Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er va jeg har bestillt.

https://www.aquatuning.de/shopping_cart.php/bkey/f50c320adc50cb4bb56fedd623c484b5

Er noe av det sisste jeg trenger for bygget mitt. Blir en pumpe styring og drenerings løsning fra Koolance sine sider. Da får det holde. Tror jeg missta helt hva kostnaden har kommet til. Tror ikke jeg tørr å si det her :thumbup:

Bare gi beskjed om linken ikke fungerer

Endret av turbo_fever
Lenke til kommentar

Dette spørsmålet hører vel ikke til i dette kafeen, men vet at dere har gjort dette mange ganger.

Den ene pakken min ligger nå i Oslo. Hørte snakk om at jeg må sende en e-post med fødselsnummer eller noe slikt til tollvesenet?

Vil helst slippe at det tar for lang tid. Verdien er på langt over tusen kroner hvis det er grensen.

Er det noe annet jeg må gjøre?

Endret av Magronmhr
Lenke til kommentar

Takk for raske svar angående tollen.

Hvordan kan jeg tappe systemet helt for vann uten å ha tappekran nederst? Tror jeg har et tappehull på radiatoren som jeg får. Er det det da mylig å snu på pcen så alt kommer ut. eller er ikke det å anbefale? Hørte at noen brukte støvsuger for å få vakuum så det kommer ut.

Lenke til kommentar

Fikk beskjed fra tollvesenet på Mail at det var frakterne som fortollet, i mitt tilfellle Posten. Da er det vel de som er treige.

På statusen på pakken står det: Ausnahme, som betyr unntak. Hva vil det si?

Endret av Magronmhr
Lenke til kommentar

aiaiai....

Testet just Intel burn(maximum) og furmark samtidig.

vcore: 1,45 på cpu og 1.299 på gpuene.

Helt syyyyke mengder varme som blir dumpet gjennom radiator :ohmy:

Fikk ikke så avskrekkendes tempraturer egentlig, men slangene mine ble myke av varme så jeg feiget ut etter ei lita stund :tease:

EDIT: leif

Endret av Mumriken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...