Gå til innhold

Lurer på å selge xbox


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på å selge xboxen min med 5 spill, advanced av cable, og 2 kontrollere på en nettauksjon.

(spilla er:

Halo

Dead or alive 3

Hunter: The reckoning

Mortal Kombat Deadly Alliance

Colin McRae 3.0)

 

En controller S og en vanlig.

 

Takker for alle svar.

 

btw: konsollen er ikke så veldig gammel og har aldrig blitt flyttet på, med andre ord utrolig pent brukt.

 

Hva tror dere jeg bør kunne få for den?

 

Ikke steng posten, da dette ikke er ett spørsmål om noen vil kjøpe her på gamer.no!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor i all verden skal du kjøpe en brukt XBOX til 2500kr når du får en ny en til 1500kr...greit at det følger noen spill med, men likevel, ikke sikkert du liker de spilla du får med.

Hvis jeg skulle kjøpe den, ville jeg betalt 1700kr MAKS!. Men det er jo selvfølgelig bare min mening. :) [/b]

Lenke til kommentar

Hvorfor i all verden skal du kjøpe en brukt XBOX til 2500kr når du får en ny en til 1500kr...greit at det følger noen spill med, men likevel, ikke sikkert du liker de spilla du får med.

Hvis jeg skulle kjøpe den, ville jeg betalt 1700kr MAKS!. Men det er jo selvfølgelig bare min mening. :)

Lenke til kommentar

Hvor mye fikk du da og hvor solgte du den? Har samme pakken som deg og vil selge den selv(digger XBOX men må ha GC for Zelda sin del). Har vært litt halventusiastisk mtp salg nå en stund men har ennå ikke fått solgt den til 1700 :cry: Må vel finne en eller annen drittunge som ikke har peiling :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...