Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja garantien er ikke nå å tenke på. Kjøpt i utlandet minne og så lønner seg ikke å sennde tilbake uansett sikkert. Men det er jo den coolern som Malik å screamer på XS som er rå :love:

Da må mann vel ha dominator ram sikert.

Malik får ting custom laget, og han har råd til det siden han er tannlege :tease:

Vet at ene minneblokka han har vist var det ihvertfall, nå skal han over på luftkjøling da så blir trist og ikke få se bildene hans mer :cry:

Skal du ha vannblokk på minne uten og fjerne stock-"kjølerne" så blir det dominator-serien( som også har billige brikker), Mushkin sin et eller annet serie( står på Mips sine sider)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

RAM Kühler 4 inkl. 4 RAM Module Nickel , den kan du bruke til 775 oppsett ihvertfall.

Og hvorfor bestiller du ikke direkte fra Mips?

Det står som oftest på siden hvis blokka er spessielt beregnet til noe. Slik som foreks rev.6 er for Dominators osv. og Rev.7 er for Amd( am3 utifra siden )

Eg? Fordi eg skulle ha ganske mykje anna også, og ville helst unngå for høg fraktpris. Men om eg ikkje hadde fått tak i den nokon annan plass ville eg vel kjøpt den rett frå Mips, ja.

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

For får jeg tak i den som dem lager privat dem på xs så får jeg en i nickel og gjennomsiktig acrylic eller hva det er. Liker den bedre da. Er vel det som er avgjørende faktor..

Mips skal vel være bra, men nickel laget på mine NB og SB blokker har faktisk løsnet litt. På SB blokka er en liten bit fallt av, ser det ikke helldigvis. Og på NB blokka har den løssnet. Presses ned når jeg skrur i nippel. Det er litt dårlig. Men kan være på grunn av gjenngene var litt skarpe på 30graders nipplene..

Lenke til kommentar

Turbo: liker riggen din(tiltross for ramcoolern :tease: )

Har nå mekka opp Amd riggen!

Er sinnsykt fornøyd sålangt - 41grader under furmark :w00t: (stock speed, kjørte ikke så lenge da).

har ikke helt skjønt hvordan amd leser tempraturene sine men har 28 grader maks etter test 4 i prime.

Sikkert overflatetemp eller noe så må forske litt før jeg begynner med oc.

Men syns temps er latterlig lave med tanke på at jeg kun har EN 360 rad med viftene på laveste. skal vær sagt at de dytter mye luft gjennom rad selv på det laveste, men vet ikke rangen på fankontrollern min siden den er fra 2002 :p

Hadde sinnsykt bc2 appstnenser etter et par uke jobb og må si det at det er kjekt å se gpu bruk opp mot 100% siden den godt klokka q6600 ikke klarte mer enn 70-80% i beste fall!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...