Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

på vann så går 1,35-1,4 trygt :) 920 har ofte et punkt der man må øke volten mye.

Tempraturen må du passe på også ;)

Hva er det som ikke går trygt? Alt over?

Rulla min på 1,45v - og da var load-tempen 60. Det er jo en fin temp, men når begynner det å bli for mye juice?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal vi sjå. Sånn jeg leser det har nipplene ID 10mm OD 13mm

Slangene ligger i 19mm kategorien demmers. Men det står den er 17,4/13mm?? Og det står den er på ID 12,7mm og OD 19mm..

Vertfall så er nipplene alt for små. Er jo comp nippler det der som er beregna på 3/8" ID

Lenke til kommentar

I utgangspunktet nei. Om dette er imot "reglene" varierer fra produsent til produsent. Noen godtar dette åpenlyst, andre gjør det ikke.

Sålenge du kan sette kortet tilbake i original stand før du sender det inn så er det vel de færreste som oppdager det. Dog så har man blant annet EVGA som ikke bryr seg om du overklokker, overvolter, bytter kjøler etc, selv om de "finner ut" at du har gjort slike ting. Det eneste kravet er at du sender tilbake kortet i original utførelse, og uten fysiske skader.

Dette har jeg spurt konkret om og fått skriftlig fra EVGA at dem gir blanke f**n. Sålenge kortet dem mottar er i original stand. Jeg handler alltid EVGA :)

PS: Godt mulig at også andre produsenter har samme innstilling, det har jeg ikke undersøkt. Men hører til stadig historier om folk som ikke får igjen på garanti fordi produsenten visstnok har "påvist" tukling med kortet/produktet.

Lenke til kommentar

ok, tror xfx kortet mitt dør snart :thumbdown:

Før tålte ikke det overklokking, men nå må det under stock og mye kondensator støy.

Satser på det går bra med retur siden det har vært under par nesten hele tida. Synn evga ikke lager ati kort siden dem har så god holdning tukling.

Lenke til kommentar

Har fått bestilt 4-way blokk nå :thumbup:

http://www.ekwaterblocks.com/shop/blocks/motherboard-blocks/full-board-blocks/ek-fb-evga-classified-4-sli-acetal-nic.html

Vet ikke når den kommer da siden jeg gjorde det igjennom en butikk\person.

Prosjektet jeg driver med er halvveis dedikert til Freeze og tullinger som elsker overkill :!:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...