Cortinarius rubellus Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 655 har jeg brukt så mye, både med custom topp, stock osv...og jeg elsker den nå er jeg forelsket i 355 da Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 På mandag blir det jobb i 2 uker. håper pakkene mine er ferdig i tollen til jeg går på fri igjen! venter på vannblokk, vifter, nippler og noen meter med tygon Håper 5970'n vil la seg overklokke igjen... Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 655 har jeg brukt så mye, både med custom topp, stock osv...og jeg elsker den nå er jeg forelsket i 355 da Men 655 er vel kraftigare, er det ikkje sånn? Eg skal ha både CPU, GPU, HK og RAM i èin loop, og veit ikkje om klarer meg med èi pumpe. Den må i så fall vere svært kraftig... Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 går vel mest på mottrykket pumpen klare. 655 skal klare det fint da hjeg har sett flere andre har brukt den i lignende setups, men tror 355 har kraftigere mottrykk... Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Så 355 er betre, med andre ord? Eg treng vel strengt tatt det heftigaste eg får tak i. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Så 355 er betre, med andre ord? Eg treng vel strengt tatt det heftigaste eg får tak i. Kraftigste du får tak i er denne: http://www.performance-pcs.com/catalog/index.php?main_page=product_info&products_id=26144 Dyr, men den holder i 100 år og vel så det. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) begge 2 klarer jobben der lett:) Elsker Iwaki, men helt unødvendig for en vanlig bruker. Noe du ikke er knopfler;) Endret 3. juli 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Det er vel greiest å ta en som er tilgjengelig lokalt, dvs en av disse Swiftech-pumpene. Men jeg ser jeg ikke noe galt i å ta i litt ekstra om man har råd og vil ha headroom/sikkerhet. Folk gjør jo det konstant når man kjøper PSU (dessuten er det morro å ha noe ikke hvemsomhelst har også) Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 Litt dumt med den Iwaki pumpen er at en må ha den 24v omformern. Har man litt lite plass så ende den fort opp på utsiden av kabinettet, men pumpen ser proff ut Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 Hmm, ok, DEN blir kanskje litt overkill (ikkje at det er noko gale i det, altså ). For å spesifisere litt treng eg ei pumpe som greier fem blokker, to radiatorar (3 x 120 og 3 x 140) og nokre meter slange, men som i tillegg gjerne har litt å gå på når eg om ei stund eventuelt oppgraderer, kanskje køyrer crossfire eller liknande. Men de meiner altså at både 355 og 655 klarer jobben? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 Ser du at du får problemer ved senere oppgraderinger er det jo bare og seriekoble 2 stk Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Ja, eg tenkte på det også. Eg har frå før av denne, og tenkte først på å seriekople to av dei, men eg trur kanskje ikkje det blir nok uansett... Så då blir det vel enten ei 355 eller ei 655. Men eg ser der er mange forskjellige av dei. Er det med custom top etc? Endret 4. juli 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Hmm, ok, DEN blir kanskje litt overkill (ikkje at det er noko gale i det, altså ). For å spesifisere litt treng eg ei pumpe som greier fem blokker, to radiatorar (3 x 120 og 3 x 140) og nokre meter slange, men som i tillegg gjerne har litt å gå på når eg om ei stund eventuelt oppgraderer, kanskje køyrer crossfire eller liknande. Men de meiner altså at både 355 og 655 klarer jobben? 2 stk mpc 355 og dual topp fikser den biffen... finnes også trippel topp.... forøvrig har det ikke noe for seg å kjøre flere looper med separate pumper og vanntanker. Linket til en test i et tidligere innlegg Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Ble litt jobbing i helgen.. ting tar tid her er resultatet: *puh* kom sent hjem inatt :/ jobb om 5 timer Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Ting Tar Tid Endret 5. juli 2010 av martin808 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Nydlig Idle! Må si at det frister med stor ekstern kjøling, men det er plassen det tar opp da. Har pcn på stuen og det er såvidt haffen får stå der Btw, sammme tv som meg Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Hmm, ok, DEN blir kanskje litt overkill (ikkje at det er noko gale i det, altså ). For å spesifisere litt treng eg ei pumpe som greier fem blokker, to radiatorar (3 x 120 og 3 x 140) og nokre meter slange, men som i tillegg gjerne har litt å gå på når eg om ei stund eventuelt oppgraderer, kanskje køyrer crossfire eller liknande. Men de meiner altså at både 355 og 655 klarer jobben? 2 stk mpc 355 og dual topp fikser den biffen... finnes også trippel topp.... forøvrig har det ikke noe for seg å kjøre flere looper med separate pumper og vanntanker. Linket til en test i et tidligere innlegg Ja, eg såg det. Før eg leste den var eg usikker på kva eg skulle gjere (ein eller to loopar) så den var hendig. Men du trur altså eg vil trenge meir enn èi pumpe? Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Hva er den billigste blokken til HD 5850? Da jeg sier billigste mener billigste blokk som gjør jobben sin Trenger ikke mye bedre kjøleevne enn det luftkjøleren. Den blokken jeg har sett på nå er EK-FC5850. Hvor mye forskjell er det på kjøleevnen til de dyreste og billigste? Med det samme jeg skriver her kan jeg ta blokker til prosessoren. Stiller de samme spørsmålene med blokker til prosessoren. Kommer til å bestille vannkjøling neste gang jeg får lønning. Setter stor pris på hjelpen deres. Det hadde sikkert ikke gått ellers. Stå på! Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Hmm, ok, DEN blir kanskje litt overkill (ikkje at det er noko gale i det, altså ). For å spesifisere litt treng eg ei pumpe som greier fem blokker, to radiatorar (3 x 120 og 3 x 140) og nokre meter slange, men som i tillegg gjerne har litt å gå på når eg om ei stund eventuelt oppgraderer, kanskje køyrer crossfire eller liknande. Men de meiner altså at både 355 og 655 klarer jobben? 2 stk mpc 355 og dual topp fikser den biffen... finnes også trippel topp.... forøvrig har det ikke noe for seg å kjøre flere looper med separate pumper og vanntanker. Linket til en test i et tidligere innlegg Ja, eg såg det. Før eg leste den var eg usikker på kva eg skulle gjere (ein eller to loopar) så den var hendig. Men du trur altså eg vil trenge meir enn èi pumpe? for å si det slik havarerer en pumpe har du en til som kan holde vannstrømmen igang til du får slått av maskinen Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Nydlig Idle! Må si at det frister med stor ekstern kjøling, men det er plassen det tar opp da. Har pcn på stuen og det er såvidt haffen får stå der Btw, sammme tv som meg hvilken modell har du ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå