Gå til innhold

Sacred 2 problemer

Anbefalte innlegg

Hallo.

Jeg har et problem med Scared 2 som jeg kjøpte på steam i går.

Når jeg skulle starte det opp og jeg kom på menyen så plutselig begynte lyden og lagge, men det ble borte igjen, men kom tilbake etter noen sekunders opphold.. Tilslutt etter 3-4 gangen så sluttet spillet og svare..

Skjermkort: Geforce 9600 GT 2GB

RAM: 4 gb 1333 Mhz

Prossesor: Quad Core 2.667 Mhz

Noen som vet hva dette kan være? :dontgetit:

EDIT: Sjekket fossen ved menyen når lyden lagget og det er hele spillet som lagger.

EDIT 2: Testet en ny ting, når jeg setter ned oppløsningen så stopper spillet og svare og jeg får ikke skiftet oppløsning.

Endret av GeneN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Win 7 ikke helt kompatibelt med Sacred 2, og 64-bitsversjonen enda mindre. Det burde funke, men er nok ikke overrasket over at du sliter.

Prøvd å laste ned alt av patcher?

Steam patchet alt opp så hvis jeg prøver å patche manuelt kommer det opp at patchen finner ikke spillet på pcen :/

Lenke til kommentar

Prøv å endre innstillingene for lyden.

Kjører selv Sacred 2 og W7 uten prob, men det er med den siste expansion.

Men inntil jeg fikk innstalert den siste patchen var det krøll med lyden i menyene.

Jeg har ikke bare krøll med bare lyden på menyen, men resten av spillet også.. Ingame liksom..

Men skal prøve og skifte lyd instillinger.

Lenke til kommentar

Noen ting du bør prøve :

Høyreklikk på Sacred.exe , velg under kompatibilitet å kjøre for Windows XP SP3.

Ikke Bruk elite textures.

Når du skal spille bør du passe på at du høyreklikker på sacred.exe (eller hva fila nå heter) og kjører som administrator.

Jeg måtte gi opp å spille Sacred 2 på Windows 7 64B, fikk blåskjermer i hytt og pine selv med disse innstillingene og er nok det eneste spillet jeg har opplevd noe sånt i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...