turbo_fever Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Ser jo bra ut det der. Nessten som en prototype høyttaller. Di subbenne der er vel JL sine og er ikke av den billige sortten vel. rundt 20k stykke?? er jo nessten samme kabinett som jeg får til ferien.Det er vel b71 mens jeg får b70.. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Sikkert ikke noe billig greier nei... Håpe at tollen ikke bruker mer enn 2 uker til. vil mekke vannkjøling når jeg går på fri Steike, no ringte DHL om at dem kommer med pakke fra Tyskland til meg! Tok si tid, men men... Endret 6. juli 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Damn you! Tenkte bare at de 2 subbene så litt pjuskete ut, men når du har en 60" så vokser de litt Åssen subber har du, klare ikke å dra kjensel på dem? Ser jo bra ut det der. Nessten som en prototype høyttaller. Di subbenne der er vel JL sine og er ikke av den billige sortten vel. rundt 20k stykke?? er jo nessten samme kabinett som jeg får til ferien.Det er vel b71 mens jeg får b70.. Jlaudio F113 test Jo det er Jlaudio Fathom F113 veiledende pris Endret 6. juli 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Auch! Tror du må ramse opp resten av hjemmekinoen\hifi din... Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Hva er den billigste blokken til HD 5850? Da jeg sier billigste mener billigste blokk som gjør jobben sin Trenger ikke mye bedre kjøleevne enn det luftkjøleren. Den blokken jeg har sett på nå er EK-FC5850. Hvor mye forskjell er det på kjøleevnen til de dyreste og billigste? Med det samme jeg skriver her kan jeg ta blokker til prosessoren. Stiller de samme spørsmålene med blokker til prosessoren. Kommer til å bestille vannkjøling neste gang jeg får lønning. Setter stor pris på hjelpen deres. Det hadde sikkert ikke gått ellers. Stå på! Tar meg friheten til å quote innlegget mitt i håp om å få hjelp En annen ting: Hvilke vifter er best til radiatorer? Kom meg forslag fra Aquatuning og Microplex/Netshop. Tror du får mer respons om du forteller hvilken type radiator du skal bruke osv. Radiatoren jeg skal bruke er Swiftech MCR320. Til nå har jeg valgt ut Scythe S-FLEX Fan SFF21F - 1600 rpm. Hvordan duger de? Til CPUen har jeg foreløpig valgt ut EK-Supreme LT Nickel. Til GPUen har jeg valgt ut EK-FC5850. Her er forresten handlekurven med det jeg har valgt ut Endret 6. juli 2010 av Magronmhr Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Der var Sidewinder 500 dollar rikere Og jeg har pakke på tur i posten <3 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Magron: Swiftech raddisen kan du bruke akkuratt den du vil ogn få gode resultater. Den behøver ikke høy rpms vifter så man kan trygt velge lav-rpms vifter og få gode tempraturer. Zepticon( hater at jeg leser Septitank hver gang ) : hva har du bestilt deg? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Magronmhr: ser bra ut i min verden. Den swiftech radden skal vel vær spesielt god på lav rpm vifter så du skal vær sikret. vil bare påpeke at jeg ikke vet mye om viftene du har valgt, men det gjør sikkert soppen Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Auch! Tror du må ramse opp resten av hjemmekinoen\hifi din... Pioneer 6090 denon avpa1hd jlaudio f113 2 stk 5 stk midgard oberon 6.1 B&W 802D denon DVD-3930 hjemmekino pc filserver soverom : pioneer pdp-507 cerwin vega AL1002 NAD 116 NAD 218 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Zepticon( hater at jeg leser Septitank hver gang ) : hva har du bestilt deg? Full vannkjøling til lilebror sin i7. Skal inn i tvillingen til Powermac Core prosjektet mitt:) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Må bare påpeke det var ikke noe vondt ment det med nicket Meg og det jeg leser :!: Blir bra med full vannkjøling Mumriken: rett det du sier, til Swiftech kan man omtrent klaske på hva som helst:P ( for og sette det på spissen ) En av grunnene til at jeg liker de:) Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Hva med blokkvalgene mine? Går det å presse ned prisene enda litt der, eller blir det som å kjøpe "katta i sekken"? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Låter nok godt idle Fikk pakken min aquatuning. EK5970blokk og noen fittings: http://www.aquatuning.de/product_info.php/info/p8905_19-13mm-Anschraubt-lle-45--drehbar-G1-4---ger-ndelt---silver-nickel.html Innerdiametern er så liten at de kommer til å hindre en masse flow, skuffende. Må skaffe noen nye mao. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Låter nok godt idle Fikk pakken min aquatuning. EK5970blokk og noen fittings: http://www.aquatuning.de/product_info.php/info/p8905_19-13mm-Anschraubt-lle-45--drehbar-G1-4---ger-ndelt---silver-nickel.html Innerdiametern er så liten at de kommer til å hindre en masse flow, skuffende. Må skaffe noen nye mao. du kan jo prøve å borre opp fittingsene ? Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Må bare påpeke det var ikke noe vondt ment det med nicket Meg og det jeg leser :!: Du er ikke den første Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) hmm....dritt mobil internett funker ikke helt som det skal på båt nei. mister forbindelsen og resender osv går ikke ann og bore den opp pga der det er trangt er ytterdiametern trang også. tenkte ikke over det utifra bildene. Endret 6. juli 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) sorry trippelpost veldig ustabilt nett hos meg no(er i gokkmokk) Endret 6. juli 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
Romis Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Trykk ALT knappen, og scroll oppover siden. Voila! Uansett, lurte på hvilke vifter man bør ha til radiatorer? Skal ha en 240 rad og en 360 rad. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Jeg går alltid for minimum 25mm tykke vifter og oppover. Litt vansklig på 140mm fronten da som jeg bruker nå:S Jeg syns Koolanze sine gjør en god jobb samt fin pris. Edit: Satan så lei jeg er av og være så sliten som jeg er om dagen. Breida komenterte feilen på en fin måte :!: Endret 7. juli 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Satan! 1400mm?! LINK!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå