Elefantmesteren Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 slutt med mw2, maken til random søppel. når jeg prøver mw2 etter å ikke ha spilt det på ukesvis ender det alltid med at jeg blir lei spillet allerede når jeg fikser klassene mine, slår av og starter cod4 istedet. utrolig mye bedre spill. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 slutt med mw2, maken til random søppel. når jeg prøver mw2 etter å ikke ha spilt det på ukesvis ender det alltid med at jeg blir lei spillet allerede når jeg fikser klassene mine, slår av og starter cod4 istedet. utrolig mye bedre spill. Word Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Lær deg å spille bra. Da blir det mye, mye gøyere. En k/d på over 2 er det som skal til. Lenke til kommentar
Pantertante Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Har bestilt Cod 4, så ja... Men nei vil ikke kjøpe BC2, om så det er like treigt som Bc1 .. Ikke sånn ment men liksom når du spiller. Vil ikke ta sjansen på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå