Akrobaten Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Etter å ha lest anmeldelsen for Darksiders fikk jeg plutselig en enorm lyst til å spille Zelda igjen! Finnes det per i dag noen spill med liknende stemning og gåteløsning som den som fantes i Zelda-spillene til N64 og GameCube? Jeg innehar Xbox 360 og PC. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Vet ikke helt hva du tenker på, men Trine hadde veldig god eventyr følelse. Så har du Briad. Begge får du på PC. Mulig disse er noe å se på? Er platform spill, men veldig gode. Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Braid har jeg, og det er et veldig godt spill, ja! Det jeg egentlig tenkte på var spill med samme elementer av utforskning, eventyr og gåteløsning. Star Fox Adventures, Zelda OOT, MM og WW er eksempler på gode spill jeg innehar disse elementene. Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Alundra til PS1 var litt i same stilen. Lenke til kommentar
TheGreatClaw Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Sjekk ut Okami, det finnes på både wii og playstation 2. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hva med Fable og Fable II? Er nokså bra stemning i de. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg støtter Alundra. Det er et av de beste spillene jeg har spilt, og det nærmeste du kommer Zelda. Finnes bare til PS1, men det er kjempelett å emulere. Du kommer ikke til å angre. Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Hva med Fable og Fable II? Er nokså bra stemning i de. Har Fable II, men er ikke så altfor begeistret. Men godt mulig at jeg tar det fram igjen; takk for tipset! Jeg støtter Alundra. Det er et av de beste spillene jeg har spilt, og det nærmeste du kommer Zelda. Finnes bare til PS1, men det er kjempelett å emulere. Du kommer ikke til å angre. Visste faktisk ikke at det fantes PS1-emulator til PC; skal sjekke det ut Til dere neste hadde det vært kjekt om spillene var til PC eller 360, og at de ikke er mer enn veldig mange år gamle (som nevnt i OP) Endret 4. april 2010 av Akrobaten Lenke til kommentar
Patney Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Om du trenger hjelp med å sette opp emulatoren, noe jeg tviler på siden det er LETT, så bare spør. ePSXe er den best emulatoren, forresten. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hvis du har en PS3 og greier å holde ut til mai kommer inn døren så er nok dette noe for deg http://www.gametrailers.com/game/3d-dot-game-heroes/12022 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå