-Léon- Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Må være tidenes dårligeste emne navn ^^ Ligger til et bilde for å forklare hva jeg er ute etter. Pilen og det jeg har sirklet ut, mangler på bilen min. Vet ikke hvordan den har forsvunnet, eller om det har vært en idiot som på en eller annen måte har greid å fått den av. Men det jeg er ute etter, er hvor jeg kan få tak i en ny en. (PS: Bilde er ikke av min bil.) Kjører en 2001 Audi A4 2.0 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Eh... Dette er vel bare en liten telefon til forhandler eller merkeverksted.. Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Mulig de kan skaffe på http://www.norskbildelsenter.no/ De har MYE til Audi/VW, til gode priser Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Peiling på hva den tingen kalles? Blir litt pinlig å forklare at jeg trenger lokket-tingen-dubbeditten til front-spyler-vesken-greien ;p Men takk for hjelpen og linken :-) Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Finnes vel ikke noe bedre navn enn deksel til lyktespylermekanisme... eller er hele mekanismen borte også? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Spylervesken går rett til himmels når jeg bruker an ;p Vet ikke om det skal være en mekanisme som "hever" lokket eller noe slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå