

Lenke til kommentar

Grisepent turbo, bilder er påkrevd ;)

Er det noen som har testet å ha loppen i den rekkfølgen her:

res->pumpe->gpu->cpu->rad?

vet det ikke er helt kurrant da gpu varmer opp cpu og slikt+man dumper varmen av pumpen rett i blokkene, men hadde blitt kvitt en masse slanger og det hadde blitt så mye lettere med lufting.

Lurer da på hvor stort utslag det vil bli.

Loopen er atm: Res->pumpe->rad->cpu->gpu og det er igrunn et herk ved lufting og få tilpasset slangene på en pen måte.

Lenke til kommentar

Grisepent turbo, bilder er påkrevd ;)

Er det noen som har testet å ha loppen i den rekkfølgen her:

res->pumpe->gpu->cpu->rad?

vet det ikke er helt kurrant da gpu varmer opp cpu og slikt+man dumper varmen av pumpen rett i blokkene, men hadde blitt kvitt en masse slanger og det hadde blitt så mye lettere med lufting.

Lurer da på hvor stort utslag det vil bli.

Loopen er atm: Res->pumpe->rad->cpu->gpu og det er igrunn et herk ved lufting og få tilpasset slangene på en pen måte.

Kan umulig tenke meg at det blir noko serlig utslag. Vann temperaturen vil vel balansere seg i heile loopen til slutt.

Lenke til kommentar

Seriøst pent kabinett, laserkuttinga på toppen var bare rosinen i pølsa da :love:

Jeg har funnet ut at jeg må lage noe i akryl til Dimasen jeg venter på, på sette et særpreg på det.

Har vurdert og lage ssd pg hd holdere i rød akryl, siden kabinettet er sort og 4-way er sort og rødt med vannblokk så er det samme fargekomboen.

Og bruke sorte skruer til og feste med.

Har også vært inne på tanken og lage "lokk" på det, men får se etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...