Romis Skrevet 17. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Bør jeg kjøpe Asus Rampage III Extreme eller Gigabyte X58A-UD9 SLI XL-ATX? Skal klokke veldig mye, CPU, GPU. Andre specs, som er relevant. Intel i7 930 ATi XFX Black Edition 5970 Corsair Dominator GT 2x 3GB DDR3 Endret 17. juli 2010 av Romis Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 17. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2010 tror ikke det har så mye og si da det er fete kort begge to, men r3e hadde jeg valgt Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) R3E er knall. Ville tatt det. Pen HW Mumrik. Blir det vann på noe? Endret 17. juli 2010 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) UD9 er et knallkort det hvis man har plenty med penger, men R3 er også et bra kort. Men jeg har sansen for Gigabyte kortene da...de har levert bra på X58 Mumriken: Samme hk og cpu i oppsettet jeg satte opp til en kompis Blir bra det der:) Endret 18. juli 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 18. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Her er litt av hva som skjer her i gården.. Den blokka jeg fikk er nå montert, ilag med mips NB, SB og Mosfet blokker. Har og startet med litt slange arbeid. Og dette her veier no grusomt. Nermere 10kg kjennest det ut som.. Det kom og en pakke fra tyskland idag, rettere sagt fra MDPC-X. Fra herr Nils. Der var det jo en pen liten dame på Men jeg var ikke sikker på om hun kom med en pakke eller noe annet. Ser dere i høyre hånda ligner det litt på en pisk Men her er da hva hun kom med. Bestillte 10m svart, 20m hvit, 20m rød og 20m med spesial lilla sleeving. Og 5m av lilla, rød og hvit til sata kabler.. Den lilla er en så deilig farge. Skifter litt etter hvordan lyset er på den. Det var og med en 15cm liten orange bit. Her ser dere forskjell på kvalitet å farge. Fra P-PC og MDPC-X Endret 18. juli 2010 av turbo_fever Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 MDPC-X er en ting for seg selv ja, husk og ha kabelen stram når du sleever nå da Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 Blir helt klart MDPC-X hvis jeg skal ha sleeving. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 18. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 Ja det er noe for seg selv ja. Eneste jeg kan sette fingeren på er att den røde er ikke helt rød i mine øyne. Og den lilla er ikke sikkert det blir lagd så mye av. Vet ikke. Jepp jeg strekker ut sleevingen vettu "soppen" var det ikke det?? Tror det blir lilla å hvit sammen. Angrer ikke ett sekund på den. Synd det ikke er lilla krymmpestrømpe da. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 Ser veldig bra ut, men jeg er veldig lite fan av RAM-kjøleren Lenke til kommentar
Moraelyn Skrevet 18. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 Ybris Black Sun Limited Edition med Enzotech Compressioner. Gigabyte Mini-ITX. Lenke til kommentar
Moraelyn Skrevet 18. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 Også, Bitspower Dual-D5 Top i POM. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 Nice! Elsker de pumpene, bare ser helt herlig ut spør du meg. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 18. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 R3E er knall. Ville tatt det. Pen HW Mumrik. Blir det vann på noe? Fikk tak i am3 kit til Apogee XT for noe siden så i første omgang blir det vann på cpu og gpu. Satser på en slik litt etterhvert: http://www.ekwaterblocks.com/shop/blocks/motherboard-blocks/full-board-blocks/crosshair-4/ek-fb-asus-crosshair-4-nickel.html Soppen: høres flott ut, føler jeg går litt mot strømmen siden jeg ikke kjøper 1366. Prøvde dere noen OC da? Blir hvertfall litt spennede med AMD igjen. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 Wow, ser helt konge ut! Hvor kjøpte du hovedkortet Mora? Lenke til kommentar
Moraelyn Skrevet 18. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 Hvor kjøpte du hovedkortet Mora? MPX. De har hentebu i Sandefjord. Jeg hater Posten. lol Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 Okai. Er på utkikk etter et billig m-itx. Greit å ha en liten LAN-gamer tilgjengelig Hva tror dere om avklistring av FAQ'en? Alt som står der er jo dekket i guiden, og vi har jo litt for mange sticky-tråder her(?). Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 Mumriken: Hjalp han over steam, hjelper en god del folk med slike ting som innkjøp, vannkjøling og klokking Turbo: Riktig det Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 18. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 Lekre bilder, turbo og Mora! Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 18. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 Den ram coolern er vel smak og behag. Men den hjelper sikkert på. For jeg skal og ha mitt Auzentech Home Theater HD lydkort der. Og det er ett kort som lager endel varme Skulle vel helst ha vært vann der å, men har ikke dominator ram, så den ramcooler 6 eller hva det var fra mips passer jo ikke. Har bare OCZ Reaper jeg vettu.. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 18. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 Hehe, eg trur ikkje han direkte mislikte den, men at han heller ville ha vasskjølt minne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå