Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var noen goode snacks bestillt fra Aqua Tuning..

3 x Primochill tubing PrimoFlex Pro 16/10 (3/8"ID) clear

1 x GELID Solutions GC Extreme Thermal Compound

6 x 16/10&16/11mm screw-on fitting straight silver nickel

1 x Aquacomputer cuplex kryos HF für Sockel 1366/1156/775,

Den cpu blocka er digg, synn den bare er i kobber da. Gidder ikke vennte på nickel varianten av den, om den kommer. Siden dette er HF versjonen får jeg plass til kompresjons nipler..

Kommer en nickel versjon får jeg jo bare bytte denne :tease:

Lenke til kommentar

Lite spørsmål:

Med vassblokker til skjermkort, (full cover eller kjerneblokker - veit ikkje om det er ulikt), har flow direction noko å bety? Eg ser oftast at vatnet går gjennom blokka frå toppen og ned, men går det ikkje like bra den andre vegen? Eller er dette forskjellig frå blokk til blokk?

Takk! :)

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Ifølge EK har det noe å si. Men jeg har aldri merket noe forskjell på temp, selv ved bytte av flyteretning.

Høres ut som du har flere ? Har du ordentlige saker da ? Som krever sin stødige hånd/fingre ?

Er i hovedsak min far som holder på, men jeg suser rundt en gang iblandt selv. Har tilgang på 3 T-rex, selv om de ikke er mine egne :)

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar

Greia er berre at loopen ville blitt litt enklare dersom væska gjekk opp gjennom blokka, ikkje ned. Eg tenker å ha pumpa i botnen og la væska gå direkte til SB, GPU, NB og så til radiator, før den går til CPU og RAM, neste radiator og så tilbake til tank (som er siste ledd før pumpe).

Lenke til kommentar

funderer på om jeg skal kjøpe meg >>> denne <<<

Ser ut som ein fin bil det så sant ikkje den el starten begynner å tulle seg noko eg hadde veldig problemer på min revo 3.3.

Vist eg nokon gang kjøper RC bil igjen så blir det nok ein FG Stadium eller ein HPI Baja 5T men dei koster ein del meir da men så kan du kjøpe bensin på nærmaste bensinstasjon og ikkje trenger å punge ut 200-400,- for 4L fuel.

Lenke til kommentar

Skulle likt å få en kommentar fra Dr hawk om hans påstander på aquaduct og aluminium :p

ser han er aktiv i en kjøpshjelp tråd igjen... kan han ikke delta i kafeen vår da ;)

Svært så hissig han er på å fronte microplex... jobber han der ?

Endret av idleman_2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...