idleman_2 Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Et spørsmål til gutta er det noen her som driver med RC-car fortrinnsvis fuel/bensin ? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Driver smått med RC-helikoptre.. Lenke til kommentar
X672 Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Har ein Revo 3.3 fuel bil som eg ikkje har kjørt med på lenge. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Har ein Revo 3.3 fuel bil som eg ikkje har kjørt med på lenge. funderer på om jeg skal kjøpe meg >>> denne <<< Driver smått med RC-helikoptre.. Høres ut som du har flere ? Har du ordentlige saker da ? Som krever sin stødige hånd/fingre ? Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Da var noen goode snacks bestillt fra Aqua Tuning.. 3 x Primochill tubing PrimoFlex Pro 16/10 (3/8"ID) clear 1 x GELID Solutions GC Extreme Thermal Compound 6 x 16/10&16/11mm screw-on fitting straight silver nickel 1 x Aquacomputer cuplex kryos HF für Sockel 1366/1156/775, Den cpu blocka er digg, synn den bare er i kobber da. Gidder ikke vennte på nickel varianten av den, om den kommer. Siden dette er HF versjonen får jeg plass til kompresjons nipler.. Kommer en nickel versjon får jeg jo bare bytte denne Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Lite spørsmål: Med vassblokker til skjermkort, (full cover eller kjerneblokker - veit ikkje om det er ulikt), har flow direction noko å bety? Eg ser oftast at vatnet går gjennom blokka frå toppen og ned, men går det ikkje like bra den andre vegen? Eller er dette forskjellig frå blokk til blokk? Takk! Endret 9. juli 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) I brukermanualen på mi blokk står det at det går ut på ett hvilken du vei du har flow og hvilken side du har nipplene på (EK fullcover) Endret 9. juli 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Ok. Då får eg vel berre google blokka eg skal ha, og sjå kva andre har gjort. Edit: Åja, EK full cover, ja... Det er det eg skal ha også. Den til 5870. Då er det vel sannsynleg at det er likt med dei to blokkene. Endret 9. juli 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Ifølge EK har det noe å si. Men jeg har aldri merket noe forskjell på temp, selv ved bytte av flyteretning. Høres ut som du har flere ? Har du ordentlige saker da ? Som krever sin stødige hånd/fingre ? Er i hovedsak min far som holder på, men jeg suser rundt en gang iblandt selv. Har tilgang på 3 T-rex, selv om de ikke er mine egne Endret 9. juli 2010 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Greia er berre at loopen ville blitt litt enklare dersom væska gjekk opp gjennom blokka, ikkje ned. Eg tenker å ha pumpa i botnen og la væska gå direkte til SB, GPU, NB og så til radiator, før den går til CPU og RAM, neste radiator og så tilbake til tank (som er siste ledd før pumpe). Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) hmm...står ganske tydlig at det ikke spiller noen rolle på min EK5970 blokk, men om noen mener at noe er bedre\dårligere så vil jeg gjerne vite det. Går alt etter planen så blir det pc mekking på søndag Endret 9. juli 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 I min FC-GTX295 står det tydelig at den må ha en bestemt flytretning. Jeg bytta, fordi jeg er bad-ass, og det ga 0 utslag. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 ok, men da tar jeg det som passer best Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) ...Jeg bytta, fordi jeg er bad-ass... Lol Edit: Eg var forresten usikker på dette når eg skulle montere CPU-blokka første gong også (EK-Supreme LT), men det fann eg fort svaret på vha google (kven ellers ). Der var det ett fett. Endret 9. juli 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
X672 Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 funderer på om jeg skal kjøpe meg >>> denne <<< Ser ut som ein fin bil det så sant ikkje den el starten begynner å tulle seg noko eg hadde veldig problemer på min revo 3.3. Vist eg nokon gang kjøper RC bil igjen så blir det nok ein FG Stadium eller ein HPI Baja 5T men dei koster ein del meir da men så kan du kjøpe bensin på nærmaste bensinstasjon og ikkje trenger å punge ut 200-400,- for 4L fuel. Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Må man bruke spacer på noen blokker? Må man det på EK supreme LT og EK-FC5850? Niplene jeg skal bruke er 19/13 mm kompress fra Aquatuning. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Hvilke spacere er det du tenker på? Mellom blokk og nippel er ikke nødvendig, så lenge det er tett Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Dem er vel med om du har nippler som har for lange gjennger det. Da vil dem stoppe i bunn av blokka, men har du på spacer så vil du da heve nippel og du får skrudd helt igjenn. Men er vel ikke så mange slike som blir laget eller kjøpt idag? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 craptastic! har noen timer i kvell til mekke litt på pcn, men har såklart makka vekk radiatorskruene som passer til 35mm vifter Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Skulle likt å få en kommentar fra Dr hawk om hans påstander på aquaduct og aluminium ser han er aktiv i en kjøpshjelp tråd igjen... kan han ikke delta i kafeen vår da Svært så hissig han er på å fronte microplex... jobber han der ? Endret 9. juli 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå