Moraelyn Skrevet 18. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 Og jeg får ta å quote fra duniek "I will not make anymore watercooling stuff" Tysk: http://www.hardwareluxx.de/community/f137/hk03-plexi-top-694625-7.html Google engelsk Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 18. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 Mumriken: På vann er både intels 980 og Amd sine 6-kjerners temp-avlesninger upålitlige. Kan ihvertfall si med 100% sikkerhet at 28 har du ikke det er jeg fullt klar over men det tyder vel på at der er en del å gå på, det jeg ville frem til. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 ja, de skal bli mer og mer "nøyaktige" jo varmere de blir så Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 18. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) trodde hvertfall ikke at jeg kunne ha viftene på laveste stille og fortsatt ha kjølig cpu og gpu på en trippel rad ganske happy med det Edit: er 2 gpuer teknisk sett og jeg har ikke hatt gpu på vann før Endret 18. juli 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 18. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 Det er en HK-sensor en plass som skal vise fornuftige verdier på CPU. Seff får du ikke core tems, men det er kanskje godt nok. uansett: viser den 28 grader, og sensoren ikke er ødelagt, så har du hvertfall lav temp - selv om 28 ikke nødvendigvis er rett. Du skulle kjøpt en temp-diode og målt tempen på blokka, det gir jo også en viss pekepinn. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Mumriken: Er ikke tempen du må passe på lengre , det er volten som jeg har begynt og si om 6-kjerners :!: Knopfler: Det er en del av prosjektet mitt, skal ha en tempdiode i blokka. Endret 18. juli 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 18. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 hvordan måler jeg temp på blokka uten å lage ujevnheter? hverfall så er det her det sykeste jeg har vært borti 1,4v 4017mhz og bruker 237w(har killawatt) mot mitt gamle system som brukte nøyaktig det dobble!! wft? lekende lett å få den stabil på 4, men det spørs hvor langt den går... er på test 8 i prime og har 37 grader med laveste fan speed. sinnsyke de koolance viftene Lenke til kommentar
X672 Skrevet 18. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 http://www.techpowerup.com/downloads/1691/Real_Temp_3.40.html <-- Har du den? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 18. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 virker ikke på PIIx6 Soppen: det forbanna 5970 kortet mitt nekter fortsatt å la seg overklokke til tross for lave temps. vrm bikker ikke 60engang Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 O.o X: Fungerer like "bra" som andre programmer, men takk for forsøket ihvertfall:) Har prøvd mange programmer:P Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 19. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2010 Her er jo svare fra bei fei: I would just purchase the MIPS ram freezer 6 or 7. It will be easier and cheaper for you to purchase. They are in Europe as well. Ikke akkuratt oppfordrende til å spørre mer om å lage en blokk. Spørs om jeg bare må si som så, name you're price. Eller money's no issue. Sattse på jeg får svar fra en engelskmann snart da Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Du får jo de i nikkel også da, bare ikke med akryl bunn, og tro meg prisen til Beifei blir nok dobbel så mye som mips sin pris:P Tipper jeg vel og merke. Kunne jo sendt en melding til Mips også, er ikke store firmaet det:) Endret 19. juli 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 19. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Hmmmmmmmmmmmm Skal ikke være enkelt. Dem er jo helt uber sexy med blank nickel bunn å acrylic top da. Me wants. Kanskje jeg kan spørre dem.. Det er ikke pengene det står på, så ikke nå problem der da. Ikke enda :!: Endret 19. juli 2010 av turbo_fever Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 19. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Blir det for mye for en 360 rad å kjøle en I7 920 og to HD 5850? Hva må jeg ha i tillegg? Det trenger ikke være mye kjøligere enn tempen på luft for at jeg skal bli fornøyd. Blir Phobya DC12-260 for svak for en slik loop? Endret 19. juli 2010 av Magronmhr Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 19. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2010 bare og ha noen dugendes vifter så går det helt sikkert bra med en 360. har 360 selv og det ser ut til å holde godt. når det kommer til pumpen så har jeg ikke peiling Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2010 Amden din er nå litt kjøligere da men en trippel skal holde det ja, selv om jeg mener det kan bli litt lite. Men hvis du ikke krever mer enn det du sier så skal en trippel gjøre jobben fint Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 19. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2010 den holder seg ganske kjølig ja, men det er vel ikke såå stor forskjell alt i alt. har jo en 5970 som ikke akkurat svetter heller da men fatter ikke hva som er galt her.. kjører prime time etter time dønn stabilt, men bc2 kresjer til desk når cpu er overklokket.. ikke på stock Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 19. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2010 Prøvd Intel Burn test da? Kjør den testen på det hardeste i en time ihvertfall, da må CPU'en være stabil. Intel burn test stresser min i7 hardere enn prime iallefall. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2010 Mumriken: Det er du ikke alene om og ha opplevd, men slike program generelt og så krasjer det når de spiller. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 20. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) skal prøve linpack å se hvorden det går. EDIT: virker ikke på amd. driv å guffer opp masse strøm på nb og pci-e, men ser ikke ut til å hjelpe noe. trenger tips til en fankontroller som kan sette LAV volt og evt. kunne skru av vifter på en lett måte. Blir faktisk snart sinnsyk her greit at det er på laveste stille men det bråker litt vel mye. tørr nesten ikke sette de på maks i frykt for at pc'n skal lette! Endret 20. juli 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå