Cepherit Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Ulfgard Chronicles Ulfgard Chronicles Hjemmeside Experience a new world, full of dangers, from snowy mountain-tops to dark forests! Meet unique and interesting characters in the world of Ulfgard Chronicles. Ulfgard Chronicles is a new mod that will feature the realm of Ulfgard. The realm consists of the three provinces, Snjarland, Drengrey and Hapland. The provinces: Drengrey A land filled with dark forests! Here you'll have to watch your back, as the land is full of bandits and barbarians! Inside these forests are plenty of camps, but few villages. Snjarland A cold, snowy province. Knowing how to make a fireplace is the key to survival in this harsh province. Hapland The province where the king of Ulfgard lives, in the city of Ulreth. Here, green plains stretch as far as the eye can see, and light forests filled with peaceful animals is found in the middle of the land. Here also the rebels hide, led by the mysterious Don Lobon. To the south, it borders to Snjarland, and its snowy mountain range is a nice view for the inhabitants of Hapland. To the west lies dark Drengrey, where no one dares travel. Those few who dares, never returns! Features: A New World A new world of Vikings, knights and rogues! One big continent featuring 3 different provinces. All 3 provinces are unique. New Creatures New, and interesting creatures, found nowhere else! Some "normal" animals taken from the real worlds north, but also creatures taken from the Norse Mythology! Quests It will feature many, interesting quests. It will have one main quest-line, with multiple choices, as well as a bunch of small and bigger side quests. Unique Characters Characters with a real personality and background. No character will look alike, and everyone will have their own unique personality. And more! Skrev på engelsk så jeg slapp å oversette alt det der. Om dere ikke fikk det med dere, leter jeg og en kompis etter noen erfarne moddere av Oblivion. Vi har allerede et team på 6; En Interior Designer, en Exterior Designer, en Scripter/Modeller/Texturer, to Questbuilders og en Voice-actor. Så om du er interessert, gå til vår midlertidige hjemmeside og legg inn en søknad. Eller send meg en PM. AKKURAT NÅ TRENGER VI MEST EXTERIOR-DESIGNERE!!! Ulfgard Chronicles Hjemmeside Endret 24. april 2010 av Hooooody Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) hva trenger dere btw ? gidder ikke og lese alt det der :S eg er verldig bla i oblivion Endret 24. april 2010 av canaye Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 Vi trenger alt! Spesielt exterior- og interior-designere. Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Vi trenger alt! Spesielt exterior- og interior-designere. jeg kan kansje gjøre noe jeg kan nemlig være tester :S Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 Så du har ikke erfaring innen modding? Litt tidlig enda for å starte med testing. Jeg skal si ifra når den tid kommer! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg har moddet Oblivion veldig mye, og er også med som modeler i Nehrim, til Oblivion. Har også gjort noe exterior arbeid. Har selv en lignende idè til en mod til Oblivion. Kunne godt ha tenkt meg å blitt med dere, men kan ikke være veldig aktiv med en gang, da jeg har masse eksamener osv som jeg leser til. Her er forresten link til tråden til Nehrim her på forumet, om du ikke har hørt om modden. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=883235&st=60&gopid=15627222entry15627222 Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 Legg inn en søknad på sida vår du! (Sida er veldig inaktiv akkurat nå siden vi venter på noen filer fra en i teamet som ikke har vært online på en stund) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå