Thomas :-) Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 The Elder Scolls III Morrowind jeg har det men hva gjør? prate mye og løpe i øy :-? hva hvordan jeg kan vider blir med krig? Lenke til kommentar
abbor Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Ta det med ro. du får snart sloss så det holder. Løp en tur inn i midten av kartet, så treffer du noen sure typer som gjerne vill leke litt. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Det er også sånn at antallet og vanskelighetsgraden på monstre du møter følger hvor god helten din er. Så hvis du har en level 1 person vil du oftest ikke møte på altfor vanskelige monstre, med unntak av spesielle steder. Bli med i ei gruppe som fighters guild eller lignende, så får du se litt action, hvis det er det du er ute etter. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 jeg løpe så en mann falle ned og ta klær Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 jeg løpe så en mann falle ned og ta klær Av samme fyren får du Scroll Of Icaran Flight. Fortify acrobatics med 1000 poeng i 5 sec er det vel. Pass på å bruk slowfall før du lander Lenke til kommentar
starfish Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 jeg løpe så en mann falle ned og ta klær Av samme fyren får du Scroll Of Icaran Flight. Fortify acrobatics med 1000 poeng i 5 sec er det vel. Pass på å bruk slowfall før du lander Eller land i vann Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 jeg løpe så en mann falle ned og ta klær Av samme fyren får du Scroll Of Icaran Flight. Fortify acrobatics med 1000 poeng i 5 sec er det vel. Pass på å bruk slowfall før du lander pft. Jeg fikk da igjen hele 5 HP etter jeg hadde prøvd. Like utenfor byen, så jeg kunne bare reste med en gang. Og ikke hør på abbor :wink: Ihvertfall ikke med engang. Da dør du nok ganske fort. :/ Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2003 en mann fall ned hvorfor ? jeg vet ikke ting om morrowind noen sa går mid land hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Tobias Rieper Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 noen sa går mid land hva gjør jeg? Bare gjør alle quests du kommer over, og om du skulle sitte igjen uten noe å gjøre, oppsøk et guild som passer til din character (Fighters Guild om du er fighter, etc. ...) og gjør quests for dem. Lykke til! Lenke til kommentar
starfish Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 en mann fall ned hvorfor ? jeg vet ikke ting om morrowind Han falt ned fordi han brukte en scroll så han kunne hoppe meget, meget høyt. Men han tenkte ikke på landingen Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Se i journalen for quest du har fått. Men journalen er nokså uoversiktlig vis du ikke har innstalert tilegspakken Tribunal. :-/ -Gaute Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå