Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med og bare bruke freezlabs som bildearkiv så vi får en litt kritisk kontroll?

Ser for meg at det blir lett "pimp my pc" når alle kan poste hva som helst hva som helst. er ikke så interesant og se en pc med mye kabelrot og en h50 kjøler.

Men egen komentartråd er ingen dum tanke :)

Lenke til kommentar

Er det i det heile tatt nokon som har RAM Freezer 6 inne på lager lenger? Eg kan ikkje finne den nokon stad! Einaste som har den er Aquatuning, men den var sett til at den skulle komme i går, no står den som ubekrefta, med andre ord tek det sikkert lang tid før den er på lager igjen...

Dersom nokon tilfeldigvis skulle komme over ein er det berre å linke i veg! ;)

Edit: Fraktprisen på FrozenCPU var no ikkje såå galen. 66 USD må eg ut med for ein ordre på 257,89$ (litt over 1600 NOK). Det er "berre" omtrent 400,-, som så klart er litt, men likevel er eit godt stykke under det er måtte betale på Sidewinder. Det var riktignok ein større ordre, så det har vel litt med saken å gjere. Uansett vil eg berre seie at det ikkje var avskrekkande, og eg trur ikkje folk burde unngå å handle hos FrosenCPU på grunn av det. Det verkar heilt ok for min del iallefall.

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Galleritråden som finnes nå er det jo ca. ingen aktivitet i. Freezelabs er ikke egnet til dette bruket, siden vi kan ikke begynne å knytte tredjeparts-sider mot forumet sånn uten videre. Freezelabs kan vi etterhvert få opp å gå på det nivået du sikter til Mumriken - men ting tar endel tid :p

Vi må nesten ha en galleritråd her også, og da mener jeg det beste er å ha kommentarer i en separat tråd. Da blir det langt ryddigere, og vi unngår avsporinger som det vi har sett i "Ditt vannkjølte system".

Hvis det er enighet om at en ny galleritråd hadde vært kjekt, så fikser jeg det i løpet av de neste dagene :)

Hvis tråden utgjør en stor forskjell på trafikken til dette forumet er jeg med, men hvis det blir like mange her som det alltid har vært er det for lite aktivitet til en slik tråd.

Jeg ser den. Men nå er det nesten 0 aktivitet. Hva kan være dårligere enn 0? :p

Et annet viktig argumet er at mange av bildene i den gamle tråden er borte.

Lenke til kommentar

@Mumriken:

Mi bestilling vart på 140 dollar. Dette var som sagt ei relativt stor og sikkert tung bestilling, så dette gjer vel frakten dyrare, og det var ikkje meininga å trekke Sidewinder ned, absolutt ikkje - Performance-PCs hadde akkurat samme fraktpris. Poenget mitt var berre at FrozenCPU ikkje er noko dyrare enn andre nettbutikkar, som Wiki meinte.

Edit: Det var alt Priority Mail International.

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Jeg uttrykte meg muligens noe upresist/klønete. De er langt dyrere når det gjelder små bestillinger. Da ender du veldig fort opp med dyrere frakt enn varer. På større ordrer har jeg ingen erfaring med dem :)

Ah, ser den. Ja, eg veit ikkje noko om pris på frakt ved mindre/lettare bestillingar.

Eg vil forresten bruke anledninga til å skryte Sidewinder opp i skyene for servicen deira. Etter bestillinga eg gjorde fekk eg ein mail med info om at dei dessverre ikkje hadde meir enn èi flaske av kjølevæska eg hadde bestilt (eg hadde bestilt tre og ikkje sett etter antalet på lager, min feil). Dei kom så med forslag til andre grønfarga væsker eg kunne velje mellom som erstatning. Etter at eg sendte ein mail med svar om kva for ein av dei eg ville ha tok det ikkje meir enn fem minutt før dei maila tilbake med svar. Det gjekk raskt! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...