Magronmhr Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Fikk faktisk den ene pakken i dag. Den som jeg har "spurt" om tidligere To igjen. Har et spørsmål om kompress nipler. Skal skrudingsen klemmes mot slangen. slik at du skrur helt til den stopper? Jeg kan nemlig skru helt til den treffer vinkelen (90 graders nippel). Tusen takk for alt, vannhuer Kommer til å være aktiv i denne tråden. Har tross alt fått en ny interesse Endret 28. juli 2010 av Magronmhr Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 Hyggelig at du kommer til og være aktiv her i tråden Angående niplene så skal du stramme meget godt til ja og klarer du og skru de helt inn uten masse makt så skal du gjøre det. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 Ah, deilig når slangene blir myke og vannkjølingslukta fyller rommet @ Mumrik. Du soppen, hva regnes som høy eller for høy volt på en 920? Hvor går grensa egentlig? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) på vann så går 1,35-1,4 trygt 920 har ofte et punkt der man må øke volten mye. Tempraturen må du passe på også Endret 28. juli 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 Hyggelig at du kommer til og være aktiv her i tråden Angående niplene så skal du stramme meget godt til ja og klarer du og skru de helt inn uten masse makt så skal du gjøre det. Da sitter de jo løst. Det blir jo som "vanlige" nipler uten slangeklemme sånn cirka. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 Du skal skru til de sitter dønn fast ja, jeg bruker skifte-nøkkel Men var noen som sa en gang at man ikke skulle gjøre det, men jeg tar ikke risker på den fronten:P Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 Eg såg/leste/høyrde ein eller annan stad at dei ikkje skulle festast meir enn "thumb tight", men dei kan vel ikkje ta skade av å skruast i skikkeleg? Eg gjer i alle fall det. Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 Du skal skru til de sitter dønn fast ja, jeg bruker skifte-nøkkel Men var noen som sa en gang at man ikke skulle gjøre det, men jeg tar ikke risker på den fronten:P De sitter ikke dønn fast. Det er som om slangen er for tynn. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 Hva er diameter på slange å comp nipplene.. Er jo slik att ikke sikkert slangene er 100% rett diameter. Jeg har brukt BP 7\16"-5\8" comp nippler å tygon sin 7\16"-5\8" slange. Med dem så gikk det om du fikk grep å skru nessten alle helt igjenn. Men du skal bruke litt makt ja. Og somme var det og stremme litt med tang. Går det for lett kan slangens yttre diameter være for liten. På min andre maskin skulle slangen være 7\16"-5\8" men det stemmte ikke helt. Den var tjukkere. Så da slipte jeg av litt på skru hylsa eller hva man skal kalle det.. Funka som bare det.. Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Bruker 19/13 mm nipler fra Aquatuning. Slike, bare ikke i gull. Slangen jeg bruker er 19/13mm ClearFlex60. Er det mulig å bruke tetningstape som rørleggerne bruker? Endret 28. juli 2010 av Magronmhr Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 Hmm. Er det veldig lett å skru den i bånn?? Prøv å feste på en slange og skru helt igjenn. Ha comp nipplen i en blokk res rad der den siter. Så prøv å dra løs slangen. Kan og prøve om du har mulighet, kobble sammen pumpe res. Og kjør bare dem to for og sjekke om det lekker. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 hadde samme problemet med fittingsene jeg kjøpte. at ytterdiametern på slangen var "litt" for smal\liten så fikk ikke skrudd til (var uansett for smal innerdiamter så gadd ikke tenke noe mer på det). Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 Du "Soppen" Vil jeg tjene noe på å sette mine 655 D5 pumper fra 12-24V? Eller fra 7-12Vnå opp til 10-24? Får jo da mulighet til å å få opp trykke litt da om loopen blir veldig restrektiv?? