Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en HK-sensor en plass som skal vise fornuftige verdier på CPU. Seff får du ikke core tems, men det er kanskje godt nok. uansett: viser den 28 grader, og sensoren ikke er ødelagt, så har du hvertfall lav temp - selv om 28 ikke nødvendigvis er rett.

Du skulle kjøpt en temp-diode og målt tempen på blokka, det gir jo også en viss pekepinn.

Lenke til kommentar

hvordan måler jeg temp på blokka uten å lage ujevnheter? :whistle:

hverfall så er det her det sykeste jeg har vært borti 1,4v 4017mhz og bruker 237w(har killawatt) mot mitt gamle system som brukte nøyaktig det dobble!! wft?

lekende lett å få den stabil på 4, men det spørs hvor langt den går...

er på test 8 i prime og har 37 grader med laveste fan speed.

sinnsyke de koolance viftene :)

Lenke til kommentar

Her er jo svare fra bei fei: I would just purchase the MIPS ram freezer 6 or 7. It will be easier and cheaper for you to purchase. They are in Europe as well.

Ikke akkuratt oppfordrende til å spørre mer om å lage en blokk.

Spørs om jeg bare må si som så, name you're price. Eller money's no issue. :hmm:

Sattse på jeg får svar fra en engelskmann snart da

Lenke til kommentar

den holder seg ganske kjølig ja, men det er vel ikke såå stor forskjell alt i alt. har jo en 5970 som ikke akkurat svetter heller da :p

men fatter ikke hva som er galt her.. kjører prime time etter time dønn stabilt, men bc2 kresjer til desk når cpu er overklokket.. ikke på stock :hmm:

Lenke til kommentar

skal prøve linpack å se hvorden det går.

EDIT: virker ikke på amd.

driv å guffer opp masse strøm på nb og pci-e, men ser ikke ut til å hjelpe noe.

trenger tips til en fankontroller som kan sette LAV volt og evt. kunne skru av vifter på en lett måte.

Blir faktisk snart sinnsyk her :cry:

greit at det er på laveste stille men det bråker litt vel mye. tørr nesten ikke sette de på maks i frykt for at pc'n skal lette!

Endret av Mumriken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...