Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, ja det gjør det.

Denne tråden er vel kanskje noe av det beste denne kategorien har sett - og mer kommer.

Har jo huslta meg en veilederstatus nå, så nå skal vi virkelig å fyra opp ting i vannkjølingsforumet :cool:

Ole Andreas tar initiativ også, så dette blir jo knall! :w00t:

Kan du ta kontakt btw, Ole. Sa det i den andre tråden også, men har en viktig sak vi må prate om ;)

Lenke til kommentar

Du kunne jo hørt med http://www.iwaki.no/ om det var mulig å skaffe RD30 til en noenlunde OK pris - den selges såvidt jeg vet ikke i Europa, så dersom de hadde vært gunstig i pris her, så skulle det ikke forundre meg om du hadde solgt endel til utlandet også. I disse dager hvor man skal ha 3 5870 og overklokka 6-kjerner så er det ikke så ekstremt overkill med en sånn lenger.

Thermochill lager GODE radiatorer, uten at noen her i landet gidder selge dem...

tror neppe det er så mange som ønsker å kjøpe denne...

Vel, det er entusiastutstyr jeg har listet opp, at dette selger i mindre volum enn billigdeler sier seg selv...

Når folk begynner å snakke om å sette to swiftechpumper i serie, så skjønner jeg ikke helt hvorfor det skulle være en dårligere løsning med en enkeltpumpe, beregnet for røff, industriell bruk. Sannsynligheten for at noe går skeis med pumpesystemet vil halveres (omtrent) ved en enkeltpumpe, og man kan jo se med det blotte øyet at disse akvariepumpene er skjørere enn Iwaki'en. Det eneste ankepunktet jeg kan komme på er plassering av pumpa og PSU'en man helst vil ha med. Men på den annen side så vil man vel helst ha et stort tower om loopen er av en sånn størrelse at behovet for pumpa er der in the first place, antar jeg.

Lenke til kommentar

Ser ingen grunn til RD30, samme hvilken grunn.

Hvis man skal drive med snø-kjøling og den pakka der så er Iwaki helt genial. Hadde de bare kunne kommetm ed en litt mer kabinett-vennelig pumpe. Frem til da så anbefaler ikke jeg den.

Og jeg vet utmerket hvor god den er.

Ser poenget ditt Knopfler, men den er og blir for hardcore for de fleste :tease:

Samt ditt syn på vannkjøling er heller ikke blant de vanlige, ikke mitt heller forøvrig.

Hadde de bare kunne gjort den litt mer.....ja :love:

Bare så det er sagt, jeg elsker Iwaki...det man får av de pumpene der er rett og slett rått. Rått dekker egentlig ikke det heller.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Hva er grunnen til at man skal ha en fan grill? Altså en slik en:

http://www.koolance.com/water-cooling/product_info.php?product_id=195

Utgir den noe forskjell i det hele tatt? Hvorfor er den der? Hva slags rolle har den?

Det trengs for all del ikkje, men som cvłñ og knopfler sa er det kjekt å ha så ein unngår å få fingrane inni eller komme borti med andre ting. Pynt er det jo også. Men for all del, eg har sett mange casemods og liknande utan grillen på. Om dette er fint eller ikkje er opp til kvar enkelt. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...