SilentNET Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Er det noen som har quad radiator inne i kabinettet sitt? Eller kjører dere bare bak og på toppen av kabinettet alle sammen? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Er det noen som har quad radiator inne i kabinettet sitt? Eller kjører dere bare bak og på toppen av kabinettet alle sammen? Jeg har en liggende som ikke blir brukt hvis det telles. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) Er det noen som har quad radiator inne i kabinettet sitt? Eller kjører dere bare bak og på toppen av kabinettet alle sammen? Skal bruke den jeg har når kabinettet kommer, lurer på å lage stand til den eller så lager jeg sandwitch på utsiden og lager noen bein til de:) Siden jeg skal bruke monta også...og må prøve og få det til og se greit ut:) Endret 24. juli 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Jeg tenkte mer på om det er fysisk plass Har målt, og det ser ut til å være plass. Men bare nede i bunnen av kabinettet. Og der er det naturligvis "dårlig" med luftstrøm. Kanskje det hadde vært bedre med en trippelradiator på høykant i fronten. Enn en quad liggende i bunnen. Lian Li PC-P80B har jo 3x 140mm vifter i front. Montert en trippel rett bak disse så hadde jeg kanskje ikke trengt noe radiatorvifter i hele tatt. Eller så kan jeg legge en quad helt i bunn, med vifter enten under den, eller oppå den. 120mm Noctua mottrykksvifter eller noe. Eventuelt så kan jeg lage en masse hull i bunnen av kabinettet (som står på bittesmå føtter uansett) også legge viftene først med quad oppå. Så kan viftene suge inn luft fra undersiden og dytte gjennom radiatoren og videre opp i kabinettet. For så å bli dratt ut bak og i toppen av viftene som er der uansett. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Jasså soppen skal du lage sandwitch.. Pass på så jeg ikke kommer å spiser den opp. Blir kanskje litt mye jærn inhold, mem men. Hvilket kabinett venter du på da.. Jeg kan nå meddele att mitt kabinett er på vei. Endelig. Dro fra paris av alle plasser i 8 tia.. Nå mangler jeg bare 20 3/8-5/8 fittings å custom ram kjøler så er vi i boks. Får kanskje laget en i england på chilledpc.. "Krysser fingra" Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) Jeg skal bruke Dimas ver.2.5 klargjort for 4-way http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=242335&highlight=Dimas+2.5&page=11 Gå nedover så ser du det i samme farge som det jeg skal ha, samt jeg skal modde kablene i mdpc-x sleeves, ha fin kabelføring, skal bruke sort tygon( den er sikkelig sort, eneste hittil av de jeg har testet ) Samt planer om akril-topp og litt andre custom-deler Endret 24. juli 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Hehe skal du ha det som er gult og har blomster på Regner med du skal ha ett svart ett. Er vel mere som en benk det der Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Svart ja Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 25. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2010 Yay! Ein pakke frå Aquatuning og ein frå Sidewinder er henta i Posten! No manglar berre rad, SB-blokk og litt ekstra stuff, så blir det bygging! Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 25. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2010 Jeg har ett lite spørsmål. Jeg har og skal bruke 2 Uber 655 D5 pumper i 2 looper, alla denne med anna front bare http://www.performance-pcs.com/catalog/index.php?main_page=product_info&products_id=24737 Nå har jeg bare Koolance CTR-SPD10 kontroller på dem https://www.koolance.com/water-cooling/product_info.php?product_id=750 Da til spørsmålet. Disse har ett bruksområde fra 8-24V står det. Hva ville da skjedd om jeg skaffet og kobblet på 2 CTR-SPD24 24V pumpe kontrollere?? For og sette 12V opp til 24V max. Kunne kanskje vært greit med tanke på loopen kanskje blir ganske restrektiv. https://www.koolance.com/water-cooling/product_info.php?product_id=1040 Ene loopen blir jo res, pumpe, rad 360, 2x EK 5970 blokker å ram blokk. Andre loopen blir res, pumpe, rad 240, NB, SB, 2x Mosfet, Cpu Ikke sikker på ramblokk enda da. Men økes trykke er vel risiko større for lekasje. Blir brukt comp fittings på alt. Og det skal stremmes godt å testes godt. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2010 Er det noen som har testet en ferdig vannkjøling som den til Crosair på en 980x f.eks? Tenkte kanskje å bytte ut TRUE kjøleren til noe litt mindre innvendig. Bare så vidt jeg får plass til noen nye g.skill rambrikker når jeg har true kjøleren. Har så mye disker i TJ07 kabinettet, så full vannkjøling skjer ikkje med det første. Kanskje noen av dere har forslag til noe annen "liten" vannkjøling? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 25. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2010 Nizzen: hva med en litt fet singelrad med push/pull og en liten pumpe med påhengttank? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2010 Nizzen: hva med en litt fet singelrad med push/pull og en liten pumpe med påhengttank? Har du noen link til galskapen? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2010 burde ha dual på en 980 syns jeg når man først skal kjøpe oppsett og ikke H50 foreks. Jeg tror H50 kan takle en 980 med 2 vifter på raddisen...ikke super temps, men like bra som god luftkjøler eller bedre ja. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 26. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) tenkte på en pumpe ala den her+ en sann tykk singelrad: Edit: linken virker ikke til microplex, men heter Magicool vanntank m/ pumpe Vil da ikke ta opp så mye plass:) Ta dere en tur innom "ditt vannkjølte system" da, postet et par bilder Endret 26. juli 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2010 Linking til microplex funker sjeldent. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2010 Mumriken: Det jeg mente var at skal han gå for singelrad kan han like godt gå for H50, en 980X dumper en god del varme når den er klokket så hvis man ikke vil ha vifter på gabske høyt turtall så mener jeg dual er veien. Som man kan henge på utsiden og det ser greit ut:) Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 26. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) kk, ser den, men tenkte at de singelraddene som er dobbelt så tykke som feks. swiftech sine må da vel tilsvare en 240 eller er jeg helt på jordet her? Har jeg noen mulighet til å bygge om pumpen min til en slik? http://www.sidewindercomputers.com/culad5bimabl.html ser bare pumpe ferdig moddet. Nevermind den som leter: http://www.sidewindercomputers.com/bid5modtop.html Endret 26. juli 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) uansett om en singel er tykk så trenger man ganske kraftige vifter for at den skal yte som en dual, og da blir det ikke like bra som en dual alikevel:) Men er ikke dårlig forslag du kom med, jeg syns bare istedenfor en singel så kan han ta en dual...like lett og feste utpå uansett;) Pluss jeg kan hjelpe deg Nizzen Er omtrent naboer så Mumriken: du trenger bakdelen også Endret 26. juli 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 26. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Må nesten ha den også så det blir ei pen pumpe Den kjølern her ser da ikke så ille gale ut: http://www.guru3d.com/article/coolit-alc-vantage-review/1 Endret 26. juli 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå