Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kan jo såklart prøve begge viftene. Er trossalt ikke så arbeid, men tviler på at du vil få noe mosterkjøling med h50 uansett hvilke vifter du bruker

Hadde tenkt til å prøve begge viftene, men tenkte jeg kunne spørre her før jeg får den, så kanskje jeg slapp nettopp det :p

Og regner ikke med å få noe monsterkjøling med h50, men regner med at den kommer til å kjøle litt bedre enn den kjøleren jeg har nå, uten å ta så mye plass.

Kan også hende at de 2 38 mm viftene blir for store også, det vet jeg ikke før jeg har testa :)

Lenke til kommentar

Er en single rad nok til å kjøle en prosessor? Skal ikke klokke den veldig mye. kan godt bruke flere single rads der hvor alle vifte hullene er, men jeg vet liksom ikke hvor mange jeg kan få plass til i et Obsidian 800D tower. Litt hjelp hadde vært greit.

Skal vær nok sålenge det ikke er noen blodklokk skal en singel holde greit til cpu. de ferdigsettene til eks corsair klarer jo å kjøle en cpu med litt klokk så vil en singel rad i et custom sett greie det.

Vil nok yte bedre enn hvilken som helst luftkjøler.

Lenke til kommentar

Interessant lesning idle :) da stresser jeg ikke med en ekstra loop enn så lenge.

Da er det bare å vente på pakkene som har kommet til tollen.

hvem skulle trodd at den jeg bestillte 2 uker i forveien fra Tyskland har kommet like langt som den fra ebay som var bestillt for bare noen dager siden(å den måtte jo krysse atlantern).

noen som vet om noen _lav_ profil radiatorer helst 1*120 eller 1*120?

noe slik feks?

http://www.sidewindercomputers.com/swmcqpo12bl.html

Lenke til kommentar

Tør eg bumpe meg sjølv? :innocent:

Eg har til no sett opp denne (<-- link) handlevogna på Aquatuning og denne (<-- link) på Performance-PCs (det må bli frå to sider, då ingen av dei har alt saman). Dette er då altså ei slags "påbygging" på det eg allereie har.

Ok, Performance-PCs-linken verka ikkje. Her er linkar til kvar enkelt ting...

Fittings (vanlege)

Fitting (45 grader)

Fittings (90 grader)

NB-blokk

SB-blokk

Radiator (2 x 140)

Kva synast de om oppsettet? Er det noko som kunne/burde vore gjort annleis? Noko som kunne vore bytta ut med noko tilsvarande for å kutte litt ned på prisen? Kommentarar er berre hyggeleg! ;)

PS. Angåande fittings er eg usikker på kor mange eg treng, så eg la ikkje inn noko antal på dei enno... ;)

PPS. Dersom eg skal ha to loopar kan det hende eg vel å bruke to fargar. Det er grunnen til dei to forskjellige flaskene eg la til.

Edit: Korleis eg skal montere alt er eg litt usikker på enno, men her er eit slags bilete som utgangspunkt...

post-157801-1277745436,1133_thumb.png

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Det var noe jeg kom til å tenke på akkurat nå. Med et Obsidian 800D som har plass til en 360 rad inne i kabinettet øverst, hadde det ikke vært mulig å hatt en 360 rad på toppen også? Eller er det bare tøys å tull, og umulig å sette opp, og ser teit ut og det er ikke måte på?

Det hadde vært veldig greit for meg. Kan godt ha en 360 rad på toppen, men IKKE bak. Det ser helt fælt ut IMO.

Lenke til kommentar

Syns de stikker alvorlig mye ut bak jeg, dessuten ser det helt forjævlig ut etter min mening på LAN, etc hvor pc'en blir glodd på av folk som ikke har vannkjøling selv. Virker som den brekker av veldig lett og, uansett. Men vet du om det funker å ha en 360 rad på toppen på et 800D fra Corsair?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...