Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å, det var ikkje slik eg meinte det. Eg meinte berre eg skulle sende væska opp gjennom blokka i staden for å ha slangen opp, vinkle den ned, gjennom blokka, og vinkle den opp igjen frå undersida.

Slik:

post-157801-1278709602,1412_thumb.png

Altså det øverste bildet i staden for det nederste, som er litt tungvint.

Edit: Nevermind, no forstod eg kva du meinte. :p Takk for innspel. ;)

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Ok, nytt spørsmål:

Når ein brukar compression fittings må ein vel passe på både inner og outer diameter for å passe til slangane? Eg har "bestemt" meg for desse niplane, dei er på 1/2" ID og 5/8" OD. Slange har eg ikkje bestemt meg for enno, men uansett kva for ein eg vel med 1/2" ID er det 3/4" OD. Det vil vel ikkje passe? Eller er det bra at det blir litt trangt, så det vert skikkelig tett?

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Jeg må ha meg noen 140 vifter til Monsta Lite, anbefalinger gutter?

Yate loon sine holder masse, kjenner luften fint igjennom min og den er dobbel så tykk så de er knall.

Samme med Koolanze sine :thumbup:

Snakkes i morra Minhund, ikke den beste dagen i dag.

Monsta og monsta lite krever ikke sterke vifter, skal du ha maks kjøling så trenger du såklart det...men da blir det bråk, men det gjelder alle radiatorer.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Breida: på compression fittings må du passe på ytterdiameter også og på "billi"slanger så er det ofte at de faktisk ikke har 19mm ytterdiameter som de er oppgitt til. Har erfart det selv.

Her er det jeg fikk gjort i går. mye mer pirkete enn jeg trodde og tolmodighet er ikke min sterkeste side :whistle:

post-166959-1278749681,4433_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hmm, dei slangane såg eg ikkje på. Men uansett må dei vere gjennomsiktige, så det går jo ikkje. Eg får berre sjå etter andre fittings, men eg er ganske sikker på at dei andre hadde dei samme dimensjonane (av dei som var 1/2" ID)

Edit: Eg fann, eg fann!

http://www.sidewindercomputers.com/bi1cofifor3o.html

http://www.sidewindercomputers.com/ty1id3odlatu.html

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Da var 5870 på plass etter masse om og men.

1. (18.06.2010) Bestilte Sapphire Radeon HD 5870 1GB og AC vannblokk, aquagratiX for HD5850 og HD5870 (RV870) fra netshop.

2. Etter 5 dager så fekk eg pakka i posten og skrudde av vifta, satte på dei lappene som skal på ram og slikt. Prøvde forsiktig å montere vannblokka på den, den passa ikkje.

3. (23.06.2010) Bestilte EK-FC5870 ASUS V2 -Acetal + Nickel og oppdaga med ein gang at eg hadde bestilt til ASUS kort og sente dei ein mail om å få bytte til EK-FC5870 V2 Acetal+Nickel og det skulle dei gjera.

4. (29.06.2010) Fekk pakka fra EK og inni var EK-FC5870 ASUS V2 -Acetal + Nickel

5. (07.07.2010) Får rett vannblokk fra EK men det helvetes Sapphire Radeon HD 5870 1GB kortet har flytta to ting 4mm lengre ned så vannblokka passa ikkje.

6. (09.07.2010) Får nytt Sapphire Radeon HD 5870 1GB GDDR5 kort i posten som eg kjøpte på komplett.

7. (10.07.2010) Nå passer vannblokka og alt er montert.

computer03.jpg

computer02.jpg

computer01.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...