Gå til innhold

HTC Desire, HTC HD Mini eller HTC Legend ?

Anbefalte innlegg

Hei,

Er på jakt etter ny mobil fortiden, de jeg tenker på er HTC Desire, HTC Legend og HTC HD Mini. Men jeg er svært usikker på hva jeg skal velge. Synes alle er fine på hver sin måte:P Hadde vært fint med hjelp og råd.

Hva er + og - med disse mobilene ?

Hva mener dere ?

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har bestilt legend fordi den jeg tror alminiumsdesignet og kvalitetsfølelsen man får av den er top notch og noe man kommer til å være fornøyd med lengre enn prosessoren og skjermen til legend. Om noen måneder kommer det en ny mobil som gjør specsa til desire underlegne uansett, og da har man ikke ett solid desig å støtte seg på...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Det er gode poeng du kommer med Snobjorn. Dette er noe av grunnen til at jeg akkurat nå sitter med en Legend i hendene mine. Jeg fant rett og slett ut at jeg ikke hadde behov for det beste, men en telefon som utfører de oppgavene jeg trenger, og det bra.

Lenke til kommentar

Jeg har solgt Legend. Den har for liten skjerm i forhold til Desire og HD2. Mini er ikke et alternativ for meg for jeg ønsker heller HD2 med større skjerm. Personlig mener jeg at Android er for tuneren som ikke kan la den ligge i fred der justeringer og atter justeringer er et behov - for all del, den fungerer utrolig godt men mye som ikke stemte heller. Jeg solgte den etter 1 uke.

Broder har HD2 og den skal nok jeg kjøpte meg til uka. Det er ikke for ingenting at de fleste butikker er tomme på lager. Liker man HD2 og kan gå ned på skjermen vil nok Minien være et godt valg.

Sense kan tunes i mange retninger der man kan legge på nadre Shell og themes som gjør telefonen mer "din".

Forresten, vurderte kraftig Desire i lengre tid men siden jeg ikke var tilfreds med Legend, blir det nok ikke Desire heller.

Lenke til kommentar

Etter mye googling ble det en Legend på meg.

Byggekveltitet og design er to fine plusspoeng.

Er lei av telefoner som dør etter et lite fall i bakken.

600Mhz vs 1GHz er neppe så viktig. Legend har jo en litt mindre skjerm, og trenger ikke like mye CPU for å tenge grafikk.

Tror heller ikke nødvendigvis at Legens bare har 60% av ytelsen til Desire, siden det ikke er samme CPU, og det tross alt er mye annet enn bare CPU som avgjør ytelsen.

Litt irriterende at ikke HTC kommer med et kamera som duger på noen av Android telefonene side :nei: , men etter Magic og Hero har jeg i grunn lært meg å leve med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...