**dp** Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Jupp, vi er på TG, og har selvfølgelig medfølgende klokking. Vi har endel hw denne gangen, men kommer primert å fokusere på Intels nye i7 980X monster! Seks kjerner, og tolv tråder skulle kunne gi selv meg endel krefter under nitro Cpuen er forøvrig tatt inn via Digitalimpuls.no og sponset av Amentio. Med så mye krutt i cpudelen, er 3DMark Vantage særdeles nærliggende å benytte. Vår aller første score med VELDIG lavt klokkede skjermkort: More to come!!! Endret 2. april 2010 av **dp** Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Fiiine klokk det der;) Va satser du på ? 6GHz? Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 6Ghz er nok litt høyt.. jeg tipper denne klarer Vantage på 5.6GHz med litt tyn.. noe mer tror jeg er urealistisk. synd at vi ikke kan kjøre 4 x 5870 kort, 2 x 5970 klarer ikke samme frekvensene jeg sliter også med å force viften, selv om bios er flashet på begge kortene.. ATI altså.. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 6Ghz er nok litt høyt.. jeg tipper denne klarer Vantage på 5.6GHz med litt tyn.. noe mer tror jeg er urealistisk. synd at vi ikke kan kjøre 4 x 5870 kort, 2 x 5970 klarer ikke samme frekvensene jeg sliter også med å force viften, selv om bios er flashet på begge kortene.. ATI altså.. Pent resultat **DP** du får pushe for 5,6 i Vantage. Kommer du ikke over 1000MHz på GPUene? Har det samme problemet med mitt 5970, legger om til 4 x 5870 når R3E kommer. Lenke til kommentar
OldMan Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Har du moddet ud7 kortet ? Må vel det for å komme over 5.5. Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Har du moddet ud7 kortet ? Må vel det for å komme over 5.5. ikke moddet, jeg fant ikke modden i farten.. I will google it. Lenke til kommentar
OldMan Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Her er orginalen. Mulig det er anderledes verdi for retail, tror jeg så dinos brukte 2ok, men sjekk. Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 bilde av Sturla (Stoolman) under dyp konsentrasjon ellers pratet jeg såvidt litt med Gigabyte igjen i sted, og de kommer til å lansere ett litt kult kort snart. Navn blir sannsynligvis X58-UD8, men dette var litt uvisst enda.. jeg nevner; 2 x 8pin strøm til cpu 7 x PCIEX 16 NF200 chip Quad SLI og Quad Crossfire.. Fikk ikke lov til å legge ut bilde.. litt teit, siden kortet står på utstilling i hallen her på TG. Dette kortet kan med riktig tuning bli en skikkelig R3E/Classified killer Lenke til kommentar
OldMan Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) UD9 er gode nyheter, da slipper jeg tenke på RE3 eller classified. Kan de antyde/si noe om hvor lenge det er til det kommer ? Ser ut som om det blir UD9, ikke 8. Mer her og her. Og enda litt mer her. Endret 2. april 2010 av OldMan Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 TG er godt i gang, og jeg kjenner jeg begynner å bli litt sliten. Igår (torsdag) prøvde Stoolman å kjøre litt på P55 kortet til Gigabyte, og man kan trygt si at dette kortet levde sitt helt eget liv. meeeeeeen... etter bittelitt fikling med X58-UD7 kortet, så ble det liv... typ veldig liv. riggen ga seg virkelig ikke i 06, vi kunne bare pushe og pushe.. hang seg ikke før på 6Ghz i cpu testene. dere skulle sett ansiktene til Sturla og undertegnede, det var ikke annet enn smil og latter. Etter litt nazistyle helling av LN2 klarte jeg å holde potten på -145C igjennom hele 3DMark2006 runnen. dette resulterte i at 6Ghz gikk.. vi har ikke ferdigtunet riggen enda, mer uncore og minnetimings må fikses med. skjermkortene oppfører seg helt rart, så de har vi mer eller mindre gitt litt opp. blir bare krøll hver gang vi stiller noe mer enn mhz.. første i Norge på 6Ghz Gulftown? Ja takk!! Takker til Gigabyte, Amentio, XFX, Coolermaster og Digitalimpuls. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Wow! Bra gjort! Antar det må være problemer med sammspillet mellom skjermkort og hovedkort som utgjør problemene? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Pent Dp og Stooolman Virklig fin klokk på 980en Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 når kommer du med resultater Fluesopp..? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Det ville du likt og vite , skal bli litt kjent med den først. Det er en A0 og vil helst ikke drepe den med engang Men jeg må jo teste den litt Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Gikk virkelig glipp av noe på TG i år da :O og her har eg bare fartet rundt i sverige på snøskooter og familie. Nei savner pc'n nå! PS: Veeeldig fine resultater! Endret 3. april 2010 av Crazymech Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Veldig pene resultater ! Finfin cpu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå