fjarle Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Nokia 5130 kan mer enn du tror. Les mer Lenke til kommentar
zimmn Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 At "HTC Legend gjør det svært dårlig i våre statiske tester." er vel heller mindre interessant i denne testen? Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 zimmn: Tabellen fulgte med fra forrige test - og her hadde visst både bilde og tekst gjort det. Takk for hintet Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Er ikke denne veldig gammel nå? Mener jeg tafset på en sånn på forsommeren i fjor. Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Den er ganske gammel nå, ja. Den er likevel fortsatt å få tak i. Av uviss grunn ble den ikke sendt ut til test fra Nokia da den kom. Vi ble rett og slett litt nyssgjerrige på hvor god den kunne være med så lav prislapp. Vi spurte Nokias representant om den kunne skaffes, og det kunne den Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Også dyrere hodetelefoner er den i stand til å trekke med greit volum, selv om lydkvaliteten synker litt når hodetelefonene blir tyngre å drive. What? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Den er ganske gammel nå, ja. Den er likevel fortsatt å få tak i. Av uviss grunn ble den ikke sendt ut til test fra Nokia da den kom. Vi ble rett og slett litt nyssgjerrige på hvor god den kunne være med så lav prislapp. Vi spurte Nokias representant om den kunne skaffes, og det kunne den Selvfølgelig, ikke noe problem det. Da husket jeg ihvertfall ikke feil. Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Blåbær: Eh... enig. Jeg startet med en annen setning enn jeg fullførte, mistenker jeg. Retter på nå Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hvorfor ikke anbefalt-stempel? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Anbefales er vel sterk 5 eller 6 tenker jeg. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Nei, det har blitt uttalt fra Amobil tidligere at terningkast fem og seks gir anbefaltstempel (etter massiv krangling med poe fordi en eller annen SE-telefon fikk femmer uten anbefaltstempel). Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Joa, denne skal ha anbefalt-stempel. Det har visst forsvunnet her. Laster opp riktige bilder. Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Veldig god test Balansert og fin. ..men hvordan er det kameraet annet enn pynt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg