kunchun Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Hei. Her for en drøy måned siden kjøpte jeg meg en Western Digital Elements 1, 5TB USB 7200RPM, 16MB cache, USB 2.0. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=138056 Det var igrunn greit nok.. Nå står det at det er kun 12,5gb ledig.. og om jeg markerer alt som ligger inne på den så sier pcn det er totalt 120gb.. Noen ideèr? Må jeg formatere den og bytte formattype på den? Lenke til kommentar
War Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Hvilke format er det på den? Regner med at du formaterte den. Se i disk management, har du opprettet en liten partisjon? Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Ja, jeg skifta til FAT32 så den ps3n skulle finne den.. Men må vel bytte til noe annet da sikkert? Husker ikke hva jeg må bytte til i farta men.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 FAT32 er jo standard på eksterndisker fra fabrikk. Eneste begrensing er max filstørrelse på 4 GB. Om du formaterer så vil ikke størrelsen forandres, så det virker som noe annet galt. Du må legge ut skjermbilde fra Diskbehandling. Lenke til kommentar
geirgp Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Du har vel ikke en full papirkurv da? Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Hårek, hva mener du med diskbehandling? geirgp: nope, den er tom.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Diskbehandling er et essensiellt program i Windows. Du kunne jo prøve å skrive ordet "diskbehandling" i "Hjelp" under Start knappen, eller bruke en søkemotor på nett, så kan du ikke unngå å finne ut hva det er. Lenke til kommentar
War Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Start-HKComputer-manage(behandle)...så langt ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå