oyvmar Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Hvordan kan jeg følge diskusjoner her på diskusjon.no uten at jeg kommer med et innlegg i diskusjonen? Sånn at jeg kan finne tilbake til diskusjonen og se når det er kommet med et nytt innlegg.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Det skal i utgangspunktet være en knapp for at du skal kunne legge tråden i favoritter/mine innlegg, men den har desverre falt ut under oppgraderingen av forumet. Så nå er det ingen mulighet til å følge tråden uten å skrive i den. Men i følge de som har greie på dette så skal knappen komme tilbake. Det er bare så mye annet som prioriteres høyere. Lenke til kommentar
oyvmar Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Hva med knappen som heter "abonnér på dette emnet"? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Hei, du kan som sagt bruke e-postvarsling, eller du kan nå legge til tråden i favoritter ved å klikke på knappen for dette øverst. Du skal ha en knapp som heter "Legg til i favoritt". Den knappen kom nylig. Du finner favorittene ved å gå til "Mine innlegg" og klikke deg til fanen "Favoritter". Du kan fjerne favoritter ved å klikke på hjerteikonet ved siden av trådtittelen. I utgangspunktet skal forsiden til mine innlegg ("Mine innlegg + Favoritter") inneholde favorittene og, men slik er det ikke når jeg skriver dette. Men det vil komme, følg med på tracker-sak her for å sjekke status om det: https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=113 Håper dette svaret hjelper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg