Moraelyn Skrevet 26. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2010 Hvilke webshops vil dere anbefale? Hellst med utvalg fra flere produsenter! http://www.sidewindercomputers.com/ Gary fucking pwns. http://www.jab-tech.com/ John er veldig bra også. Rask med å svare på e-poster. http://www.it-service.be/webshop/index.php Eddy er ok. Hans engelsk er litt dårlig, men han prøver. Han vil sende til Norge, bare spør ham for en forsendelse anslag. Menn, bruk Belgia Post. (GLS blåser!) http://www.caseking.de/shop/catalog/ Så mye mer enn bare kabinetter. Ett tusen vannkjøling/modding deler. Du vil adrri, aldri se meg anbefaler Performance-POS (Piece Of Shit). Den retard Hank mishandlet begge to ordre jeg plasserte med ham, da spurte han at JEG betale for retur frakt. Han er fucking gal. Han vil brenne. Du vil aldri se meg anbefaler AquaTyver. De er en gjeng med tyver(<- link). Seriøst(<- link). Jeg er kvalm hver gang dere anbefaler dem. Vet du ikke noe av dette? Men fortsatt, du gir dem pengene dine. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 26. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2010 Virker som der er litt break-in time på Noctua NT-H1 goop til tross for en påstand om at det ikke skal vær: "A "feature" of Noctua NT-H1 thermal paste is that there is no "burn in" time, in other words, there is no time needed to allow the paste to set or cure before you achieve full performance using it." kjørte prime95 i 30 min nå og tempraturen er flere grader lavere nå enn når den var påført snakker om 2-3grader. nå kommer jeg alldri oppi(59 som det varmeste på den varmeste kjerna) 60grader ved 24graders romtemp(q6600@3,72-1,7vcore). skal også nevnes at kjerne temps er mer like nå enn sist jeg testet. skal komme med en update når koolance viftene kommer. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2010 Mora: Det der viste jeg ikke Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. juni 2010 Du vil aldri se meg anbefaler AquaTyver. De er en gjeng med tyver(<- link). Seriøst(<- link). Jeg er kvalm hver gang dere anbefaler dem. Vet du ikke noe av dette? Men fortsatt, du gir dem pengene dine. Jeg syns den er for hard. Har blitt behandlet med utmerket service og hjelp hver gang jeg har handlet der. Har ikke noe problem med å handle der. Har du hatt en opplevelse der de har 'tatt' pengene dine? Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 27. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2010 Du vil aldri se meg anbefaler AquaTyver. De er en gjeng med tyver(<- link). Seriøst(<- link). Jeg er kvalm hver gang dere anbefaler dem. Vet du ikke noe av dette? Men fortsatt, du gir dem pengene dine. Jeg syns den er for hard. Har blitt behandlet med utmerket service og hjelp hver gang jeg har handlet der. Har ikke noe problem med å handle der. Har du hatt en opplevelse der de har 'tatt' pengene dine? Poenget er jo at dem har tat copyright på utenlandske vankjølingsmerker for å forhindre konkuranse i Tyskland? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 27. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2010 Hvor får man tak i disse reservoarene? Jeg ble helt forelsket: Jeg lurer også på hvordan han fikk vannet til å lyse i mørket, er det en UV tilsetning eller lignende, eller er det en spesiell vanntilsetning/rør? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2010 UV-lys og UV-tilsetning i vannet Tror performance-pc har de tankene Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. juni 2010 *Wesley Snipes* http://www.aquatuning.de/product_info.php/info/p1803_XSPC-5-25--Bay-Reservoir-Silver.html Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 27. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Då var eg heime etter ei veke i England, og det var ordentleg koseleg å logge inn her og sjå all aktiviteten det har vore her i det siste. Godt hora, folkens! Og så on "topic": Den tanken der var heftig sexy! Alle eventuelle problem med festing blir jo også borte. Får vurdere ein slik ein. Det neste no blir iallefall ny bestilling for kjøling av GPU, HK og RAM. Endret 27. juni 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 27. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2010 Heh, kor kult hadde det ikkje vore med maskin på den eine sida og vasskjøling/radiator-kasse på den andre? https://prisguiden.no/produkt/109893 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 27. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2010 *tekst* Det er ikke vanskelig å ikke falle pladask for den tanken, nei. Ser jo utrolig bra ut også! Lyser virkelig opp med UV tilsetning. Det skal sies at den pc'en er VELDIG sexy. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2010 Heh, kor kult hadde det ikkje vore med maskin på den eine sida og vasskjøling/radiator-kasse på den andre? https://prisguiden.no/produkt/109893 At ikke Cube har blitt mer anbefalt forstår jeg ikke, mye lettere og genial kasse. Iriterende at jeg ikke kan bruke den. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 27. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2010 Mangler det støtte for E-ATX? Ser da utrolig praktisk ut. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2010 skulle hatt eatx, xl-atx osv. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 27. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2010 xl-atx er bare sr2 kortet som har eller? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 4-way også, samt Gigabytes UD9 Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 Avstandsstykker for montering av radiator, kvar får eg tak i slikt? Tenker då på rundt 5 cm lange. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 Avstandsstykker for montering av radiator, kvar får eg tak i slikt? Tenker då på rundt 5 cm lange. Du kan lage selv ? Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Avstandsstykker for montering av radiator, kvar får eg tak i slikt? Tenker då på rundt 5 cm lange. Wikipedersen fikk et industrifirma til å lage slike. Endret 28. juni 2010 av Magronmhr Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Avstandsstykker for montering av radiator, kvar får eg tak i slikt? Tenker då på rundt 5 cm lange. Du kan lage selv ? Jaa, det skal vel alltids gå an. Eg kan vel bruke smale rør og tre dei på skruane? Men kva med lange vifteskruar? Ingen har dei lengre enn 2-3 cm... Edit: Avstandsstykker for montering av radiator, kvar får eg tak i slikt? Tenker då på rundt 5 cm lange. Wikipedersen fikk et industrifirma til å lage slike. *bilde* Dei der var lekre! Noko slikt hadde jo vore genialt. Edit igjen: Ok, maks kjipt om eg skulle få dette feil; på fittings er det Outer Diameter som skal passe med Inner Diameter på slangen, right? Endret 28. juni 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå