Gå til innhold

Spill PC - mest mulig for minst mulig

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg ønsker meg en ny pc, men grunet at det er en del andre utgifter hver måned så er budsjettet relativt lunkent. Jeg føler meg halvkyndig på data men ikke kyndig nok til at jeg kan bygge den selv.

Hva skal maskinen brukes til?

Hovedsaklig brukes maskinen til World of Warcraft, FM og noe Trackmania spilling.

Prisantydning

Hvis det er mulig vil jeg gjerne ha en "konkurranse" dyktig gamer pc til under/rundt 6000. Men jeg vil ikke ha en data som ikke kan kjøre noen spill om 6 måneder så jeg er villig til å legge til litt ekstra for en litt bedre pc

Skal maskinen overklokkes

Ettersom jeg ikke vet hva dette er så må det nok bli nei :)

Fortrinnsvis AMD eller Intel-basert?

Ingen preferanser på dette området

Er det deler du vet du ikke trenger? F.eks. skjerm, tastatur etc

Jeg trenger ikke skjerm, tastatur, mus, musmatte eller høytallere o.l.

Avslutningsvis kan jeg vil si at det er fint om kabinettet ikke er for prangende og lignende da dette ikke slår godt ann hos fruen i huset :)

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den skal kunne dra CoD MW2 greit :)

Nå vet jeg ikke hvilken oppløsning du bruker, men som du ser er den akseptabel i 1920x1200

COD%201920.png

Edit: Hvis det var noe jeg ville ha forandret måtte det bli å velge Samsung SpinPoint F3 1TB istedenfor WD 750GB til samme pris.

Har både Spinpoint F1 og WD 750GB black og jeg synes WD'n lager litt ekstra støy i form av noe knittring. Uansett hvilken du velger er det gode disker.

Endret av Bjornivar
Lenke til kommentar

Ja, det kan den, men jeg satte opp en liste som er bedre, men som koster mindre.

Antec Three Hundred

AMD Phenom II x2 550 3.1 GHz

Sapphire Radeon HD 5850

Corsair 4GB DDR3

Samsung DVD±RW

Samsung Spinpoint F3 500GB

Chieftec 560W

Gigabyte GA-MA785GT-UD3H

Dette vil gi en veeeldig fin flyt i MW2, og du kan kjøre nesten alle andre spill. Jeg ville gått for 4-kjerners AMD CPU, fordi det er standard nå, 2-kjernerne er på vei ut av markedet. Og det er mye mer fremtidsrettet.

Hvis du ikke vil bygge selv, kan du legge opp en tilsvarende liste på netshop.no og så kan du betale 370,- for at de bygger den for deg.

Endret av JRMN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...