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 Du kan prøve, tviler på at det vil ha noe og si egentlig. Rett og slett for at 2x655 er ganske greit Når du nevner dual-oppsett så gleder jegm eg til og få opp 2x355 bayen min....bare DHL kan få knyttneven ut av stompen så jeg får kabinettet nå. Men det beste er og prøve....rett og slett for erfaringen sin del:) Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 2x655 Hehe hva skal det bety Loopen blir jo ca slik som på bildet. Bare med pumpe res å rad. Tror kanskje jeg skal putte ram kjøler ilag med 5970 blokkene. Får se Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 Hmm. Er det veldig lett å skru den i bånn?? Prøv å feste på en slange og skru helt igjenn. Ha comp nipplen i en blokk res rad der den siter. Så prøv å dra løs slangen. Kan og prøve om du har mulighet, kobble sammen pumpe res. Og kjør bare dem to for og sjekke om det lekker. Sånn som de er nå hjelper det ikke å skru i det hele tatt. Det er et hullrom mellom. Får lett til å dra slangen ut av niplen. Kan prøve å kjøre pumpe fillport (har ikke res), men vil ikke ha noe som sitter litt. Vil ha noe som holder. Ska i tilleg prøve med "rørleggerbånd" for å se om det hjelper. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Det jeg mener med 2x655 er at de gir bra ytelse slik som de er. Liker oppsettet ditt ja Vurderer faktisk Mips sitt 4-way sett, liker litt at mosfett blokka er for seg selv. Litt mer slanger og nipler...men jeg syns det er litt finere når det er gjort sikkelig. Eneste jeg mangler nå er sensorer og avlesnings-utstyr samt mdpc-x sleeving rødt, sort og grått er fargene jeg skal ha. Og noen 45,90 og 180( U ) nipler. Har ikke bestemt meg for om jeg skal vente til neste gen. med gpu før jeg skaffer vannblokker til gpuene. Kanskje hvis noen gir meg tilbud på billige 5870 blokker så gjør jeg det. Har en haug med gult her , men de havner i damas pc Magro: Tykkere slanger vil jeg si da eller å prøve gjenge-teip. Endret 28. juli 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 @Margo Skulle nessten informert Aqua tuning om dette. Høre om det går annt å få noen slanger som kompensasjon.?? Er litt rart da. Att det ikke er noe press på slangene. Skulle tro det var feil slange eller comp nippler da.. @Soppen. Du har gult ja. Er vel ikke helt vanlig det.. Hun ville ikke likt den lilla typen som jeg har da?? Litt femenin den vel?? @Margo Skulle nessten informert Aqua tuning om dette. Høre om det går annt å få noen slanger som kompensasjon.?? Er litt rart da. Att det ikke er noe press på slangene. Skulle tro det var feil slange eller comp nippler da.. @Soppen. Du har gult ja. Er vel ikke helt vanlig det.. Hun ville ikke likt den lilla typen som jeg har da?? Litt femenin den vel?? Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 @Margo Skulle nessten informert Aqua tuning om dette. Høre om det går annt å få noen slanger som kompensasjon.?? Er litt rart da. Att det ikke er noe press på slangene. Skulle tro det var feil slange eller comp nippler da.. @Soppen. Du har gult ja. Er vel ikke helt vanlig det.. Hun ville ikke likt den lilla typen som jeg har da?? Litt femenin den vel?? @Margo Skulle nessten informert Aqua tuning om dette. Høre om det går annt å få noen slanger som kompensasjon.?? Er litt rart da. Att det ikke er noe press på slangene. Skulle tro det var feil slange eller comp nippler da.. @Soppen. Du har gult ja. Er vel ikke helt vanlig det.. Hun ville ikke likt den lilla typen som jeg har da?? Litt femenin den vel?? Sender de en Mail om det i morgen. Har satt sammen en prøverigg med cpublokk, pumpe og fillport. Skal prøve det i morgen hvis jeg ikke får nye slanger av AT. Man må tenke positivt Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 Et lite tips til folk som har tunge kjølere/blokker på sine GFX - jeg kjøpte denne og det funker som fjell De kunne kanskje utformet den i et mer lekkert material for øyet, men den tar seg ikke så dårlig ut. Jobben den gjør veier opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå