Pantertante Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Så jeg spiller Mw2 og jeg blir en del irritert hver gang jeg dør, og blir rapet av Noob tubes.. Så når jeg blir sur går det utover armen min så ser ut som en blåbær nå hehehe xD, noen som har noe forslag om hva jeg kan gjøre med dette? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Kjør defensive gameplay, prøv og ikke bli drept. Lenke til kommentar
Pantertante Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Jojo, gjør det.. men det er det at omså du dreper en la oss si i lvl 30 kommer han alltid tilbake med enten nade eller noobtube... Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Jojo, gjør det.. men det er det at omså du dreper en la oss si i lvl 30 kommer han alltid tilbake med enten nade eller noobtube... Hvis han nader nøyaktig der du sto når du drepte ham, så må du lære deg å bevege deg. Mulig jeg misforsto, da Og om du irriterer deg over noobtube, kjøp deg CoD4, og spill promodlive. Da gjelder det mye mer skills i forhold til vanilla mw/mw2 Btw, det er en egen spillseksjon på dette forumet Lenke til kommentar
Noxnon Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Hva med å få ut litt sinne ved å drive med en kampsport, ballsport eller bare en form for egen trening? Hjelper veldig for meg å få ut frustrasjon etter en runde på spenst... Kan anbefale deg det! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Slutt å spel. Eller oppsøk hjelp. Frustrasjon som går ut over di fysiske helse er ikkje bra. Kvar gong du blir drept så kan du spør deg sjølv: kva er det eigentleg eg blir sur på? kvifor skal det hjelpe å bli lyn forbanna? Det gir omtrent like mykje meining som å stikke nokon med kniv om du taper i monopol. Om eg døyr i Battlefield Bad Company 2 (der noobtubers og nades ikkje er så overpowered) tar eg det bere med eit smil og spawnar igjen for å forbetre taktikken min. Hadde eg klikka alle dei 700 gongane eg har døydd på bad company 2 hadde det nok ikkje vore mykje att av tastaturet mitt. Lenke til kommentar
Pantertante Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Ja sant nok, men problemet er at... Mw2 er liksom årets first person shooter spill... og jeg er en typisk sniper dude så det er vanskelig og holde seg unna Lenke til kommentar
Korka Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Bli bedre Slutt å whine Slutt å skade deg selv Slutt med Mw2 Begynn med hvilket som helst annet spill. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Noen kan faktisk rett og slett ikek bli bedre i det hele tatt i slike skytespill. Lenke til kommentar
Pantertante Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Ayeeeh, men problemet er at hvorfor vil ikke Infinity ward sette ut en ny patch med alt oppdatert, bugging av og gå utfor bana, uhhmmm rare spawn sånn at folk spawner bak deg når du står 5 cm inntil en vegg, rpg og nubtubes kan bli litt nerfa? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Ayeeeh, men problemet er at hvorfor vil ikke Infinity ward sette ut en ny patch med alt oppdatert, bugging av og gå utfor bana, uhhmmm rare spawn sånn at folk spawner bak deg når du står 5 cm inntil en vegg, rpg og nubtubes kan bli litt nerfa? fight fire with fire, eller rett å slett bli bedre med andre ting så du overlever ... Lenke til kommentar
trinity89 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) 1. Noobtube tilbake, selv om noobtubes er jævlig feigt.(Ja, det ER det.) 2. Noter deg nicket på denne playeren og HUNT HIM DOWN! 3. Bli bedre. 4. Skaffe deg noe å punche på, istedet for å la det gå utover armen din. 5. Begynne å spille et gjennomgående hyggelig spill, som f.eks... Tja, The Sims? xD Endret 2. april 2010 av trinity89 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 The Sims har jo ingen mening i det hele tatt! Altså, hva faen skal man gjøre når man har fått et bra hus osv? Drittspill! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Så jeg spiller Mw2 og jeg blir en del irritert hver gang jeg dør, og blir rapet av Noob tubes.. Så når jeg blir sur går det utover armen min så ser ut som en blåbær nå hehehe xD, noen som har noe forslag om hva jeg kan gjøre med dette? Kom tilbake til spillet når du er gammel nok. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 1. Noobtube tilbake, selv om noobtubes er jævlig feigt.(Ja, det ER det.) Dette er grunnen til at jeg ikke har kjøpt MW2 Folk som tenker sånn ødelegger spillet. Lenke til kommentar
Pantertante Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Ser ut som regelsmessige bra råd...... så fant ut at, Lær banenen inn og ut, lær spawning systemet, noobtubers kan jeg ikke få gjort noe med, og ja.. kjøpt meg cod 4 hehe ;D Og ja hehe bli bedre ^^ Endret 2. april 2010 av Pantertante Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) - Bruke hodet - Skjerpe seg - Være oppmerksom. Lær deg banen ut og inn. - Prøve å roe ned raseriet. Det er et spill. Når tube finnes i et spill, vil det alltid være noen som bruker det. Og da ofte på 'feige' måter. Er bare å ta seg sammen, og prøve å akseptere det. Ellers finnes det en annen utvei; Gjør det samme tilbake. Endret 2. april 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 God, det er så barnslig og klikke mentalt hver gang man dør i et fps. Husker noen kamerater av meg, de hadde nesten konkuransje om og ødelegge tastaturet sitt mest mulig hver gang de døde, var også om og gjøre å skrike høyest hver gang man døde. Det er så standard fjortis oppførsel. Lenke til kommentar
Pantertante Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Kanskje jeg tar i litt ja men.... når du ligger på en streak som er 24 og du har 1 kill unna nuke og du dør.. jaja, glem nå det ^^, men ja hjertelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå