knopflerbruce Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Nokon som har erfaring med FrozenCPU.com? Ingenting å klage på, såvidt jeg husker. Handlet der en gang, det er vel 3 års tid siden Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Nydeleg. Den ser for min del seriøs og bra ut, og dei har veldig godt utval der, så eg trur resten av delane mine blir bestilt derifrå. Bortsett frå RAM Freezer 6, som eg ikkje kan finne nokon stad på lager... Endret 11. juli 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Vi har ventet på en Kryo-test, her er fra Skinnee( Vapor ): http://skinneelabs.com/ac-kryos-xt.html?page=1 Og vi har en ny toppblokk Les hele testen, er ikke mye den slår med...men det er en toppblokk anyway. Vil legge til en kjølepastatest også, del 1 vel og merke. Testet på Amd...Knopfler får nerdeorgasme nå tror jeg :!: : http://skinneelabs.com/tim2010part1.html?page=1 Endret 11. juli 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Det der er innenfor alle feilmarginer og vel så det Litt dumt de ikke satte den opp mot den beste heatkiller-blokka, men det er vel grenser for hva de har tid til. Spesielt billig er den heller ikke, ligger vel over heatkiller på pris. Tipper den koster 700-750 her til lands om den kommer, og toppmodellen en hundrings over. Silver edition var artig da Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Så kjøper man heller ikke den her til lands, samt at de testene som har kommet ut har vist at den har slått heatkiller. Og det hadde blitt feil og sette den opp i mot beste HK-blokka siden XT er "nest beste". Og det er bare 0,5 som skiller toppblokka til HK og den under:P Og nå var ikke hovedpoenget at den klarte bedre temps, men at det er en god blokk!!!! Og det med innenfor feilmarginen så blir ikke det rett når man tar 5-6 mounts og det blir det samme Endret 11. juli 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Det er jo en nydelig block. Og den er meget bra. Imårra blir det vel 1stk Blokk sendt til meg. @idle2 Du har jo ett lian li b71. Du har ikke eska på det enda. Kunne trengt mål av eska kabinettet kom i. Noen andre som vet det? Endret 11. juli 2010 av turbo_fever Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Helt enig, selv om HK slår Kryo så havner den i min pc til slutt. Vil ha en blokk som jeg kan mounte en eller 2 ganger og få det slik det skal og ikke 4-5 som man må med HK til tider. Pluss det er alltid artig at det kommer konkuranse dyktige blokker på markedet. Ihvertfall med tanke på at det er AC. Endret 11. juli 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 FrozenCPU har latterlig dyr frakt. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Omtrent kva betyr det? Både sidewinder og Performance-PCs hadde omtrent 140 dollar i frakt (nesten 800 kroner) - er det dyrare enn det? Det var altså ei middels stor bestilling på nesten 4k. Endret 12. juli 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Siden dette er den "kalde" kafeen tillater jeg meg et off-topic spørsmål Jeg var på Elkjøp i dag for å kjøpe meg en vifte. Type gulv/bord. Fant en Carlton gulvvifte på 16" med 70W motor. Problemet er bare at den bråker verre enn 2stk 480 GTX på 100% viftehastighet Noen som har forslag (helst basert på personlig erfaring) til andre vifter jeg kan prøve som er _stille_.. Dette her er jo helt sinnsykt. Betaler gjerne _mye_ for en kvalitetsvifte som er skikkelig stille, men allikevel klarer å lage en frisk bris her inne. Er over 30 grader på soverommet mitt selv med åpent vindu og gjennomtrekk. Svetter ihjel om nettene. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Kjøp deg en takvifte, da får du luftsirkulasjon så det holder og du hører ikke noe som helst. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Einig med Giallarossi. Takvifter er lydlause og ganske effektive (alt etter storleiken). Gode takvifter er derimot ofte veldig dyre og kan vere vriene å installere, så ei god bordvifte vil vel vere å føretrekkje. Og det fins så absolutt stille bordvifter. Spør beteninga på ein eller annan elektrobutikk om du får teste ut vifta der og teste støynivået. Eg veit også at Euronics i desse tider skal ha fått inn vifter frå Wilfa på kampanje som dermed ikkje skal koste kjorta. Desse viftene skal vere relativt gode og støysvake. Endret 12. juli 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Takk! Da prøver jeg en slik Wilfa i første omgang tror jeg. Se om det er nok Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg må få lufte et lite forslag her. Hva tror dere om å pensjonere "Ditt vannkjølte system"? Den har drevet langt av sporet, og er ikke lengre galleri-tråden den var ment å være. Den forveksles med en diskusjonstråd, og det er langt mellom bildene. Jeg lurer på om ikke vi oppretter en ny, kanskje med separat kommentar/bilde-tråd? Synspunkter/forslag? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Mener du å ha en tråd kun for å poste bilder og kommentere de? ( Hvert svar på inneholde et bilde, kanskje? ) Endret 13. juli 2010 av Romis Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Det er et alternativ, ja. Kan kanskje sammenlignes med arbeidslogg-kategorien, hvor man har en tråd for loggen - mens alt av kommentarer går i en separat tråd. På denne måten holder man trådene 'rene', for de som bare ønsker å surfe gjennom bildene - mens diskusjoner rundt de aktuelle oppsettene kan rulle i en egen tråd Det er bare en måte å gjøre det på. Men først må jeg høre om det er stemning for å pensjonere gammel-tråden? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg kan godt gå for å pensjonere den andre tråden. Det er jo nesten ikke noen bilder i den, da. Noe som er veldig synd. Liker ideen din. Men jeg er ikke akkurat den største personen i dette forumet, med inflytelse, akkurat. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Omtrent kva betyr det? Både sidewinder og Performance-PCs hadde omtrent 140 dollar i frakt (nesten 800 kroner) - er det dyrare enn det? Det var altså ei middels stor bestilling på nesten 4k. Var vel i det prisleiet der frozencpu lå, da jeg og en kompis hadde en bestilling på rundt 5k. Svei greit, og svir mer å tenke på at jeg snart trenger en ny bestilling derfra, med mindre verdi =P Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg kan godt gå for å pensjonere den andre tråden. Det er jo nesten ikke noen bilder i den, da. Noe som er veldig synd. Liker ideen din. Men jeg er ikke akkurat den største personen i dette forumet, med inflytelse, akkurat. Greia er at vi har ingen skikkelig, dedikert galleri-tråd i denne kategorien. Så enten så blir det å gjøre ett eller annet, eller så kan vi trille videre som vi gjør nå. Jeg kunne godt tenke meg litt aktivitet i dette hjørnet av forumet, så hvorfor ikke ta de grepene som trengs? Men hvis folk ikke vil bruke en eventuell ny tråd, så blir det bare tull uansett Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Hvis tråden utgjør en stor forskjell på trafikken til dette forumet er jeg med, men hvis det blir like mange her som det alltid har vært er det for lite aktivitet til en slik tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå