Mydog Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Bestilte en pakke fra Performance-pcs nettopp. Skal betale med "Check/money order". Er det noen som vet hvordan det fungerer? Kommer til å kjøle en I7 920 med EK Supreme LT og to stk XFX HD 5850 med EK-FC5850. Gleder meg til å teste ut vannkjøling for første gang Da har du noe å glede deg til, jeg har de samme GPU blokkene på mine 5870 Lykke til med byggingen Endret 21. juli 2010 av minhund Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Rett og slett trist: http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=256007 Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Bestilte en pakke fra Performance-pcs nettopp. Skal betale med "Check/money order". Er det noen som vet hvordan det fungerer? Kommer til å kjøle en I7 920 med EK Supreme LT og to stk XFX HD 5850 med EK-FC5850. Gleder meg til å teste ut vannkjøling for første gang Da har du noe å glede deg til, jeg har de samme GPU blokkene på mine 5870 Lykke til med byggingen Er det noe spesielt jeg må være obs med henhold til bygging og testing? Har fått med meg at jeg bør la bare pumpa gå en stund for å sjekke lekasjer. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 yupp, hvis du har mulighet til og starte pumpa uten og ha strøm til resten av oppsettet så er det smart å la det gå litt så du er sikker på at det er null lekasjer Lenke til kommentar
Moraelyn Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Yes! Skinnee også bannet! Hahahaha! http://hwbot.org/article/news/removal_of_accounts_following_fm_loc_incident Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Yupp, han jukset så Lenke til kommentar
Moraelyn Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Today er a beautiful day. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Det er ingen her da på forumet som kan lage en custom top i plexi\acrylic til Mips Ram Cooler 4, eler vet om noen som kan.. Leter som bare det etter en løsning, men det er ikke enkelt.. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Ikke at jeg skal leke forumpoliti, men hvem som blir bannet på HWBot har vel ikke noe med denne tråden å gjøre? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 vel, skinnee er jo et vannhue da Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Var det som var poenget mitt pluss at flere her inne klokker også Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Gikk på Aqua Tuning nå og fannt dette på første siden gitt. "Aquatuning Sweden opend!" Aqua Tuning butikk i sverige. Jaah. Er vel på tida att norge følger etter å nå kanskje?? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Er på tide ,men har mine tvil desverre. har følelsen at de fleste er litt redd vann og vil ha h50isj kjølere, men jeg kan jo ta feil. Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Problemer er vel at ingen tar iniativ til å starte vannbutikk? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 her er en 18åring på forumet som prøver og starte noe. håper han får det til Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Gikk på Aqua Tuning nå og fannt dette på første siden gitt. "Aquatuning Sweden opend!" Aqua Tuning butikk i sverige. Jaah. Er vel på tida att norge følger etter å nå kanskje?? Dette kan vel bety betrakteleg billigare og raske frakt? Bestillingar frå Sverige tek jo ikkje stort lenger tid enn bestillingar frå Norge. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Gikk på Aqua Tuning nå og fannt dette på første siden gitt. "Aquatuning Sweden opend!" Aqua Tuning butikk i sverige. Jaah. Er vel på tida att norge følger etter å nå kanskje?? Dette kan vel bety betrakteleg billigare og raske frakt? Bestillingar frå Sverige tek jo ikkje stort lenger tid enn bestillingar frå Norge. Pakken fra Gary brukte bare 3 dager lenger tid enn en norsk pakke. Og tatt i betraktning at han sendte den 2 timer etter bestilling, mens de fleste norske butikker jeg har handlet hos bruker 1+ dag på å få skiten pakket er ikke valget vanskelig. Saprer tilogmed noen kroner på momsen også Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Det merkes når inne tempratur nærmer seg 30grader! Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) Gikk på Aqua Tuning nå og fannt dette på første siden gitt. "Aquatuning Sweden opend!" Aqua Tuning butikk i sverige. Jaah. Er vel på tida att norge følger etter å nå kanskje?? Dette kan vel bety betrakteleg billigare og raske frakt? Bestillingar frå Sverige tek jo ikkje stort lenger tid enn bestillingar frå Norge. Pakken fra Gary brukte bare 3 dager lenger tid enn en norsk pakke. Og tatt i betraktning at han sendte den 2 timer etter bestilling, mens de fleste norske butikker jeg har handlet hos bruker 1+ dag på å få skiten pakket er ikke valget vanskelig. Saprer tilogmed noen kroner på momsen også Aquatuning sender vel uansett fra Tyskland? Er nok greit å bare velge den at-butikken der valutaen er mest gunstig. Endret 24. juli 2010 av ti-guru Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 og det faktum at der pakkene mine bruker langst tid er i tollen uansett så tror ikke det er så mye å kutte på leveringstidene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå