Eirik Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Skjer det noe gøy her for tiden? Vært mye jobbing, så har vært lite aktiv her Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Det skjer vel alltid noko kjekt her. Endret 7. juli 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Hehe, ja det gjør det. Denne tråden er vel kanskje noe av det beste denne kategorien har sett - og mer kommer. Har jo huslta meg en veilederstatus nå, så nå skal vi virkelig å fyra opp ting i vannkjølingsforumet Ole Andreas tar initiativ også, så dette blir jo knall! Kan du ta kontakt btw, Ole. Sa det i den andre tråden også, men har en viktig sak vi må prate om Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Har jo huslta meg en veilederstatus nå, så nå skal vi virkelig å fyra opp ting i vannkjølingsforumet Gratulerer! Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Du kunne jo hørt med http://www.iwaki.no/ om det var mulig å skaffe RD30 til en noenlunde OK pris - den selges såvidt jeg vet ikke i Europa, så dersom de hadde vært gunstig i pris her, så skulle det ikke forundre meg om du hadde solgt endel til utlandet også. I disse dager hvor man skal ha 3 5870 og overklokka 6-kjerner så er det ikke så ekstremt overkill med en sånn lenger. Thermochill lager GODE radiatorer, uten at noen her i landet gidder selge dem... tror neppe det er så mange som ønsker å kjøpe denne... Vel, det er entusiastutstyr jeg har listet opp, at dette selger i mindre volum enn billigdeler sier seg selv... Når folk begynner å snakke om å sette to swiftechpumper i serie, så skjønner jeg ikke helt hvorfor det skulle være en dårligere løsning med en enkeltpumpe, beregnet for røff, industriell bruk. Sannsynligheten for at noe går skeis med pumpesystemet vil halveres (omtrent) ved en enkeltpumpe, og man kan jo se med det blotte øyet at disse akvariepumpene er skjørere enn Iwaki'en. Det eneste ankepunktet jeg kan komme på er plassering av pumpa og PSU'en man helst vil ha med. Men på den annen side så vil man vel helst ha et stort tower om loopen er av en sånn størrelse at behovet for pumpa er der in the first place, antar jeg. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Greit nok det, men saken er jo at en butikk må vurdere hva de skal ta inn utfra hvor mye som kommer til å gå ut igjen Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Greit nok det, men saken er jo at en butikk må vurdere hva de skal ta inn utfra hvor mye som kommer til å gå ut igjen Joda, men dette blir på sett og vis en Extreme edition av en pumpe, og det fins jo folk som alltid skal ha det beste, mener jeg Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Det er sant. Disse er nok uansett såppas hard-core at en utenlandshandel ikke er noe problem. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Ser ingen grunn til RD30, samme hvilken grunn. Hvis man skal drive med snø-kjøling og den pakka der så er Iwaki helt genial. Hadde de bare kunne kommetm ed en litt mer kabinett-vennelig pumpe. Frem til da så anbefaler ikke jeg den. Og jeg vet utmerket hvor god den er. Ser poenget ditt Knopfler, men den er og blir for hardcore for de fleste Samt ditt syn på vannkjøling er heller ikke blant de vanlige, ikke mitt heller forøvrig. Hadde de bare kunne gjort den litt mer.....ja Bare så det er sagt, jeg elsker Iwaki...det man får av de pumpene der er rett og slett rått. Rått dekker egentlig ikke det heller. Endret 7. juli 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg har lekt meg med denne lille (eller store) herligheten: http://www.aquatuning.de/product_info.php/info/p2050_Phobya-Xtreme-NOVA-1080-Radiator.html Peisa like godt ut en test her. Gleder meg til å få brukt den til litt klokking Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Alle delene i hus koolance 35mm 2600rpm, ek 5970 +div Må bare si det, sinsyke vifter..Dytter noe jævlig med luft har bare plugga den ene til på hk for test så det blir spennede når de skal på xchanger'n (crappy iphone kamera) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Ser bra ut! Link til viftene? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 http://www.koolance.com/water-cooling/product_info.php?product_id=686 Virker lovende. skal ha på viftestyring, men hadde fryktet verre. endrer seg selvsagt når de får litt motstand... Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Skal jeg bytte ut niplene som jeg har valgt ut ettersom de muligens er trange? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Nå vet jeg ikke om han butikkfyren følger med enda, men Tygon-slanger savnes her til lands. Bedre med trange nipler enn vide. IMO. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Hva er grunnen til at man skal ha en fan grill? Altså en slik en: http://www.koolance.com/water-cooling/product_info.php?product_id=195 Utgir den noe forskjell i det hele tatt? Hvorfor er den der? Hva slags rolle har den? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Passe på så man ikke får noe inn i viftebladene? Og så ser det jo litt fint ut Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg har stappet en finger inn i en vifte to ganger de siste par dagene, så jeg vil si det er ganske opplagt hvorfor dette er en kjekk ting å ha. Dessuten fins de i mange artige varianter, så man kan jo lage noe "eget" om man vil Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Hva er grunnen til at man skal ha en fan grill? Altså en slik en: http://www.koolance.com/water-cooling/product_info.php?product_id=195 Utgir den noe forskjell i det hele tatt? Hvorfor er den der? Hva slags rolle har den? Det trengs for all del ikkje, men som cvłñ og knopfler sa er det kjekt å ha så ein unngår å få fingrane inni eller komme borti med andre ting. Pynt er det jo også. Men for all del, eg har sett mange casemods og liknande utan grillen på. Om dette er fint eller ikkje er opp til kvar enkelt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 har man dyr så bør man ha det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå