Eirik Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Har du noen link til galskapen? Et snasent og kompakt oppsett er ikke så vrient http://www.aquatuning.de/shopping_cart.php/bkey/3070403ac7ed9254cf49324ad3a71b19 Disse ser jo også fryktelig morsomme ut: http://www.aquatuning.de/product_info.php/info/p1703_Magicool-Mini-II-2x40-Radiator.html Endret 26. juli 2010 av Wikipedersen Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hehe såg litt kul ut den mini radn der da. Den katalogen fikk jeg med gratis i forige bestilling. Synn det er fjorårets og er endel utdater da på ting, Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Aquatuning-linken verkar ikkje. Men den lille raden der såg snasen ut, ja. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Her er va jeg har bestillt. https://www.aquatuning.de/shopping_cart.php/bkey/f50c320adc50cb4bb56fedd623c484b5 Er noe av det sisste jeg trenger for bygget mitt. Blir en pumpe styring og drenerings løsning fra Koolance sine sider. Da får det holde. Tror jeg missta helt hva kostnaden har kommet til. Tror ikke jeg tørr å si det her Bare gi beskjed om linken ikke fungerer Endret 26. juli 2010 av turbo_fever Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Dette spørsmålet hører vel ikke til i dette kafeen, men vet at dere har gjort dette mange ganger. Den ene pakken min ligger nå i Oslo. Hørte snakk om at jeg må sende en e-post med fødselsnummer eller noe slikt til tollvesenet? Vil helst slippe at det tar for lang tid. Verdien er på langt over tusen kroner hvis det er grensen. Er det noe annet jeg må gjøre? Endret 27. juli 2010 av Magronmhr Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Samme opplever jeg, pakke sendt med DHL ligger hos tollen. Står bare klareringsforsinkelse( stått det på sporingen siden fredag )...de er vel treige pga. fellesferien eller tar det rolig om dagen Endret 27. juli 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Haha det har det blitt på kabinettet mitt å. Står det er feil eller manglende papirarbeid med. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Står ingen grunn, står bare det jeg sa over. Og etter det jeg har forstått så har ikke tollerne sett på den ennå da:P Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Manf får brev i poten dersom tollen lurer på noe. Man kan alltids ringe. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Sant det som Wiki sier, husk tollerne kan bruke lang tid...og det er fellesferie nå. Sendte mail til DHL i sted for og høre om de kunne hjelpe meg med hva som tok tid. Ble sendt ifra Italia på Onsdag og var i Oslo på fredag....og siden da har den ligget der. Det som tar tid er de feite tollerne "sparke de bak" Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 hehe...syns tollen er treig når det ikke er ferie også Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Ja. Ventet vel en måned på en pakke fra Feser Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Takk for raske svar angående tollen. Hvordan kan jeg tappe systemet helt for vann uten å ha tappekran nederst? Tror jeg har et tappehull på radiatoren som jeg får. Er det det da mylig å snu på pcen så alt kommer ut. eller er ikke det å anbefale? Hørte at noen brukte støvsuger for å få vakuum så det kommer ut. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg bruker bare å plukke ut systemet i sin helhet Så kutte over en slange. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg bare fyller botten i kabinettet med håndduker og kapper en slange. Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Fikk beskjed fra tollvesenet på Mail at det var frakterne som fortollet, i mitt tilfellle Posten. Da er det vel de som er treige. På statusen på pakken står det: Ausnahme, som betyr unntak. Hva vil det si? Endret 28. juli 2010 av Magronmhr Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Jeg fikk også beskjed fra DHL i dag, de måtte ha personnr. og kvitering på hva jeg hadde betalt. De kunne ikke kontakte meg før i dag, etter jeg hadde spurt de. Skal jo stå på pakken hva som er betalt da..... Magro: Hadde kontaktet posten jeg Endret 28. juli 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) aiaiai.... Testet just Intel burn(maximum) og furmark samtidig. vcore: 1,45 på cpu og 1.299 på gpuene. Helt syyyyke mengder varme som blir dumpet gjennom radiator Fikk ikke så avskrekkendes tempraturer egentlig, men slangene mine ble myke av varme så jeg feiget ut etter ei lita stund EDIT: leif Endret 28. juli 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå