andeik Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg skal nå flytte to år til USA for å studere. Men hvordan kan jeg få flyttet 3-4 pappesker med klær/elektronisk utstyr billigst over til USA? Transporttid er ikke av veldig stor betydning Lenke til kommentar
andeik Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Ingen som har noen anelse? Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Noen fortalte meg da jeg skulle sende ei pakke fra USA at de hadde sluttet å sende med skip, og at det nå bare var flypost. Ville hørt med posten. Rask sjekk på posten.no forteller meg at for carry on pakke til USA, opptil 20 kilo så blir det litt dyrt. Trenger du mer enn 20 kg? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Vet ikke om de har muligheten til å sende fra Norge til USA, men det er vel verdt et forsøk å ta kontakt med Jet Carrier. Lenke til kommentar
andeik Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Noen fortalte meg da jeg skulle sende ei pakke fra USA at de hadde sluttet å sende med skip, og at det nå bare var flypost. Ville hørt med posten. Rask sjekk på posten.no forteller meg at for carry on pakke til USA, opptil 20 kilo så blir det litt dyrt. Trenger du mer enn 20 kg? Regner med at det blir over 20 kg. Og Posten tar 1700 kr for en pakke fra Norge til USA på 20 kg. Så spørs om ikke det er billigere å reise med overvekt. Har forsøkt å få kontakt med Jet Carrier, men tar vel litt tid før de svarer Lenke til kommentar
kilimanjaro Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Skibag! Kan fylles med mer en ski den, og så vidt jeg vet er det ingen liten vektbegrensning i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå