Bols Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Gull med slike tilbakemeldinger De var jo billige også $17 inkludert frakt er vel omtrent en hundrelapp, og det er jo ikke galt. Kom kjapt levert og pent pakket inn. Men ikke pakkesporing (begrenset hva man får for 10 dollar i porto fra USA). Denne er vel på 3600 rpm, men det hadde jo vært litt artig å hatt en av de virkelig hardcore-viftene på 5000 rpm+ også. Får google litt :-) Endret 13. april 2010 av Bols Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg har en 5000 delta vifte liggende Pleide å bruke den i PC-en da jeg hadde den på et annet rom enn der jeg satt. Det var tider det... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Kjøpt hvor? Linken er på forrige side Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Wohoy! En sånn en har jeg liggende Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Skulle gjerne hatt 6stk av den typen ja Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Ihvertfall 4, til push/pull på en dual Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Kabinettet er i hus, og satan steikje kor stort det er! Kabinettet i seg sjølv veg jo meir enn heile datamaskina gjorde til saman. Kjølinga kjem truleg på fredag, kanskje laurdag, men eg har eit par spørsmål før eg byrjar bygginga. Er plasseringa av dei forskjellige komponentane i førehald til kvarandre viktig? Eg tenkte berre at det kanskje kunne vere lurt å plassere tanken høgt i systemet, mtp skifting og påfylling av væske etc. Eg veit ikkje om dette har noko å seie, men tenkte eg skulle spørje likevel. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 kan være greit og plaanlegge litt, tanken skal alltid være før pumpa...så tank-pumpe-raddis-blokk er grei mal. Ellers så mener jeg loopen er noe av det morsomme og ffinne ut siden man kan komme på ideer underveis Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg tok et bildet av kabinettet og tegnet opp alt slik jeg ville ha det i PS før jeg startet. Dette var i alle fall noe jeg var veldig glad for når jeg ført gikk i gang. Husk å planlegge godt! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Får vell legge denne tråden i lista mi Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Jeg tok et bildet av kabinettet og tegnet opp alt slik jeg ville ha det i PS før jeg startet. Dette var i alle fall noe jeg var veldig glad for når jeg ført gikk i gang. Husk å planlegge godt! Og når man har gjort det ca. noen hundre ganger så har man det i huet Veldig godt råd Endret 14. april 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hvor lang tid bruker tollen vanligvis å behandle pakker ? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Det brukar ikkje å ta meir enn 1 dag etter eigne erfaringar, men det kan vel alltids ta lenger tid også. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Eg monterte ein del av hardwaren i kabinettet i går, men den 8 pins straumkontakta til hovudkortet er for kort. Nokon som veit kvar ein får kjøpt forlengarar til slikt? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Kan jo alltids lodde selv? Det er ikke så vanskelig som en skulle tro, så lenge du isolerer skjøten godt med en krympestrøme (fåes billig på clas olson btw). Du får antageligvis kjøpt både loddebolt og strømper for prisen av en slik forlenger. Utrolig kjekt å ha - og et must om man skal modde litt. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Må bare spørre her har kanskje tenkt til å bestille denne Koolance kjøleren for RAM. + disse fittingsene. Men siden jeg kun har fylt opp 3/6 ram plasser må jeg vel ha disse? Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Må bare spørre her har kanskje tenkt til å bestille denne Koolance kjøleren for RAM. + disse fittingsene. Men siden jeg kun har fylt opp 3/6 ram plasser må jeg vel ha disse? Er det ikke bedre å gå for MIPS sin ramkjøler ? Endret 15. april 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Det brukar ikkje å ta meir enn 1 dag etter eigne erfaringar, men det kan vel alltids ta lenger tid også. Undrer på hvorfor det tar 6 dager fra en pakke er sendt fra nederland og på postens tracking info står det kun trackingnr Sendingen er sendt fra avsenderland 09.04.2010, 14:32 en pakke fra tyskland ble sendt sist tirsdag og er på postkontoret imorgen etter å ha vært i tollen idag Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hvor lang tid en pakke bruker i tollen kommer helt ann på humøret til tollvesenet den dagen. Noen ganger går det én dag, andre ganger kan det ta opp til flere uker. Men som oftest går det fra 1-3 dager etter min erfaring. Dog, alt er relativt - også tollvesenet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå