Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

655 har jeg brukt så mye, både med custom topp, stock osv...og jeg elsker den :love:

nå er jeg forelsket i 355 da :whistle:

Men 655 er vel kraftigare, er det ikkje sånn? Eg skal ha både CPU, GPU, HK og RAM i èin loop, og veit ikkje om klarer meg med èi pumpe. Den må i så fall vere svært kraftig...

Lenke til kommentar

Hmm, ok, DEN blir kanskje litt overkill (ikkje at det er noko gale i det, altså :innocent:). For å spesifisere litt treng eg ei pumpe som greier fem blokker, to radiatorar (3 x 120 og 3 x 140) og nokre meter slange, men som i tillegg gjerne har litt å gå på når eg om ei stund eventuelt oppgraderer, kanskje køyrer crossfire eller liknande. Men de meiner altså at både 355 og 655 klarer jobben?

Lenke til kommentar

Hmm, ok, DEN blir kanskje litt overkill (ikkje at det er noko gale i det, altså :innocent:). For å spesifisere litt treng eg ei pumpe som greier fem blokker, to radiatorar (3 x 120 og 3 x 140) og nokre meter slange, men som i tillegg gjerne har litt å gå på når eg om ei stund eventuelt oppgraderer, kanskje køyrer crossfire eller liknande. Men de meiner altså at både 355 og 655 klarer jobben?

2 stk mpc 355 og dual topp fikser den biffen... finnes også trippel topp.... forøvrig har det ikke noe for seg å kjøre flere looper med separate pumper og vanntanker. Linket til en test i et tidligere innlegg

Lenke til kommentar

2 stk mpc 355 og dual topp fikser den biffen... finnes også trippel topp.... forøvrig har det ikke noe for seg å kjøre flere looper med separate pumper og vanntanker. Linket til en test i et tidligere innlegg

Ja, eg såg det. Før eg leste den var eg usikker på kva eg skulle gjere (ein eller to loopar) så den var hendig. :thumbup:

Men du trur altså eg vil trenge meir enn èi pumpe?

Lenke til kommentar

Hva er den billigste blokken til HD 5850? Da jeg sier billigste mener billigste blokk som gjør jobben sin :)

Trenger ikke mye bedre kjøleevne enn det luftkjøleren. Den blokken jeg har sett på nå er EK-FC5850.

Hvor mye forskjell er det på kjøleevnen til de dyreste og billigste?

Med det samme jeg skriver her kan jeg ta blokker til prosessoren. Stiller de samme spørsmålene med blokker til prosessoren.

Kommer til å bestille vannkjøling neste gang jeg får lønning. Setter stor pris på hjelpen deres. Det hadde sikkert ikke gått ellers. Stå på!

Lenke til kommentar

Ja, eg såg det. Før eg leste den var eg usikker på kva eg skulle gjere (ein eller to loopar) så den var hendig. :thumbup:

Men du trur altså eg vil trenge meir enn èi pumpe?

for å si det slik havarerer en pumpe har du en til som kan holde vannstrømmen igang til du får slått av maskinen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...