Alexandererkulass Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Igår når jeg skulle spiller cod mw2 på ps3'n min, så klikka den plutselig, den hang seg opp. og jeg måtte skru av på ps3, maskinen for at den skulle skru seg av. Jeg skrudde den på igjen og den klikka igjen. Fikk beskjed : Send feilmelding til ps3 ----. Trykka ja, skulle starte spillet. Så klikka det igjen. Sånn drev jeg på en god stund. Så idag tidlig så skulle jeg skru den på så stod det : gjenoppbygg hardisk. Trykka Ja, og starta spillet. Så funka det fint, spilte 1 match (fikk sykt bra stats btw, 42-3 på capture) så når den var ferdig kom i lobbyen ; SÅ KLIKKA DEN IGJEN. HVA F**N LIKSOM. så nå har jeg prøvd ENDA mer, ikke noe skjer. Den er på gulvet ikke mye støv ved den. Den er ikke varm, blokkerer ikke noe på ps3'. Hva skal jeg gjøre? sende på rep? bytte den om det garanti? forsikring? bare fortsette å se ? ser ut som at jeg må bli sosial, ikkenoe lan i påskeferien på meg takk på forhånd om dere svarer Lenke til kommentar
Alexandererkulass Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 jammen svar da .. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Ser ut som du sliter med samme problemet som noen av kompisene mine har - ingenting å gjøre. Send in på rep. dessverre. Dette problemet har økt veldig mye i det siste, aner ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Alexandererkulass Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Ser ut som du sliter med samme problemet som noen av kompisene mine har - ingenting å gjøre. Send in på rep. dessverre. Dette problemet har økt veldig mye i det siste, aner ikke hvorfor. Tror jeg fikk fiksa det, fikk hjelp av en kompis. Formaterte hele dingsen. Nå funker den fett! Case Closed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå